Kärppien peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 835 934
  • 13 048

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tappara on kova, eihän sitä voi kiistää. Nopealla vilkaisulla kuitenkin näen, että Kärpät on sarjassa sijalla kaksi, takanaan mm. tappara. Kyllä minä tällä faktalla sanoisin, että myös Kärpät on kova joukkue, vaikka täällä toisin väitetään.
Tämä oikeastaan tiivistää kaiken. Sisäsiittoisuus paistaa tänne palstalle saakka.

Päävastustajilta järjestäen turpaan, 5-1 -voitto mestistason JYPistä, ja Kärpät on kova joukkue. Jos haluat, niin voin linkittää tähän sen viestini, mihin olen kerännyt kaikki Kärppien ottelut TOP-8 joukkueita vastaan. Se on karua luettavaa.

Et kuitenkaan siihen viitsinyt heittää mitään kommenttia, mutta tämä nyt oli odotettavissa.

Todetaan tästä matsista nyt vaikka sitten, että kiva voitto, mutta itseluottamusta ja kolmea pistettä kummempaa ei tästä saatu mukaan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Molemmat on oikeassa, turha väitellä ja olla että väärin voitettu. Hieno voitto tänään, näitä lisää ja hyvä tulee
Väärin voitettu? Eihän kukaan nyt niin ole väittänyt, eihän? Kärpät oli tänään parempi joukkue. Selkeällä erolla.

Mutta tämän matsin perusteella ongelmat eivät ole kadonneet mihinkään, kun puhutaan viisikkopelin laadusta.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tyly esitys tänään kotijoukkueelta, kuten oli odotettavissa. Paljoa tuon paremmin ei näitä pakkopullia pysty hoitamaan (paitsi 10-1), joten siltäkin osin loistava suoritus.

Erikoismaininnat tänään Mustoselle sekä Rädylle. Loistava peli molemmilta.
Liigan tuomaritoiminnasta taas kertoo aika paljon se, että noin seesteisen ja helpon pelin viheltää voi vetää noinkin vihkoon. Huoh.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tappara on kova, eihän sitä voi kiistää. Nopealla vilkaisulla kuitenkin näen, että Kärpät on sarjassa sijalla kaksi, takanaan mm. Tappara. Kyllä minä tällä faktalla sanoisin, että myös Kärpät on kova joukkue, vaikka täällä toisin väitetään.
Oliko Kärpät kova myös edellisessä ottelussa Sportia vastaan? Jostain kumman syystä silloin ei kommentteja poterosta kuulunut.

Minimivaatimus täyttyi tänään ja se oli selkeä voitto. Kolme pistettä ja eteenpäin.
 

Micol

Jäsen
Kova pätemisen tarve tuntuu olevan taas ilmoilla, kun niistetään jämäjengiä selvin lukemin ja muuten otettu aika huolella sitten pitkän aikaa kuivana kakkoseen. Isot kuvat unohtuu helposti ja hetkessä, vaan se tuskin valtaosaa täällä yllättää.

3 pistettä oli toki tärkeä anti tältä illalta - eipä siinä. Se tuli, mitä Kärpät tarvitsikin tästä pelistä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä oikeastaan tiivistää kaiken. Sisäsiittoisuus paistaa tänne palstalle saakka.
Toisen kerran jo vihjaat tällaista. Minusta tuo on väärin. Olen paljastunut itsestäni paljon Steniuksen kirjassa Kärppien raapaisemat. Kyllä sinullekin pitäisi olla täysin selvää, etten ole Kärppien sisäpiirissä.
Päävastustajilta järjestäen turpaan, 5-1 -voitto mestistason JYPistä, ja Kärpät on kova joukkue. Jos haluat, niin voin linkittää tähän sen viestini, mihin olen kerännyt kaikki Kärppien ottelut TOP-8 joukkueita vastaan.

Et kuitenkaan siihen viitsinyt heittää mitään kommenttia, mutta tämä nyt oli odotettavissa.
Voin palata tuohon asiaan, jos oikeasti sitä haluat. Tuo viestisi, ei ollut ajantasainen suhteessa esittämiini näkemyksiin, jonka vuoksi sivuutin sen. Muutoinkin olen harrastanut normaalia enemmän valikointia sen suhteen, mihin viesteihin vastaan ihan ajankäytön vuoksi. Olen kuitenkin iloinen, että kaipaatte näkemyksiäni!
 

LarZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun pisteautomaatit
103 pisteen runkosarja tahdissa ollaan eli säälipleijjarit on lähellä edelleen. En hurraa ennenkuin on toukokuu 2022 ja finaalit pelattu
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oliko Kärpät kova myös edellisessä ottelussa Sportia vastaan? Jostain kumman syystä silloin ei kommentteja poterosta kuulunut.

Minimivaatimus täyttyi tänään ja se oli selkeä voitto. Kolme pistettä ja eteenpäin.
Olen kertonut, missä olin tuolloin. Olin seuraamassa 15.12-.19.12 sm-uinteja Espoossa, jossa 13-vuotias tyttäreni kilpaili kaikkina neljänä päivänä. En seurannut tuolloin jääkiekkoa. Toivoisin sen verran kredittiä, ettei moisia heittoja tehtäisi. Olen kannustanut tätä joukkuettamme läpi vaikeuksien ja saanut siitä paljon kuraa päälleni. Välinpitämättömyys syytökset ovat jo kohtuutonta disinformaatiota.
 
H

Hidas_ja_kankea

Kärppien pelit ovat näköjään viihdyttäviä, kun ne jättää katsomatta ja tyytyy lukemaan seurantaketjua.

Oikeasti voitto kelpaa aina, oli tilanne mikä tahansa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toisen kerran jo vihjaat tällaista. Minusta tuo on väärin. Olen paljastunut itsestäni paljon Steniuksen kirjassa Kärppien raapaisemat. Kyllä sinullekin pitäisi olla täysin selvää, etten ole Kärppien sisäpiirissä.
Kommenttiesi perusteella asiaa on hankala nähdä toisin. Sitä myös vahvistaa se, että sinun kauttasi menee perille ottelutapahtumaa koskevat parannukset.

Ihan ytimessä? Et varmaankaan. Piirissä? Kyllä.

Voin palata tuohon asiaan, jos oikeasti sitä haluat. Tuo viestisi, ei ollut ajantasainen suhteessa esittämiini näkemyksiin, jonka vuoksi sivuutin sen.
En ihan ymmärtänyt. Päivitin sinun aloittamaasi tilastointia, missä laskettiin pisteet sarjan kärkijoukkueita vastaan, missä myös totuttuun tyyliisi arvostelit kanssakirjoittajat.

Kun pallon heittää takaisin, niin yhtäkkiä tämä keskustelu ei enään kiinnosta. Toisaalta, niinhän se menee, kun tilastofaktat ovat omaa agendaa vastaan, niin silloin myös keskustelu aiheesta päättyy.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Kommenttiesi perusteella asiaa on hankala nähdä toisin. Sitä myös vahvistaa se, että sinun kauttasi menee perille ottelutapahtumaa koskevat parannukset.

Ihan ytimessä? Et varmaankaan. Piirissä? Kyllä.


En ihan ymmärtänyt. Päivitin sinun aloittamaasi tilastointia, missä laskettiin pisteet sarjan kärkijoukkueita vastaan, missä myös totuttuun tyyliisi arvostelit kanssakirjoittajat.

Kun pallon heittää takaisin, niin yhtäkkiä tämä keskustelu ei enään kiinnosta. Toisaalta, niinhän se menee, kun tilastofaktat ovat omaa agendaa vastaan, niin silloin myös keskustelu aiheesta päättyy.
Tässä on tosiaan kyllä jokin ristiriita. En kuulu sisäpiiriin, mutta voin kyllä viedä viestiä perille...
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olen kertonut, missä olin tuolloin. Olin seuraamassa 15.12-.19.12 sm-uinteja Espoossa, jossa 13-vuotias tyttäreni kilpaili kaikkina neljänä päivänä. En seurannut tuolloin jääkiekkoa. Toivoisin sen verran kredittiä, ettei moisia heittoja tehtäisi. Olen kannustanut tätä joukkuettamme läpi vaikeuksien ja saanut siitä paljon kuraa päälleni. Välinpitämättömyys syytökset ovat jo kohtuutonta disinformaatiota.
No ei nyt tarvitse kuitenkaan marttyyriksi heittäytyä. En tiennyt moista, eikä sinun muutenkaan tarvitse menemisiäsi selitellä. Et ole tilivelvollinen minulle, tai muillekaan palstakollegoille. Mutta toivottavasti tyttäresi pärjäsi.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun pallon heittää takaisin, niin yhtäkkiä tämä keskustelu ei enään kiinnosta. Toisaalta, niinhän se menee, kun tilastofaktat ovat omaa agendaa vastaan, niin silloin myös keskustelu aiheesta päättyy.
Itse lopetin jankkaamisen Torson kanssa pelikiellon jälkeen, kun lukemattomista kerroista huolimatta, keskustelu ei ikinä edennyt mihinkään, kun tuli vähän vaikeampia aiheita vastaan, jolloin alkoi johdattelu johonkin ihan muuhun mitä alunperin kysyttiin.

Ystävällinen neuvo sinulle, että suosittelen samaa. Säästyy ennenkaikkea omat hermot.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan ytimessä? Et varmaankaan. Piirissä? Kyllä.
Ok. Kuvittelet tietäväsi minut paremmin kuin minä itse. Jäädään tämän osalta tähän. Enhän muuta voi.
En ihan ymmärtänyt. Päivitin sinun aloittamaasi tilastointia, missä laskettiin pisteet sarjan kärkijoukkueita vastaan, missä myös totuttuun tyyliisi arvostelit kanssakirjoittajat.
Nimenomaan päivitit. Kun minä olin keskustelussa mukana, Kärppien tilastot kärkijoukkueita vatsaan olivat kelvolliset, vaikka sinä ja monet muut muuta tänne syöttivät. Nostitte ihan erikoisia joukkueita mittareiksi ja jätitte aitoja kärkijoukkueita pois. Tuohon puutuin. Sen jälkeen Kärpät hävisi kahdesti Ilvekselle ja kerran Tapparalle ja tilastot muotoutuivat juuri sellaisiksi kuin sinä ne esitit. Ei minulla tuohon ollut lisättävää. Ei sen kummempaa.
Kun pallon heittää takaisin, niin yhtäkkiä tämä keskustelu ei enään kiinnosta. Toisaalta, niinhän se menee, kun tilastofaktat ovat omaa agendaa vastaan, niin silloin myös keskustelu aiheesta päättyy.
Väitteesi ei pidä paikkansa. Se on joko tyylipuhdasta disinformaatiota, tai sitten olet vain niin syvällä omassa näkemyksessäsi, ettet huomaa muita tulokulmia. Samankaltaista hömpötystä @McTorso nimimerkistä muutamat nimimerkit tänne kirjoittavat tasaisin väliajoin. Mutta joo, toisaalta kiva, että, nimimerkkini kiinnostaa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse lopetin jankkaamisen Torson kanssa pelikiellon jälkeen, kun lukemattomista kerroista huolimatta, keskustelu ei ikinä edennyt mihinkään, kun tuli vähän vaikeampia aiheita vastaan.

Ystävällinen neuvo sinulle, että suosittelen samaa. Säästyy ennenkaikkea omat hermot.
Eräänlainen palstalegenda oli myös tuo Kärpät vs. Lukko -hyökkäyskalustojen vertailu, missä Kärppien piti pyyhkiä Lukolla jäätä. Perustelut jäivät unholaan.

Suosituksesi on myöskin paikallaan. Ja tuo kyllä koskee koko Kärppien puolta tällä palstalla. Sakeaa on, jonka vuoksi tästä lienee parempi ottaa koppia.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No ei nyt tarvitse kuitenkaan marttyyriksi heittäytyä. En tiennyt moista, eikä sinun muutenkaan tarvitse menemisiäsi selitellä. Et ole tilivelvollinen minulle, tai muillekaan palstakollegoille. Mutta toivottavasti tyttäresi pärjäsi.
Katsopas, marttyyriä ei minusta saa tekemälläkään, joten huoli pois. Tässä on se haaste, että nimeomaan minun pitää selitellä menemisiäni, koska totuus. Sinäkin kirjoitit tänne, etten ollut palstalla viikko sitten, koska Kärpät hävisi Sportille. Väitteesi oli oli valhe ja halusin sen oikaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös