Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 835 940
  • 13 048
Kyllä oli jo tässä vaiheessa tuo peli paremman näköistä kuin viimekaudella suunnilleen yhdessäkään pelissä. En nähnyt yhtään harkkapelii, mutta mua vittu kiinnostakkaan koska ei niistä jaeta pisteitä.

JYP sai kunnolla kuontaloon ja meillä on sellainen ykkösveska joka tarjoaa mahdollisuuden voittaa jos taso pysyy.

Puolustus kaipaisi kokemusta ja voimaa. Hyökkäys on aika hyvässä kuosissa hirveän potentiaalin vuoksi. Siellä on terävin kärki mikä on liigan top1

Tänään siellä oli tekemisen meininkiä ja peli ois voinu olla paremmalla viimeistelyllä ja kaiken osuttua kohdaleen 12-2 loppunumerot mutta aina ei natsaa.

Ulkkareista Wellman niin tarvii pelejä alle, koska ainakin parissa vaihdossa jalat niin tukossa et näytti siltä pitääkö se kantaa kentältä.

Bourke oli jo nyt eka matsissa hyvä.

Tästä on hyvä jatkaa seuraaviin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sellainen unohtui vielä mainita, että Raksilassa oli hyvä tunnelma. Siitä suurin kiitos kuuluu tietenkin fanikulmaukselle ja poromafialle. Iso peukku D-katsomosta sinne. Toki muutoinkin halli oli menossa hyvin mukana. Pitkästä aikaa Liigaa livenä ja oma joukkue pelaa tunteella ja laadukkaasti. Siinäpä ne hyvän tunnelman ainekset ovat. Koronapelko häviää pikkuhiljaa ja kansa löytää kyllä tiensä takaisin hallille. Hyvä tästä tulee, taas.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Höpöhöpö. Lisää vain samaa ja naiset mukaan mahatifoiluun.

Yrjö lentäää!!! Tämäkö on jotain niin hienoa teän mielestä?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Yrjö lentäää!!! Tämäkö on jotain niin hienoa teän mielestä?
Mulla lentää yrjö siihen, että paikalla oli vaan 3700 silmäparia. Missä vitussa te kaikki olette? Hyvesignaloitte itsellenne, että ette kannata joukkuetta jolla on mainos jäässä ja perseessä, jossa lukee Kärkkäinen?

Tunnetta katsomoon ja kentälle, vetäköön joku vaikka alushousunsa jalasta. Suomi on täynnä jäykkäjuntteja, antakaa mennä vaan, one life.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Mulla lentää yrjö siihen, että paikalla oli vaan 3700 silmäparia. Missä vitussa te kaikki olette? Hyvesignaloitte itsellenne, että ette kannata joukkuetta jolla on mainos jäässä ja perseessä, jossa lukee Kärkkäinen?

Tunnetta katsomoon ja kentälle, vetäköön joku vaikka alushousunsa jalasta. Suomi on täynnä jäykkäjuntteja, antakaa mennä vaan, one life.
Tuo vähäinen katsojamäärä pisti itselläkin silmään. Kyseessä kuitenkin vielä lauantaipeli, ei lupaa hyvää niille perus-tiistaitorstaihöntsille...

Olosuhteiden "pakosta" en toki itsekään paikalla ollut, mutta paikan päälle tulee varmasti raahauduttua aina, kun pelipäivinä paikkakunnalla ollaan. Harkkapelit jäi vielä silloin rokottamattomana valitettavasti väliin, mutta piikit saatu nyt ja halu päästä vuoden tauon jälkeen hallille on kova.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Mulla lentää yrjö siihen, että paikalla oli vaan 3700 silmäparia. Missä vitussa te kaikki olette? Hyvesignaloitte itsellenne, että ette kannata joukkuetta jolla on mainos jäässä ja perseessä, jossa lukee Kärkkäinen?

Tunnetta katsomoon ja kentälle, vetäköön joku vaikka alushousunsa jalasta. Suomi on täynnä jäykkäjuntteja, antakaa mennä vaan, one life.
Ai missä vitussa me kaikki olemme? No, ihan missä tahansa muualla, paitsi pelin aikana hallissa. Tuskin olen ainoa, joka ei halua hankkia edes CMorea. Kärppien johdon tulee miettiä ja pohtia asiaa omassa norsunluutornissaan ihan rauhassa, hartaudella sekä pitkään. Käsissä on vetovoimaisin tuote puolen Suomen alueella, mutta mitään ei ole tehty moneen vuoteen sen eteen, että ihmisiä kannustettaisiin seuraamaan kyseisen joukkueen edesottamuksia.

Oli ihan fantastinen avaus pelillisesti, mutta imagollisesti Kärpät on Liigan pohjasakkaa, ja kuuluu sinne. 3700 katsojaa kertoo kaiken oleellisen. Tuon enempää ei velttoperse-Virkkusen porukka ansaitse.
 
Viimeksi muokattu:

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Tuskin olen ainoa, joka ei halua hankkia edes CMorea

Et ole ainut, kyllä tuo eilinen Lukko - Ässät pelin sekoilu discoveryn ja telian puolelta taisi olla viimeinen naula arkkuun itselläni ainakin. Kuluttajaa kustaan silmään huolella. Tuo nyt toki ei varsinaisesti Kärppien johtoportaaseen liity milläänlailla.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Tuo vähäinen katsojamäärä pisti itselläkin silmään. Kyseessä kuitenkin vielä lauantaipeli, ei lupaa hyvää niille perus-tiistaitorstaihöntsille...

Veikkaan että ilmainen tv-peli söi sen tuhat katsojaa hallilta. Eiköhän yleisö hallille löydä kauden mittaan, varsinkin jos nähdään eilisen kaltaisia otteita.

Toki tulee nyt silti muistaa, että vastassa oli "vain" Jyp, joka oli vielä edellisenä iltana pelannut kovan matsin. Että ei passane vielä keulia liikoja, mutta varmasti henkisesti tärkeä voitto myös joukkueelle, ja monelle yksilölle joka onnistui.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai missä vitussa me kaikki olemme? No, ihan missä tahansa muualla, paitsi pelin aikana hallissa. Tuskin olen ainoa, joka ei halua hankkia edes CMorea. Kärppien johdon tulee miettiä ja pohtia asiaa omassa norsunluutornissaan ihan rauhassa, hartaudella sekä pitkään. Käsissä on vetovoimaisin tuote puolen Suomen alueella, mutta mitään ei ole tehty moneen vuoteen sen eteen, että ihmisiä kannustettaisiin seuraamaan kyseisen joukkueen edesottamuksia.

Oli ihan fantastinen avaus pelillisesti, mutta imagollisesti Kärpät on Liigan pohjasakkaa, ja kuuluu sinne. 3700 katsojaa kertoo kaiken oleellisen. Tuon enempää ei velttoperse-Virkkusen porukka ansaitse.
Jos katsot eilisten otteluiden yleisömääriä ympäri liigapaikkakuntia, voit huomata, ettei tilanne ole vielä normalisoitunut koronan suhteen. Myös Kärppien osalta pitää huomioida koronan vaikutus, eikä kaataa kaikkea Kärkkäisen ja Virkkusen niskaan. Itseasiassa, minä luulen, että kaltaisiasi mielensä pahoittaneita ja sen vuoksi otteluita boikotoivia ihmisiä on tosi vähän. Mitä mainontaan tulee, niin minä kohtasin Kärpät-JYP ottelun mainoksia useastikin peliä edeltäneellä viikolla. Minä olenkin niin vanha, että minut tavoittaa hyvin valotauluilla, radiossa, lehdessä ja Instagramissa.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Katsojat on vuodessa oppineet katsomaan matsit kotisohvalta, joten tuote pitää myydä heille uudestaan. Tämähän on sikäli hyväkin juttu, sillä se pakottaa seuran miettimään tuotteen kiinnostavuutta ja hintaa uudestaan.

Tämä. Nyt sometiimi, Mediatiimi... töihin!

Toki joukkueen ympärillä pyörinyt nega vaikuttaa myös kiinnostavuuteen. Minä uskon että surkeat harjoitusottelut sekä viime kauden edesottamukset vaikuttavat siihen, että jäädään kotia ilmaispeliä katsomaan. Toki pelaamalla kuten eilen, yleisö tulee takaisin halliin.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Pelistä: Ronkainen pelasi ihan mukiin menevän pelin. Muutamia oikein fiksuja valintoja kiekon kanssa ja rehellisyyden nimissä pakko sanoa että hyvän pelin pelasi.

Galimovilta varsin eheä peli. No se siniviivakuti upposi ehkä luvattoman helposti, mutta vastapainona tukku pelastuksia ja eleettömän varmaa pelaamista.

Bourke alkaa pääsemään pelistä kiinni. Peruuttaisin häntä jatkossakin Tieksolan kanssa, pelissä oli kemiaa. Wellmanista todella hankala sanoa mitään. Liike on ehkä se suurin syy sille miksi mies on niin näkymätön kentällä.

Koivunen jatkoi siitä mihin harkkapeleissä jäi. Hyvää liikettä, haastoi, teki pakkoja ja lopuksi vielä hieno maali ensimmäisessä liigapelissä.

Ykkönen oli juuri niin kova kuin ajattelinkin sen olevan. Mäenalanen tulee takomaan todella kovat tehot tällä kaudella.

Tästä on hyvä jatkaa.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kyllä näyttää hyvältä, kun hyökätään koko viisikon voimin omalta alueelta lähtien. Tätä oli ikävä.
Jep. Ei peli vielä valmista ole ja tekemistä on mm. rytmien ja hyökkäkyksiin lähtöjen ajoituksissa, mutta aihiota ja hyviä elementtejä on. Ja nimenomaan aihiota, jota jalostaa kauden edetessä, niin, että tällä pelillä voi myös kevään peleissä pärjätä.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Nyt sitten voi jokainen laskea kuinka monta samanlaista kiinnipitämistä menee ohi tässä pelissä. Täysin selkeä jäähy mutta jostakin syystä vihelletään fiiliksen mukaan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alku ihan ookoo, mutta sitten peli täysin sekaisin jäähyjen myötä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nihkeää hyökkäyspeliä so far. Tai olematonta oikeastaan.

Galimov vakuuttaa.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Ronkainen - Niskala pakkipari oli ainakin hyökkäyspäässä hyvä, ja pelasipa Ronkainen ihan mukiinmenevästi alivoimaakin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vesa

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
AV näyttää olevan kuosissaan ja Stanislav todellakin vakuuttaa. Oli kyllä tonttia mennä johtoonkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös