Aivan samaahan tämä on kyllä edelleen mitä viime kaudella. Pieni suonenveto alkukauteen ja Galimov oli jumalamoodissa -> pisteitä hyvään tahtiin plakkariin. Nyt ollaan sitten taas tutulla viime kauden tasolla. Kun ei ole kunnollista pelikirjaa, niin näyttää kuin jokainen pelaisi vähän omaa peliään jäällä - eli ei tuu mitään valmista...En kyllä myöskään saa tuon ideasta kiinni, jos siinä sellainen olisikin. Tai no lähinnä se idea hyökkäyspelissä tuntuu olevan luokkaa "keksikääs pojat jotakin". Siellä sitten itse kukin yrittää mitä itse kukin yrittää.
Lopun pyörityksessä ei yhtään vetoa maalille. Mitä vittua?
Vahvasti samaa mieltä. Korona + pelitapa -combolla ei tähän sirkukseen kannata panostaa yhtään enempää.Ja voidaan jättää se Holland (tai kuka tahansa 1.sentteri) sainaamatta. Ei yhtään mitään järkeä polttaa tuohon sekoiluun enää senttiäkään, ennen kuin peli on kunnossa.
Byström olisi halutessaan helposti Kärppien parhaita pakkeja, ellei jopa paras. Mies omaa hyvän liikkeen, erinomaisen laukauksen, eikä ole pelikäsitykseltäänkään mikään huono pelaaja.Kyllä Byströmiä kiinnostaa puolustaminenkin. Mies on vain kovin yliarvostettu.
Itse olen pitänyt miestä yliarvostettuna, sekä ehdottomasti ylipalkattuna. Verotiedoista sen voi tarkistaa, mutta miehelle maksetaan järkyttävää ylihintaa.Byström olisi halutessaan helposti Kärppien parhaita pakkeja, ellei jopa paras. Mies omaa hyvän liikkeen, erinomaisen laukauksen, eikä ole pelikäsitykseltäänkään mikään huono pelaaja.
Vaikka Byström olisi jumala, ei hän Ohtamaata parempi siltikään olisi. Mutta kyllä hänen parempi pitäisi olla.Byström olisi halutessaan helposti Kärppien parhaita pakkeja, ellei jopa paras. Mies omaa hyvän liikkeen, erinomaisen laukauksen, eikä ole pelikäsitykseltäänkään mikään huono pelaaja.
Kun jatkosopimus julkaistiin, odotin aivan erilaista Byströmiä kuin mitä tällä kaudella on nähty.
Vahva sama tähän. Wellman, Räty jne vois olla ihan hyvin suoriutuneet JOS pelitapa auttaisi. Nyt tähän ei kannata haaskata euroakaan enää lisää koska uudet pelaajat ei paikkaa typerää peli-ideologiaa.Vahvasti samaa mieltä. Korona + pelitapa -combolla ei tähän sirkukseen kannata panostaa yhtään enempää.
Ensi kaudella uuteen nouseen uuden päävalmentajan turvin, tämä on oma toiveeni.
...ja kaikkein vähiten Galimoville. Tuskin jaksaa enää toista vuotta katsella tätä sekoilua, missä maalivahti jätetään aivan liian usein yksin ja toivotaan haamupelastuksia, jotta voitaisiin voittaa.Tällä menolla voi olla hiljaista, että saadaan jatkoa Emanuelssonille ja Bourkelle. Tokkopa jaksavat olla osana tuollaisessa räpellyksessä.
Viime matsia katsellessa tuumailin, että nyt on kyllä surkeinta peliä mitä on pitkään toviin tullut nähtyä. Tämän illan sohellus tuntuu vetävän sitä rimaa vielä pykälän alemmas.Aivan hirveää paskaa. Ei voi muuta sanoa.
Nolla laatupaikkaa kakkoserässä.
Maailman jokainen pelaaja näyttää huonolta, jos heidät heitetään jatkuvasti ns. susille, eli joutuvat yrittämään jatkuvasti yksin. Joku hemmetin McDavid olkoon tässä poikkeus.Vahva sama tähän. Wellman, Räty jne vois olla ihan hyvin suoriutuneet JOS pelitapa auttaisi. Nyt tähän ei kannata haaskata euroakaan enää lisää koska uudet pelaajat ei paikkaa typerää peli-ideologiaa.
Ylikylän ukot on erikseen. Samaahan tuossa oli mamban loppuaikojen Kärpissäkin. Pelaajat ei olleet lähellekään niin huonoja kuin peli näytti.Maailman jokainen pelaaja näyttää huonolta, jos heidät heitetään jatkuvasti ns. susille, eli joutuvat yrittämään jatkuvasti yksin. Joku hemmetin McDavid olkoon tässä poikkeus.
Jääkiekko on joukkuelaji. Tämän sisäistäminen on valmennuksella jäänyt pahasti vaiheeseen.
Herrojen vahvuudet ovat vähän erilaiset. Mutta kyllähän Ohtamaan käyttökelpoisuus AV, YV, 5-5 peli sekä vahva puolustuspelaaminen tekevät Ohtamaasta todella hyvän puolustajan liigaan.Vaikka Byström olisi jumala, ei hän Ohtamaata parempi siltikään olisi. Mutta kyllä hänen parempi pitäisi olla.
Totta kai Byström on suhteutettuna peliesityksiin vahvasti ylipalkattu. Mutta Kärpät on sillä saralla kunnostautunut muutenkin. Kuten esim. Mustonen.Itse olen pitänyt miestä yliarvostettuna, sekä ehdottomasti ylipalkattuna. Verotiedoista sen voi tarkistaa, mutta miehelle maksetaan järkyttävää ylihintaa.