Nää on hyviä :DJunttila ihan yössä.
Alkaa Ronkia kuumottaan kun Galimovilla saman verran pisteitä ja nyt Blommakin nousi pisteen päähän.Blommalle nollapeli ja 0+1
Blommalle nollapeli ja 0+1
Voimia sinneOnnittelut voitosta! Pakko sanoa, että en toivo teitä vastaan playoffeissa. Ei niinkään, että pelkäisin kärppiä vaan tylsyyden vuoksi. Henkilökohtaisesti on ikävä sitä kärppiä joka pelasi hyökkäys edellä ja piti vauhtia otteluissa, eikä tätä joka träppää keskialueen ja ottaa vauhdin pois. Oli puuduttavin ottelu pitkään aikaan minkä olen nähnyt
Onnittelut voitosta! Pakko sanoa, että en toivo teitä vastaan playoffeissa. Ei niinkään, että pelkäisin kärppiä vaan tylsyyden vuoksi. Henkilökohtaisesti on ikävä sitä kärppiä joka pelasi hyökkäys edellä ja piti vauhtia otteluissa, eikä tätä joka träppää keskialueen ja ottaa vauhdin pois. Oli puuduttavin ottelu pitkään aikaan minkä olen nähnyt
Onko ”väärin voitettu” huudettu?Voimia sinne
Voimia, yleensä paha mieli jääkiekko ottelusta ei kestä kovin kauaa.Onnittelut voitosta! Pakko sanoa, että en toivo teitä vastaan playoffeissa. Ei niinkään, että pelkäisin kärppiä vaan tylsyyden vuoksi. Henkilökohtaisesti on ikävä sitä kärppiä joka pelasi hyökkäys edellä ja piti vauhtia otteluissa, eikä tätä joka träppää keskialueen ja ottaa vauhdin pois. Oli puuduttavin ottelu pitkään aikaan minkä olen nähnyt
Oliko jo viides nollapeli Mr. Blomqvistille?
Hyvä poika.
Voi Large kun ei peluuttanut kaveria rohkiammin, tiiä vaikka Kaketsun Stanislav olisi säilynyt pelikunnossa maltillisemmalla pelitahdilla.
Kiitos paljon. Tuntuu tosi hyvältä.Onnittelut voitosta!
Tätä on kaivattu. Kiitos tästäkin. Tyly, vahva ja tappava Kärpät on palannut!Henkilökohtaisesti on ikävä sitä kärppiä joka pelasi hyökkäys edellä ja piti vauhtia otteluissa, eikä tätä joka träppää keskialueen ja ottaa vauhdin pois. Oli puuduttavin ottelu pitkään aikaan minkä olen nähnyt
Onko ”väärin voitettu” huudettu?