Näit oikein! Vodkapullo ja Venäjän lippu siinä ainakin on ja venäjän kieltä :DNäkikö vanhat silmäni katsomossa jonkun Galimoviin liittyvän kyltin? Jos kyllä, niin onpa hieno juttu!
Kärpät johtaa ja vie peliä - ihan viime minuutteja lukuunottamatta, keskustelu hiipuu. Mistä kertoo?
Totta. Toisaalta KK pelannut eilen joten tuollaisen pörrääjän vahvuudet korostuu kun toisella alkaa jalka painaa.On ollut tänään Koblizekin pirteä, energinen ja luonut hyvin paikkoja. Kausi alkoi todella heikosti, mutta tänään on nähty tuttua Koblia ja peli on ollut hyvää.
Stenkka selostaa hautaan saakka...Pakko sanoa että kun ekaa kertaa varmaan joskus kauden 2012-13 kuuntelee tätä kiekkoradiota niin kyllähän tuon Stenkan voisi jo eläkkeelle päästää...
Poikkari lähtee ainakin.Mä tykkään tuosta kossusta jotenki peli peliltä enemmän.
Mä tykkään tuosta kossusta jotenki peli peliltä enemmän.
Tämän kauden osalta olen tehnyt sellaisen huomion, kuin yskiminen sentään olisi vähentynyt. Kaikki mahdollinen kunnia Stenkalle, mutta kyllä tuohon voisi pikku hiljaa ruveta uutta Kärppä-ääntä miettimään. Oli Suomen parhaita (jollei paras) radioselostajia Liiga-nousun aikoihin, ja siitä varmaan tuonne vähän 2010-luvun alkupuolelle, mutta enää ei Stenkan varaan kannata laskea, jos haluaa pysyä pelitapahtumissa edes hiukan mukana. On toki niin suuri ikoni Kärppien otteluiden selostuskopissa, että todennäköisesti annetaan vetää siihen asti, että pistää itse pillit pussiin.Pistin juuri Cityn kiekkoradion päälle ja Leskinen teki juuri 2-1. Aaltonenkin saanut maalihanat auki. Mikäpäs siinä.
Pakko sanoa että kun ekaa kertaa varmaan joskus kauden 2012-13 kuuntelee tätä kiekkoradiota niin kyllähän tuon Stenkan voisi jo eläkkeelle päästää...