Ottakaas siitä vielä tilannekuva tulevaisuudesta kun kukko pelaa vielä one more year ja spede kantaa kultakypärää.
Tässä on kyllä yks hienoimmista Kärppäpaidoista, mitä oon nähny. Ostasin heti, mikäli ois mahollista.
Ottakaas siitä vielä tilannekuva tulevaisuudesta kun kukko pelaa vielä one more year ja spede kantaa kultakypärää.
Heti tilaukseen! Vielä kun Kärppälaatikko tehdään ledipaneelista niin siihenhän saa sopivasti pelin aikana hienon Kärppä.GIF:in ja sitten pelikatkoilla siihen saa mainokset pyörimään.Itse lähtisin jalostamaan tuota "Saipa" paita luonnonmukaisempaan suuntaan. Jättäisin myös ovaalin pois ja siirtyisin logossa myös mainoksissa käytettyyn laatikkotyyliin. Kuvassa Sami Anttilan ensi kauden paita, saa käyttää.
Heti tilaukseen! Vielä kun Kärppälaatikko tehdään ledipaneelista niin siihenhän saa sopivasti pelin aikana hienon Kärppä.GIF:in ja sitten pelikatkoilla siihen saa mainokset pyörimään.
Laitahan viestiä toimistolleItse lähtisin jalostamaan tuota "Saipa" paita luonnonmukaisempaan suuntaan. Jättäisin myös ovaalin pois ja siirtyisin logossa myös mainoksissa käytettyyn laatikkotyyliin. Kuvassa Sami Anttilan ensi kauden paita, saa käyttää.
Vieraspaita vielä ja sitten riittää ilmaset vinkit suomen rikkaimmalle kotimaisella rahalla pyörivälle urheiluseuralle,
Joukkopolttaminen torinrannassa kauden jälkeen niille paidoille, ehkä törkein viritelmä koskaan. Saipa tulee mustissa Raksilaan la iltana ja Kärpät pukee Saipan värit päälle.Ensikaudelle nuo Saimaan pallon fanipaidat pitää tuhota polttamalla ja tilalle punaista, isolla logolla ja vähillä, väriin sopivilla mainoksilla.
Toisaalta, tarviiko paidassa olla edes joukkueen logoa, sen tilalle saa ainakin 2 isoa tai 10 pientä sponsorin logoa?
Tai kärppälogon vois laittaa samaan paikkaan ku logo on vaikkapa futiksessa. Nesteen logoa vois sitte siirtää vähän alemmas nykysen logon tilalle ja laittaa siihen yläpuolelle jonku uuden mainoksen.Toisaalta, tarviiko paidassa olla edes joukkueen logoa, sen tilalle saa ainakin 2 isoa tai 10 pientä sponsorin logoa?
90-luvullahan jotkin joukkueet alkoivat toimimaan juuri näin. Sitten se käsittääkseni kiellettiin.Tai kärppälogon vois laittaa samaan paikkaan ku logo on vaikkapa futiksessa. Nesteen logoa vois sitte siirtää vähän alemmas nykysen logon tilalle ja laittaa siihen yläpuolelle jonku uuden mainoksen.
Pelaajan tunnistaa numerosta joten nimenkin voi jättää pois ja sen paikalle voipi myydä 1-8 mainosta. Jos liiga vaatii että nimi pitää olla niin sitten poikkeuslupa-anomus vetämään.
Oishan tää kyllä simppeli ja tyylikäs. Elintärkeä sinappirengas, eikä mitään ylimääräistä.
Eikös se Junnon keksintö tuo rinkula ollut aikanaan. Tai ilmestyi ainakin pian sen jälkeen kun Juha tuli seuraan.
Syksyllä kun keltainen paita julkaistiin niin lähdin miettimään että kuinka vaikeata tuo paitojen suunnittelu voi olla. Ohessa omaa ideointia pohjautuen minulle rakkaan 81 vuoden mestaruuspaitoihin.
Syksyllä kun keltainen paita julkaistiin niin lähdin miettimään että kuinka vaikeata tuo paitojen suunnittelu voi olla. Ohessa omaa ideointia pohjautuen minulle rakkaan 81 vuoden mestaruuspaitoihin.