Positiivisena asiana näin jo yhden hyökkäyksen, jossa kiekollisella pakilla oli syöttösuunnat pakkiparille, sentterille ja toiselle laiturille.On se kyllä hirveän näköistä puskemista. Ei mitään positiivista sanottavaa.
Positiivisena asiana näin jo yhden hyökkäyksen, jossa kiekollisella pakilla oli syöttösuunnat pakkiparille, sentterille ja toiselle laiturille.On se kyllä hirveän näköistä puskemista. Ei mitään positiivista sanottavaa.
Kyllä Byströmiä kiinnostaa puolustaminenkin. Mies on vain kovin yliarvostettu.Totta kai. Jäällä kun on kaksi pakkia joita ei kiinnosta muu kuin hyökkääminen.
On siellä yksi ykköskentän ja yksi kolmoskentän rintamahyökkäys…Positiivisena asiana näin jo yhden hyökkäyksen, jossa kiekollisella pakilla oli syöttösuunnat pakkiparille, sentterille ja toiselle laiturille.
Bourke voisi nokittaa näyttämällä Largelle ja piirtämällä fläppiin, että miten kuuluu lähteä omista organisoituun hyökkäykseen ilman kauas karkaavia hyökkääjiä.TV-kuvissa näkyi kivasti, kun Large antoi aika raivoisat ohjeet Bourkelle fläppitaululta. Vaan kyllä tuossa läpsyttelyssä on ihan muut ongelmat kuin Bourke, sanonpahan vaan. Taitaa joululomat jo poltella ukkoja.
Loppujen lopuksi aika harvassa pelissä tähän asti Kärpät on näyttänyt vastustajaansa paremmalta, kun on katsottu puhtaasti kenttätapahtumia. Todennäköisesti tänäänkin se voitto kuitenkin lopulta kaavitaan tuskaisen esityksen jälkeen, kun vastassa "vain" Sport.Jo on aikoihin eletty, kun Vaasan Sport näyttää paremmalta jääkiekkojoukkueelta, kuin Oulun Kärpät.
Tämä ja isosti. Lähes poikkeuksetta se vastustajajoukkue on näyttänyt pelin rakenteiden puolesta paremmalta, tuloksesta viis.Loppujen lopuksi aika harvassa pelissä tähän asti Kärpät on näyttänyt vastustajaansa paremmalta, kun on katsottu puhtaasti kenttätapahtumia. Todennäköisesti tänäänkin se voitto kuitenkin lopulta kaavitaan tuskaisen esityksen jälkeen, kun vastassa "vain" Sport.
Totta, esim Akua voisi koittaa tuossa ykkösessä Lesen paikalla.Leskisen voisi oikeasti heittää alempiin kenttiin hakemaan pelituntumaa. Ei oikein ole nyt lähtenyt Lesellä, toki ihan ymmärrettävää pitkän huilin jälkeen
En kyllä myöskään saa tuon ideasta kiinni, jos siinä sellainen olisikin. Tai no lähinnä se idea hyökkäyspelissä tuntuu olevan luokkaa "keksikääs pojat jotakin". Siellä sitten itse kukin yrittää mitä itse kukin yrittää.Ei tuossa Kärppien pelissä ole mitään ideaa
Eli mamban pohjilta sen mitä muistaa ja loput luomulla niinku Late aktiiviuransa aikana pelasi.En kyllä myöskään saa tuon ideasta kiinni, jos siinä sellainen olisikin. Tai no lähinnä se idea hyökkäyspelissä tuntuu olevan luokkaa "keksikääs pojat jotakin". Siellä sitten itse kukin yrittää mitä itse kukin yrittää.