Voi v*** mitä keulimista, pientä rajaa tuohon. Suo meille vääräuskoisille anteeksi sinä "oikein-kannattaja", kun täällä on kritisoitu Kärppien touhua useammastakin suusta. On se hienoa että edes yksi tuollainen oikea fani on porukassa mukana. Isoa facepalmia tuollaiselle pellelle...
Olen sitten pelle tai mikä lie, mutta mielestäni yleensä kannattaa aina katsoa edes se muutama peli kauden alusta, että miten lähtee homma toimimaan. Kuten viime viikolla täällä kirjoitin, niin minun henk.koht. "takaraja" oli tämä viikko, elikkä jos ei lauantain jälkeen olisi ollut valoa tunnelissa, niin olisin huolestunut todella.
Nyt kuitenkin nähtiin Kärpiltä oikeastaan joka osa-alueella erittäin hyvä peli, niin lisäaikaa napsahti. Ja koko ajan olen uskonut ja etenkin toivonut, että Kärppien pelin umpisolmut, kuten maalinteko, alkaa toimimaan.
En vaan jumalauta voi käsittää sellaisia saa*anan gloryhunttereita, jotka kyllä käyvät pelissä silloin, kun voitetaan mestaruuksia, mutta heti kun on YKSIkin peli vaikeampaa, niin haukutaan pystyyn joukkue toimistoa myöten ja uhotaan että "minä en mene enää yhteenkään peliin". Mielestäni sellaiset henkilöt ovat niitä pellejä, eikä heidän todellakaan tarvitsekaan enää näyttää naamaansa hallilla. Pysykööt kotisohvalla.
En ole mikään "oikein-kannattaja", mutta olen kannattaja. Tai millä nimellä sitä halutaankaan sanoa. Käyn katsomassa jokaisen kotipelin kausikortilla jos ehdin, meni ne miten tahansa. Toki on mukavampaa jos joukkue pärjää, mutta se ei ole pääasia. Pääasia on nähdä Kärpät Raksilan jäällä.
E: Ja täytyy myöntää, että se viestini oli hieman sellainen mitäsminäsanoin-tyyliin kirjoitettu. On vaan jo viikkotolkulla ottanut päähän täällä nämä haukkumiset yms., ja olisi tehnyt mieli haukkua kaikki helvettiin, niin nyt paikan tullen oli aivan pakko päästä kuittamaan...