Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 836 002
  • 13 048

Micol

Jäsen
Tietyllä tavalla ymmärrän. Ymmärrän, että käyttäytymisesi kannattajana vaihtelee joukkueen menestyksen mukaan. Tässä suhteessa käsityksemme kannattamisesta taitavat olla tyystin erilaiset. Minusta joukkue tarvitsee juuri vaikeina aikoina eniten tukea. Ei kannustaminen, siis minun mielestäni, ole vain menestyvälle joukkueelle kuuluvaa luxusta. Rakkaussuhteesta mennään yhdessä niin myötämäessä kuin vastamäessä. Enkä tarkoita nyt arvostella kannattajuuttasi. Se on erilaista kuin minun, eikä se haittaa.

Sen voin luvata, että jos vastaavanlainen haaste asetetaan toisinpäin, otan siihen osaa. Pystyn olemaan yhden ottelun ajan kriittinen joukkueemme suorituksia kohtaan ilman sarkasmia. Itseasiassa olen perin hyvä kriitikko ja kyseenalaistaja.
Enkä minä toki mikään täysiverinen gloryhunter todellakaan ole, vaan noin 90-luvun puolivälistä "mukana" ollut kannattaja, joka nähnyt myös niitä vaikeampiakin aikoja ja karvaita liigakarsintatappioita - ja silloin oltiin vielä paljon katsomassa pelejä ja kannustamassa paikanpäällä, kun asuin vielä Oulussa. Mutta se siitä. Nykyään vaan lähinnä vituttaa se, ettei pelitavallisille asioille oikein kyetä tekemään mitään radikaalimpaa, kun huomataan valuviat ja ikään kuin tyydytään vaan johonkin semi-ok tasolle kääntämättä aivan kaikkia kiviä. Tahdon nähdä ennenkaikkea taistelevan, yhtenäisen ja järkevästi viisikkona puolustavan ja hyökkäävän Kärpät. Silloin ei ne tappiotkaan vituta lähellekään niin paljon kuin nykyisten sekavien pelien päätteeksi.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Haastan nyt teidät kaikki vilpittömästi routasydämellä ja urheilijan sydämellä kannustamaan yhteistä suosikkijoukkuettamme huomisessa pelissä Hämeenlinnan pallokerhoa vastaan. Haastan teidät aitoon kannustukseen ja sellaiseen asenteeseen, jolla tahtoisit itseäsi pelaajana ja sitä joukkuetta, johon kuulut, kannustettavan.

Haastan sinut käymään optikolla ja katselemaan peliä ilman tätä yltiöptimistista häröilyä. Jääkiekko on viihdettä ja esimerkiksi viimeiset 10 peliä ovat olleet ihan helvetin kaukana viihteestä!

En itse ole vaatimassa potkuja, vaikka huolestunut olenkin, mutta kyllä ammattimaisen organisaation pitää kestää ansaittu paskaämpäri niskaan kannattajilta. Lauri Mikkola ymmärtää myös ammattiurheilun paineet ja tuskin mies on yllättynyt siitä, ettei täällä ihan älyttömän tyytyväisiä tilanteeseen olla.

Näillä esityksillä ollaan siinä tilanteessa, jossa olemme onnekkaita jos katsomossa on 1500 ihmistä, sitten jos/kun yleisöä saa ottaa katsomoon. Mitä vittua täällä Oulussa tapahtuu?
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Eihän se olisi silloin haaste, jos sovimme, että kannustusketjussa sitten kannustetaan. Kannustusketjun puolella kannustetaan kuitenkin ihan lähtökohtaisesti. Se, että saamme hyvän yhteisöllisen kannustamisen tunnelman päälle otteluseurantaan, on haaste.

Ei kannustaminen ole mitään pakonomaista positiivisten asioiden esiin nostamista. Kannustus on isolta osalta rohkaisua ja uskoa. Jos joukkue antaa paljon harhasyöttöjä, kannustus voi ilmetä vaikka toteamuksensa - perhana nyt syötöt lapaan ja verkko heilumaan -, eikä vittuiluna tyyliin - kaikki syötöt menee taas päin persettä, on se Mikkola paska -. Tämä nyt vain esimerkkinä ja rohkaisuna kannustamishaasteeseen. Ei kaiken tarvitse olle posiposia väkisin.
Ymmärrän varsin hyvin edellisiä kirjoittajia, mutta sait tosiaan itseni vakuutettua perusteluillasi, että tämä voi olla varsin hauska ja mielenkiintoinen, tarpeellinenkin kokeilu tuolla otteluseurannan puolella.

Kuulun takuulla kannattajana sinne kriittisimpään päähän, ja sellaisena peruspessimisten luonteen omaavana tämä toimii harjoitteluna omalle kohdalleni, miten kannustaminen luonnistuu, vaikka pelissä olisi vaikeaa. Sillä takuulla hankala matsi on tulossa, kun Kärppien viisikkopeli on repaleista sekä vajaata, ja vastassa on Liigan top3-kuumin joukkue.

Mutta onhan vuoden viimeinen ottelu, ulkona pimeää, kylmää, korona kurittaa, ja ensi vuottakin varjostaa enemmän tai vähemmän epävarmuus. Ehkä pienimuotoinen myönteisyysspurtti tähän saumaan tulee tarpeeseen, ihan jo mielenlaadun kannalta.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Itse aina pyrin kannustamaan, ja peli onkin ohi vasta kun se on virallisesti päättynyt. Se on aina mielessä lätkäpeliä katsoessa. Mutta jos suosikkijoukkue junnaa samassa paskassa viikosta, kuukaudesta toiseen, niin mitään muuta ei jää jäljelle kuin ”Ehkä ne tänään voittaa sitten taas tuon Jypin, huomenna ehkä saadaan jonkinlainen vääntö Kalpaa vastaan.”

Pidin aivan helvetin paljon eilisen matsin ekasta erästä. Sitä kun saisi jatkettua. Se on kuitenkin fakta, kun itse suurella intohimolla seuraan niin vitutus paistaa läpi ja tunne ottaa vallan.

Sitten toinen juttu/jutut, mikä nostaisi fiilistä, olisi kunnon ratkaisuiden tekeminen. Ykkössentteri, edes se vitun maalilaulu korjattaisiin. Jotain! Somekin niin hiljainen ollut nyt tovin.

Uskotaan, uskotaan. Ei tässä muuta voi. Ja huomenna tartun haasteeseen, ja pyrin jättämään negan pois. Toivottavasti on aihetta olla iloinen huomenna. HPK:n kaataminenkin maistuisi oikein hyvältä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sieltä taitavat tulla superjunnut Niemelä ja Koivunen takaisin riviin ennakoitua aiemmin. Pitäisi olla hyvä asia peliesitysten kannalta. Tuleekohan nuorille leijonille kuinka pitkä karanteeni, kun saapuvat Suomeen?
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Itse aina pyrin kannustamaan, ja peli onkin ohi vasta kun se on virallisesti päättynyt. Se on aina mielessä lätkäpeliä katsoessa. Mutta jos suosikkijoukkue junnaa samassa paskassa viikosta, kuukaudesta toiseen, niin mitään muuta ei jää jäljelle kuin ”Ehkä ne tänään voittaa sitten taas tuon Jypin, huomenna ehkä saadaan jonkinlainen vääntö Kalpaa vastaan.”

Pidin aivan helvetin paljon eilisen matsin ekasta erästä. Sitä kun saisi jatkettua. Se on kuitenkin fakta, kun itse suurella intohimolla seuraan niin vitutus paistaa läpi ja tunne ottaa vallan.

Sitten toinen juttu/jutut, mikä nostaisi fiilistä, olisi kunnon ratkaisuiden tekeminen. Ykkössentteri, edes se vitun maalilaulu korjattaisiin. Jotain! Somekin niin hiljainen ollut nyt tovin.

Uskotaan, uskotaan. Ei tässä muuta voi. Ja huomenna tartun haasteeseen, ja pyrin jättämään negan pois. Toivottavasti on aihetta olla iloinen huomenna. HPK:n kaataminenkin maistuisi oikein hyvältä.
Boldaus on mun oma mutta samoilla silmillä tämän näin. Kohti parempaa tulevaisuutta (peukalohymiö)
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Sori, nyt lensi iltapalavichyt pöydälle. Tällainen puoliväkisin haettu pusiposi-happyfamily-meininki tänne palstalle on ihan yhtä kauhea ajatus kuin miltä se näytti Kärpissä koko viime kauden ajan. Se aiheuttaa vain vaatimustason putoamisen mikä ei ole ollenkaan hyvä asia kun seura itse ei tunnu siitä olevan huolissaan.

Okei, ymmärrän tämän yhden ottelun ajaksi otteluseurantaketjuun mutta en muuten.

Minusta yks parhain koko kärppiin liittyvistä asioista on vaativa kannattajakunta ja fanien asettama vaatimustaso seuratoimintaan. Me yksinkertaisesti rakastamme seuraa niin paljon, että vaadimme myös paljon. Semi-ok ei riitä valtakunnan ykkösseuralle. Siitä tässä on pitkälti kyse.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Sieltä taitavat tulla superjunnut Niemelä ja Koivunen takaisin riviin ennakoitua aiemmin. Pitäisi olla hyvä asia peliesitysten kannalta.
Tässä on hyvinkin perää, minkälainen näiden U20-ikäisten panos on todellisuudessa ollutkaan, vaikka kasvutarina on molemmilla vielä kesken. Koivunen on 18-vuotiaana Kärppien tasaisin hyökkääjä, jonka kylmähermoisuudesta tulee Aho mieleen. Lyhyen reissun aikana häntä on kaivannut Aaltosta katsellessa. Niemelä taas A-maajoukkuetasoa kolkutteleva hyökkäävä pakki. Eikä pidä tietenkään unohtaa tilastokunkku Blomqvistia.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Tarkoitin nyt lähinnä keskustelupalstakäyttäyttymistä ottelun aikana, vaikkapa tässä ketjussa. jokainen kannustaa tavallaan ja se on oikeasti minusta hyvä asia. Jotenkin vain harmittelen joukkueen puolesta, joka kuitenkin kamppailee parhaansa mukaan Kärppälogon puolesta. Mielestäni nimenomaan joukkue ei saa tällä palstalla riittävästi tukea. Nuoria pohjoissuomalaista pelaajia, jotka varmaan otteluiden jälkeen täälläkin pyörähtää lukemassa huomatakseen, että Kärppien peliesityksiä koskeva ketju on taas täynnänsä mollaamista.

Haastan nyt teidät kaikki vilpittömästi routasydämellä ja urheilijan sydämellä kannustamaan yhteistä suosikkijoukkuettamme huomisessa pelissä Hämeenlinnan pallokerhoa vastaan. Haastan teidät aitoon kannustukseen ja sellaiseen asenteeseen, jolla tahtoisit itseäsi pelaajana ja sitä joukkuetta, johon kuulut, kannustettavan.

Hieno idea! Harmikseni en pääse huomenna seuraamaan peliä, kun olen todennäköisesti ajamassa kotiinpäin. Kuuntelen radiosta ja olen positiivisesti hengessä mukana :)

Mä tunnustan, että olen viime aikoina koittanut kirjoittaa otteluseuranta ketjuun täällä lanseeratulla posipusi-asenteella, vaikka välillä vitutus on meinannut nousta pintaan. Jotenkin on jo pitempään harmittanut täällä vallitseva negatiivinen aura.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Tarkoitin nyt lähinnä keskustelupalstakäyttäyttymistä ottelun aikana, vaikkapa tässä ketjussa. jokainen kannustaa tavallaan ja se on oikeasti minusta hyvä asia. Jotenkin vain harmittelen joukkueen puolesta, joka kuitenkin kamppailee parhaansa mukaan Kärppälogon puolesta. Mielestäni nimenomaan joukkue ei saa tällä palstalla riittävästi tukea. Nuoria pohjoissuomalaista pelaajia, jotka varmaan otteluiden jälkeen täälläkin pyörähtää lukemassa huomatakseen, että Kärppien peliesityksiä koskeva ketju on taas täynnänsä mollaamista.

Haastan nyt teidät kaikki vilpittömästi routasydämellä ja urheilijan sydämellä kannustamaan yhteistä suosikkijoukkuettamme huomisessa pelissä Hämeenlinnan pallokerhoa vastaan. Haastan teidät aitoon kannustukseen ja sellaiseen asenteeseen, jolla tahtoisit itseäsi pelaajana ja sitä joukkuetta, johon kuulut, kannustettavan.
Lupaan yrittää parhaani mukaan pysyä positiivisena, mutta @McTorso saat luvan katsella kirjoitusteni perään, jos meinaa lähteä kirjoitukset laukalle.
 

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eiköhän monet meistä ole Kärppiä sen verran pitkään seurannut, ettei kaikkea tarvitse edes järjellä pystyä selittämään. Sen vaan aistii kun pelillisesti kaikki ei ole kunnossa, riippumatta siitä mitkä lukemat taululle lopulta isketään. On helppo huomata milloin pelaajat tietävät mitä kaukalossa tulee tehdä. Vähintäänkin yhtä helppoa kuin sen huomaaminen kun kukaan ei tiedä paikkaansa.

Kärppien mahalaskun taustat hämmentävät – asiantuntija huomasi radikaalin muutoksen: "What the heck?"

Kertauksena oli jännä lukea Lehkosen ajatuksia viime keväältä ja peilata sitä nykyhetkeen. Erityisen mielenkiintoinen tuo väite, että joku muu olisi vedellyt naruja taustalla, mutta se voi olla vain Lehkosen provoa. Olihan Manner joka vuosi tiivistänyt ja passivoittanut peliä playoffeihin.

Tällä kaudella tuntuu pelitavallisesti, että välillä otetaan pari askelta eteen ja pyritään rohkeampaan pelaamiseen (taannoinen Ilves-ottelu esimerkkinä, siinä pelissähän sattui ja tapahtui molemmissa päissä ja se oli huikeaa viihdettä) ja nyt taas ollaan palattu pakitteluun ja yritetään lähinnä pitää oma pää puhtaana.

Kärppien ei tuolla rosterilla ja pelaajabudjetilla tulisi koskaan joutua alentumaan pelaamaan nolla-nollaa. Se oli Mikkolan paniikkiratkaisu viime kaudella Mannerin ollessa poissa. Tälle kaudelle Laurin olisi pitänyt kehittää jo se oma, rohkea, riskejä kaihtamaton pelitapa, pysyä siinä ja hioa se kauden mittaan niin täydelliseksi kuin mahdollista. Kyllähän Kärppien pelissä siitä välillä näkyy merkkejä, mutta tuntuu ettei valmennustiimi nyt oikein itsekään tiedä mikä se oikea tapa pelata on. Kärsivällisyys puuttuu, valitussa pelikirjassa ei pysytä ja joka ottelussa yritetään vähän eri teemoja. Toisaalta eihän Mikkola ole missään välissä osannut edes kuvailla mikä se hänen pelitapansa on, mikä taas Mannerin tapauksessa tiedettiin hyvinkin tarkkaan.

Nyt viimeisimpänä Jukureita vastaan pelattiin taas todella passiivista. Meidän av-neliö on varmasti Liigan pienin, vastustaja saa huseerata viivassa ja laidoilla ihan vapaasti. 1 vs 2 tilanteissakin meidän kaksi puolustajaa pakittaa kohti Galimovia päästäen vastustajan laukaisupaikkaan ilmaiseksi. Nämä vain muutamina esimerkkeinä. Kärpät myös jäähyjen pelossa pelaa mielestäni joka ilta pehmeämmin kuin vastustaja. Hyökkäyspäässä nähdään tuttua kiekonsiirtelyä ja laidoissa pörräämistä. Tekee tiukkaa saada kiekko edes viivan kautta toimitettua maalille.

Haikeudella muistelen Mannerin ensimmäisiä kausia päävalmentajana. Silloin pelattiin Kärppäidentiteetin näköistä kiekkoa. Ylhäältä karvaaminen, nopeat käännöt, kaverin tukeminen, lyhyet etäisyydet, kamppailuvoima ja jatkuva paine. Poikien annettiin pelata ja tehdä virheitä. Paradoksaalisesti tämä rohkeus näkyi siinä, että myös omiin alkoi mennä yhä vähemmän kiekkoja.

Joku Brynäsin pelejä seurannut voisi kommentoida, millaista pelitapaa Mamba on siellä ajanut sisään. Katsoin vain, että Brynäs on voittanut viimeisestä viidestä pelistä neljä ja kaikki lukemin 4-0. Brynäshän on käytännössä näitä SHL:n jumbojoukkueita ollut vuodesta toiseen.

Tappiotkin olisi helpompi niellä, jos peli vaan olisi vauhdikasta, viihteellistä ja tapahtumarikasta. En ole potkuja vaatimassa (vielä), mutta Mikkolan olisi nyt oman pestinsäkin uhalla uskallettava itsekin ottaa riskiä. Jos Kärppien esiintymiset voisi kahteen sanaan kiteyttää tällä hetkellä, niin se sana olisi "liian varovaista".
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Itse aina pyrin kannustamaan, ja peli onkin ohi vasta kun se on virallisesti päättynyt. Se on aina mielessä lätkäpeliä katsoessa. Mutta jos suosikkijoukkue junnaa samassa paskassa viikosta, kuukaudesta toiseen, niin mitään muuta ei jää jäljelle kuin ”Ehkä ne tänään voittaa sitten taas tuon Jypin, huomenna ehkä saadaan jonkinlainen vääntö Kalpaa vastaan.”

Pidin aivan helvetin paljon eilisen matsin ekasta erästä. Sitä kun saisi jatkettua. Se on kuitenkin fakta, kun itse suurella intohimolla seuraan niin vitutus paistaa läpi ja tunne ottaa vallan.

Sitten toinen juttu/jutut, mikä nostaisi fiilistä, olisi kunnon ratkaisuiden tekeminen. Ykkössentteri, edes se vitun maalilaulu korjattaisiin. Jotain! Somekin niin hiljainen ollut nyt tovin.

Uskotaan, uskotaan. Ei tässä muuta voi. Ja huomenna tartun haasteeseen, ja pyrin jättämään negan pois. Toivottavasti on aihetta olla iloinen huomenna. HPK:n kaataminenkin maistuisi oikein hyvältä.
Todella hyvä näkökanta. Vaikeita hetkiä, järkyttäviä peliesityksiä ja tappioita tulee, mutta loppujen lopuksi sitä aina odottaa joukkueensa seuraavaa peliä ja täytyy vain uskoa. Suunta on vain ylöspäin. (kunnes suljetun Liigan realiteetit tulee vastaan, mikä on toinen aihe sitten) Sen verran positiivinen pitää olla, koska välittää seurasta ja lajista.

Saa ja pitääkin olla samaan aikaan myös kriittinen sekä vaatia ratkaisuja. Koskee se ottelutapahtumaa, pelaajia, valmennusta tai seurajohtoa. En silti toivo kenenkään epäonnistumista, jotta ratkaisuja tulisi nopeammin. Kun asiaa ajattelee, haluan jokaiselle parasta ja onnistumisia, jopa nille jotka haluan samaan aikaan vilttiin tai pihalle (ja onnistumista muualla). Mutta ratkaisuja on uskallettava tehdä jos ja kun tarve vaatii. En myöskään ole repimässä penkkiurheilijan pelihousuja tai (uhkailemassa sillä palstoilla), koska on ollut niin banaani otsassa monta viikkoa.

Löydän paljon kritisoitavaa peliesityksistä, roolituksesta, johtajuuden puutteesta ja johtoportaan veljeilystä, mutta moni sekä kaukalossa että katsomossa kantaa yhä niitä arvoja, joita on seuran parempina päivinä nähnyt ja kokenut sekä haluaa nähdä jatkossakin. On oikein vaatia Kärppien kokoiselta seuralta paljon, koska haluaa sen voittavan ja kasvavan.
 
Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla tänään kiireinen päivä. Ennätän juuri ja juuri pelin alkuun vastaanottimen ääreen. Sen verran mulla jäi nyt tämäniltaisesta haasteesta epäselväksi, jotta missä ketjussa joukkueemme edesottamuksia seuraamme ja joukkuettamme kannustamme. Tässä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mulla tänään kiireinen päivä. Ennätän juuri ja juuri pelin alkuun vastaanottimen ääreen. Sen verran mulla jäi nyt tämäniltaisesta haasteesta epäselväksi, jotta missä ketjussa joukkueemme edesottamuksia seuraamme ja joukkuettamme kannustamme. Tässä?
Eiköhän ketju Vituttaa niin kympillä! olisi ottelun lopputulosta ajatellen sopivin, siellä voi pelin jälkeenkin sitten jatkaa. (hymiö)

Kärppien peliesitykset saavat parantua tälle päivää roimasti jos yhtään pistettä meinaavat ottaa Ouluun mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kokonaisuudessaan näillä peliesityksillä haluaisin kysyä kokeneimmilta pelaajilta missä mättää ?
Kokeneimmat ovat nähneet monia valmentajia, onko LM jotenkin erikoisen huono vai onko pelaajahankinnat epäonnistuneet ? Sellaisia jotka vain odottavat tilipäivää. Olen varma että joku Pyörälä tai Aaltonen voisi arvioda tätä. Erot eri pelaajien sekä valmentajien Marjamäen, Jalosen tai Mikkolan aikakausilla ? Me olemme näillä palstoilla niin noviiseja, että arvostellaan niitänäitä tuntematta kokonaisuutta. Itsekkin olen siihen sortunut useasti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toivottavasti tässä ketjussa kirjoitetaan jatkossakin objektiivisesti siitä mitä kentällä tapahtuu, oli se sitten hyvää tai huonoa. Kaiken lässyttämisen siitä miten kaikki on jonkun agendaan sopivan tilaston valossa hyvin voi toivottavasti jättää muihin ketjuihin.
 

alcostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kokonaisuudessaan näillä peliesityksillä haluaisin kysyä kokeneimmilta pelaajilta missä mättää ?
Kyllä!
Eikös Manner jossakin haastattelussa taannoin Lassesta puhunut balttiarallaa näin
"tärkein pelaaja joukkueen ja valmennuksen välissä antaa palautetta molempiin suuntiin mikä toimi mikä ei.
Pitää huolta joukkueen tekemisen tasosta"
No Lasse päätti lopettaa ...Joten Miltä on puolitoista kautta joukkueen peli näyttänyt...? Jokainen sen on nähnyt! Toki voidaan vedota että miestä on vaihtunut, valmentaja vaihtunut, mutta kuitenkin.
Ei moiti mitenkään Ohtamaata ja nyky kapteenistoa Mutta toisiaan tuohon kysymykseen olisi kiva kuulla vastaukset..
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Joku Brynäsin pelejä seurannut voisi kommentoida, millaista pelitapaa Mamba on siellä ajanut sisään. Katsoin vain, että Brynäs on voittanut viimeisestä viidestä pelistä neljä ja kaikki lukemin 4-0. Brynäshän on käytännössä näitä SHL:n jumbojoukkueita ollut vuodesta toiseen.
Koko viestisi oli aivan loistavaa tekstiä, kuten yleensä aina, johon ei ainakaan itseltäni lisättävää löydy. En ole sen kummemmin Brynäsin otteita seurannut, mutta käsittääkseni heillä on ollut erittäin hankala alkukausi, ja aika paljon tappioita tuli putkeen. Nyt on sitten juuri mainitsemasi viiden viimeisen pelin otannalla Manner saanut jotain loksahtamaan kohdilleen. Mutta ei tästä enempää, tai menee rankaksi off topiciksi.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Mulla tänään kiireinen päivä. Ennätän juuri ja juuri pelin alkuun vastaanottimen ääreen. Sen verran mulla jäi nyt tämäniltaisesta haasteesta epäselväksi, jotta missä ketjussa joukkueemme edesottamuksia seuraamme ja joukkuettamme kannustamme. Tässä?
Tämä ketjuhan se on toiminut ns. otteluseurantana pelien aikana, joten ainakin itse olen elänyt uskossa, että tätä ketjua alun alkaen tarkoitettiin.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Discoveryplus haluaa suojella minua Kärppien peliesitykseltä. Kun palvelussa näyttää, että lähetys alkaa klo 17.45.

Fiksu tuo Discoveryplus.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vittu. Ottelu alkaa ihan näillä näppäimillä mutta Discoveryn lähetys alkaa vasta 17:45. Vittu mitä puuhastelua
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös