Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 819 499
  • 20 352

Nokkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla katkeaa todennäköisesti verisuoni päästä jos pelin jälkeen saa kuunnella jotain liirumlaarumia siitä että kolmannessa saatiin kyllä hyvää taka-ajoa aikaiseksi.
Havu jatkaa, ois voitettu kolmas erä ja tästä hyvä jatkaa ens matsissa...harmi kun nuo takana olleet kusi lopussa 3 pisteen voittonsa

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etsinnässä
Kärppien joukkueelle iski krapula ?
Yleensä on kestänyt vetää edellisenä iltana pari konttia, mutta nyt tuo bussimatka oli vähän liikaa. Joukkue sairasteli aamupäivän. Meneehän se pelikin höpöksi kun mikään ei pysy sisällä. Tosi pelokkaalta joukkue näytti. Westerholm suorastaan säpsähteli.

Nyt toivotaan ettei joukkue ainakaan rupea loiventamaan.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
IS:n sivujen liveseurannassa lukee:"Ei ole totta! SM-liigan kriisiseura suli jättimäisen johtonsa!".

No jaa, en minä nyt sanoisi että 0-1 on mikään jättimäinen johto. Vai onko liigassa muitakin kriisijoukkueita?

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ja nuin! Fantastiset ja makoisat povitaskuun taittelut jatkuvat. Tällä kertaa RaiPa ja Saipe asialla. Suvereeni ja tyly suoritus, maistuu, maistuu! Ensin Mamba ja sitten RaiPa, lisää voittavan jääkiekon oppitunteja Tasokkaalle Arvojohtajavalmentaja-Havulle. Huomenna jatkuu taas oppitunnit Monsteri Monnin ja Jukurien johdolla, joten sitä odotellessa.

Mutta siihen saakka: Voittoisaa perjantai-illanjatkoa ja viikonlopun alkua itse kullekin!

Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Judas Priest
Kiitos kärpät, huomenna rahat Jukureiden voitolle.

Nokkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
IS:n sivujen liveseurannassa lukee:"Ei ole totta! SM-liigan kriisiseura suli jättimäisen johtonsa!".

No jaa, en minä nyt sanoisi että 0-1 on mikään jättimäinen johto. Vai onko liigassa muitakin kriisijoukkueita?
Oisko Espoo... suli 3-0. Huomenna sit viimeisen naulan paikka jos Jukureille hävitään ja Havu ei lähde niin...

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät on hankkinut tälle kaudelle surkeat aloittajat!
Tänäänkin:
-Korpimäki 52,9%
-Virta 47,1%
-Nikupeteri 33,3%
-Kovarcik 26,3%

Sama trendi on ollut viime aikoina. Viime vuonna voitettiin selkeästi yli puolet aloituksista! Tänä vuonna on oltu niissä hieman purjeissa!

Liitteet

• Screenshot_20250124_210523_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    Screenshot_20250124_210523_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    141,7 KB · kertaa luettu: 30
  • Screenshot_20250124_210624_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    Screenshot_20250124_210624_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity.jpg
    175,7 KB · kertaa luettu: 30

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Tässä ku katellu pihapeliä, näkee miten hyviä hankintoja Lukko on tehny sekä minkälaista kiekkoa jopa LÄMSÄ on saanu pojat pelaamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy