Anteeksi liian suorasukaisesta viestistäni.
Tämähän se juuri minua ihmetytti. Kirjoitit paljon asiaa, mutten oikein saanut selvää, mitä mieltä loppujen lopuksi olet. Oikeassa kuitenkin olet, ettei mielipiteen tarvitse selvästi viestistä ilmetäkään. Vielä kerran olen pahoillani, että puutuin asiaan
Asioita voi katsoa monesta eri näkökulmasta. Minulle luontainen tapa on suhtautua asioihin positiivisuuden kautta. Kun katsoo Kärppien nimilistaa, on positiivisuudelle katettakin luvassa. Paljon meitä tällä hetkellä koetellaan, mutta pää pystyssä on mukavampi taivaltaa. Kaikkea hyvää sinnekin.
Anteeksipyyntö hyväksytty, kiitos siitä :) ! Tiesinhän minä, ettet sinä pahaa tahtoasi tuollaisia kirjoittele, mutta sanavalintasi ovat mielestäni lipsuneet hieman viime aikoina ja niistä voi kyllä ottaa nokkiin. Joskus on vaan parempi sanoa, ettei ymmärrä pointtia, kuin maalailla kielikuvia siitä millaista skeidaa toinen onkaan kirjoittanut. Tuskin itsekään tykkäisit jos yltiöpositiivisuuttasi (anteeksi termi, en vaan keksi nyt parempaakaan) maalailtaisin ikävin sanoin.
Nyt taas kriittisempään puoleen, mistä et taida niin innostua, mutta annan silti palaa :) Eli mitä itse joukkueeseen tulee, olen yhä sitä mieltä, että tänä vuonna huikean joukkueen kokoaminen olisi ollut tavallista helpompaa, mutta siinä ei ole aivan onnistuttu. Toki loukkaantumisilla on aina merkitystä, mutta en menisi liikaa niiden taakse seuraavista syistä:
- otettiin riski ja päätettiin mennä vain yhdellä kiekollisella pakilla toivoen, että Vallin korvaisi Eklundin ja Pokka ottaisi valtavan harppauksen eteenpäin
- otettiin riski kun tiedettiin tuo ainut kiekollinen pakki kovin loukkaantumisherkäksi
- otettiin riski ja luotettiin, että Viuhkolasta on kakkossentteriksi
- otettiin riski ja luotettiin, että Kemppaisesta on kolmossentteriksi
- otettiin riski ja uskottiin, että Kvetonista olisi maali- ja pistepörssin voittajan Haatajan korvaajaksi
Joukkueen piti ymmärtääkseni olla valmis ennen Aaltosen (pätkä?)sopparia, joten Aaltosen poissaolon ei pitäisi sotkea hirveästi joukkuetta, vaikka käytännössä Aaltosen merkitys tulee toki olemaan suuri. Lehtosen poissaolon ei myöskään pitäisi yllättää ketään. Rynnäksen poissaolon merkitystä on vaikea tietää, mutta se ei vaikuttaisi kovin suurelta, koska Karhunen on pelannut pääsääntöisesti erinomaisesti eikä tuolla kenttäpelillä kyllä ansaita pisteitä. Maxwellin poissaolo on kurja juttu, mutta näitä vaan sattuu ja nyt näkyy taas se, että joukkueessa on vain yksi puhdas kiekollinen sentteri.
Olin itse yksi niistä, jotka huusivat kahden loistavan sentterin ja toisen erinomaisen kiekollisen pakin perään. Samoin esitin mallia, jossa budjetti olisi käytetty hieman toisin niin, että Kvetonin paikalle olisi saatu loistava maalintekijä (toki Aaltonen on tätä mikäli pelaa koko kauden). Tämän vuoksi en kehtaisi Ahona ja Junnona selitellä tilannetta loukkaantumisella (mitä he eivät tietääkseni olekaan tehneet) vaan hyväksyä, että otettiin tietoisia riskejä, jotka kävivät valitettavasti toteen. Kautta on kuitenkin paljon jäljellä ja kaikki on vielä mahdollista. Kun kaikki ovat terveinä on joukkueessa paljon potentiaalia, mutta olen vähän skeptinen noiden "kaikki terveinä" rostereiden suhteen.