Kärppien peliasu

  • 250 618
  • 1 169
Itse lähtisin jalostamaan tuota "Saipa" paita luonnonmukaisempaan suuntaan. Jättäisin myös ovaalin pois ja siirtyisin logossa myös mainoksissa käytettyyn laatikkotyyliin. Kuvassa Sami Anttilan ensi kauden paita, saa käyttää.
 

Liitteet

  • Adobe_20200211_093748.jpg
    Adobe_20200211_093748.jpg
    37,1 KB · kertaa luettu: 518

Dalhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Washington Capitals
Itse lähtisin jalostamaan tuota "Saipa" paita luonnonmukaisempaan suuntaan. Jättäisin myös ovaalin pois ja siirtyisin logossa myös mainoksissa käytettyyn laatikkotyyliin. Kuvassa Sami Anttilan ensi kauden paita, saa käyttää.
Heti tilaukseen! Vielä kun Kärppälaatikko tehdään ledipaneelista niin siihenhän saa sopivasti pelin aikana hienon Kärppä.GIF:in ja sitten pelikatkoilla siihen saa mainokset pyörimään.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Vieraspaita vielä ja sitten riittää ilmaset vinkit suomen rikkaimmalle kotimaisella rahalla pyörivälle urheiluseuralle,


Mikkola, Aho, Junno, ihansamakuka, nyt perkele koppi tästä, niin ostan ensi kaudelle koti ja vieraspaidan. Viimeksi ostanut paidan kun Ujcik oli joukkueessa, joten aika olisi! Helvetin hieno kuva!
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tohon iso kärppälogo ja mainos tekstit ja logot mustalla punaiseen pohjaan niin aletaan olla asian ytimessä.
Olis heittämällä yks hienoimmista kärppäpaidoista. Ja tämä siis kolmanneksi lauantaipaidaksi.

 
Ensikaudelle nuo Saimaan pallon fanipaidat pitää tuhota polttamalla ja tilalle punaista, isolla logolla ja vähillä, väriin sopivilla mainoksilla.
Joukkopolttaminen torinrannassa kauden jälkeen niille paidoille, ehkä törkein viritelmä koskaan. Saipa tulee mustissa Raksilaan la iltana ja Kärpät pukee Saipan värit päälle.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Toisaalta, tarviiko paidassa olla edes joukkueen logoa, sen tilalle saa ainakin 2 isoa tai 10 pientä sponsorin logoa?
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Toisaalta, tarviiko paidassa olla edes joukkueen logoa, sen tilalle saa ainakin 2 isoa tai 10 pientä sponsorin logoa?
Tai kärppälogon vois laittaa samaan paikkaan ku logo on vaikkapa futiksessa. Nesteen logoa vois sitte siirtää vähän alemmas nykysen logon tilalle ja laittaa siihen yläpuolelle jonku uuden mainoksen.
 
Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Newcastle United - Ukraina
Pelaajan tunnistaa numerosta joten nimenkin voi jättää pois ja sen paikalle voipi myydä 1-8 mainosta. Jos liiga vaatii että nimi pitää olla niin sitten poikkeuslupa-anomus vetämään.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tai kärppälogon vois laittaa samaan paikkaan ku logo on vaikkapa futiksessa. Nesteen logoa vois sitte siirtää vähän alemmas nykysen logon tilalle ja laittaa siihen yläpuolelle jonku uuden mainoksen.
90-luvullahan jotkin joukkueet alkoivat toimimaan juuri näin. Sitten se käsittääkseni kiellettiin.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Pelaajan tunnistaa numerosta joten nimenkin voi jättää pois ja sen paikalle voipi myydä 1-8 mainosta. Jos liiga vaatii että nimi pitää olla niin sitten poikkeuslupa-anomus vetämään.

Jos Junno olisi vielä puikoissa niin voisi ehdottaa sitä, että Kärpät palkkaa vain lyhytnimisiä pelaajia. Mahtuu enemmän mainoksia.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eikös se Junnon keksintö tuo rinkula ollut aikanaan. Tai ilmestyi ainakin pian sen jälkeen kun Juha tuli seuraan.

Muistan jonkun joskus sanoneen, että se "hehkuva viiva" Kärppälogossa olisi aikoinaan lisätty taustalle Laser HT:n kunniaksi syystä tai toisesta, jota en valitettavasti tiedä/muista. Koko väitteen paikkaansapitävyyttä niinikään en myöskään tiedä, joten voi olla ettei pidä edes paikkaansa, mutta jos näin todella on, niin kyllähän tuo rinkula on aika pakollinen olla sen kanssa. Muistelen myös, että rinkula ja se viiva tulivat jotakuinkin yhtäaikaa aikoinaan, joten se selittäisi pitkälti logon nykymuotoa, vaikka harvassa paikassa siihen itse viivaan enää törmääkään.

No, yhtä kaikki, kyllähän missä tahansa sommitelmassa tuo logo ilman rinkulaa on komeampi. Teknisyydestäkin olen vähän eri mieltä, koska vaikka se yleistä onkin, niin olisihan esimerkiksi Toronto Maple leafsin, Washington Capitalsin tai Detroit Red wingsin logoissa joku rinkula taustalla ihan helevetin hirveän näkönen. Lähinnä joku muotohan sinne taustalle pitää saada silloin, kun itse varsinaisessa logossa ei ole selviä reunoja. Ovaalittomassa Kärppälogossa sen sijaan sellaiset ovat.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Syksyllä kun keltainen paita julkaistiin niin lähdin miettimään että kuinka vaikeata tuo paitojen suunnittelu voi olla. Ohessa omaa ideointia pohjautuen minulle rakkaan 81 vuoden mestaruuspaitoihin.


Siinähän ne ois ensi kauden paidat.
Musta, valkoinen ja punainen lauantai paita.
Laita äkkiä kuvat kärppätoimistolle.
 

Pota67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomalaiset NHL:ssä
Syksyllä kun keltainen paita julkaistiin niin lähdin miettimään että kuinka vaikeata tuo paitojen suunnittelu voi olla. Ohessa omaa ideointia pohjautuen minulle rakkaan 81 vuoden mestaruuspaitoihin.


Herranjestas miten tyylikkäät pyhäpuvut! Voi kun toimisto joku kaunis päivä heräisi ja ottaisi näistä kopin.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Syksyllä kun keltainen paita julkaistiin niin lähdin miettimään että kuinka vaikeata tuo paitojen suunnittelu voi olla. Ohessa omaa ideointia pohjautuen minulle rakkaan 81 vuoden mestaruuspaitoihin.



Simppeliä, tyylikästä ja nättiä. Näin näyttävät pelipaidat kun joukkueelle saataisiinkin, niin Raksilan illassa saatettaisiin nähdä sellainenkin ihme että kannattajat tulisivat paikalle - uskotaa tai älkää - Kärppien pelipaita yllään! Kunnon toteutuksella noita rättejä myytäisiin varmasti moninkertainen määrä ja osa sponssirahoista saataisiin sitä kautta "takaisin". Ikävämpi homma vaan että onhan aivan liian toimiva konsepti itse yhtiölle hyväksyttäväksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös