Kuitenkin muistit arvostella muiden näkemykset ennen radiohiljaisuuttasi asian tiimoilta. Tyyli se on tuokin.Nimenomaan päivitit. Kun minä olin keskustelussa mukana, Kärppien tilastot kärkijoukkueita vatsaan olivat kelvolliset, vaikka sinä ja monet muut muuta tänne syöttivät. Nostitte ihan erikoisia joukkueita mittareiksi ja jätitte aitoja kärkijoukkueita pois. Tuohon puutuin. Sen jälkeen Kärpät hävisi kahdesti Ilvekselle ja kerran Tapparalle ja tilastot muotoutuivat juuri sellaisiksi kuin sinä ne esitit. Ei minulla tuohon ollut lisättävää. Ei sen kummempaa.
Heitänkin pallon sinulle jälleen tässä takaisin: missä näet ongelmakohdat sille, että Kärpät on sukeltanut noinkin karusti juuri päävastustajiaan vastaan?
Minä taas väitän, että tuo aikaisempi kommenttini nimenomaan pitää paikkaansa. Tämä on todistettu useampaan kertaan eri nimimerkkien toimesta, joten se siitä.Väitteesi ei pidä paikkansa. Se on joko tyylipuhdasta disinformaatiota, tai sitten olet vain niin syvällä omassa näkemyksessäsi, ettet huomaa muita tulokulmia. Samankaltaista hömpötystä @McTorso nimimerkistä muutamat nimimerkit tänne kirjoittavat tasaisin väliajoin. Mutta joo, toisaalta kiva, että, nimimerkkini kiinnostaa.