Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 1 039 072
  • 24 655

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Kantoi kyllä hyvin loppuun asti.
Monesti kun näitä lainatun kirjoittajan viestejä olen liveseurannasta lukenut, itsekseni olen pohtinut, että trollaako vai onko ihan tosissaan. Kyllä tuo viesti ihan viimeistään paljasti totuuden :D

Vuosikaudet Raksilassa olen käynyt Ässien tappioita katsomassa ja Kärpät on sitä myöten noussut itselle yhdeksi inhokkijoukkueeksi, mutta kyllä jopa minä tunnen jo sääliä tätä sekoilua seuratassa. Ja se on paljon se.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Vuosikaudet Raksilassa olen käynyt Ässien tappioita katsomassa ja Kärpät on sitä myöten noussut itselle yhdeksi inhokkijoukkueeksi, mutta kyllä jopa minä tunnen jo sääliä tätä sekoilua seuratassa. Ja se on paljon se.
Alkaahan tämä sekoilun taso olla jo sellaista luokkaa, ettei olla aikaisemmin Oulussa nähty. Turvavyötä tässä vetää vaistomaisesti kireämmälle kunnes vain huomatakseen, ettei mokoma remmi ole missään kiinni..

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina
Tähän en usko, minusta joukkue on aivan loistavasti koottu. Muusta samaa mieltä.

Jos vertaa esim. SaiPan joukkuetta, onko se hyvin rakennettu? Silti pitää Kärppiä suorastaan pilkkanaan.

Kyse on kierteestä, jota ei valitettavasti saada poikki, ennenkuin Havulle näytetään ovea. Et voi vain tuolla porukalla pelata träppiä reilussa tappioasemassa. Missä on 3 hyökkääjän karvaus, millä saadaan aina meidät aina ongelmiin? Olen hyvinkin pitkämielinen, mutta nyt täytyy Havun lähteä. Ja joku ulkoa mukaan, nykyisellä jatkumolla kierrettä ei saada poikki.
Tästä voimme olla eri mieltä liigan 2. kovimmalla budjetilla.

-Maalivahdit ei ole liigan kärkipäätä
-Puolustus on hidas ja kunnon yv-viivapakki puuttuu, joka toimittaa ylivoimalla
-Hyviä hyökkääjiä riittää 2 kenttää
-Hyökkäyksen kärki on terävä
-Uudet Pakkihankinnat on hyviä
-Hyvät aloittajat puuttuu
-hyviä puolustavia, mutta tehokkaita senttereitä ei ole
-Rosterissa ei ole särkymävaraa
-Valmennuksessa hävitään selkeästi muille joukkueille

Mikä tekee joukkueesta loistavasti kootun? Ja näetkö nämä heikkoudet päinvastoin vahvuutena?

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
On kyllä melkoinen jargonikone Atte Ohtamaaki.
On kyllä aika tehtaan takuu, että sillon kun Ohtamaa/Anttila vääntää jotain ihan väkisin väännettyä jargonia ennen peliä, nähdään täysin häpeällinen suoritus. Tänään on harmillisesti valitettavan heikko joukkue vastassa.

Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Kärpät muuten häviää AINA ton ekan alotuksen.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ensimmäinen laukaus sinne päin ja tottakai se menee ohjurin kautta sisään. Muuten alku ihan seisoskelua.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koivistolta muuten ihan selkeä estäminen, jos siis se uusi linja olisi oikeasti käytössä

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo kauas on tultu kauden alun linjamuutoksista. Melkonen vitsi koko uudistus.
Ainut hyvä puoli tuossa "linjauksessa" on se, että pelaajat pelaavat itse vähän siistimmin kuin ennen. Kyllä tuolla nykyään on enemmän taitopelaajilla tilaa, vaikka mistään ei jäähyjä vihelletäkään. En sitten tiiä, että ku mistään ei vihelletä, palataanko kohta täysin vanhaan myös pelaajien osalta.

Juholan Mikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ainut hyvä puoli tuossa "linjauksessa" on se, että pelaajat pelaavat itse vähän siistimmin kuin ennen. Kyllä tuolla nykyään on enemmän taitopelaajilla tilaa, vaikka mistään ei jäähyjä vihelletäkään. En sitten tiiä, että ku mistään ei vihelletä, palataanko kohta täysin vanhaan myös pelaajien osalta.
Palataan vanhaan viimeistään pleijareissa.

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Ottelun avausmaali Hermosen tekemänä ajassa 2.16 on hyvä enne ottelun jatkon kannalta, vai miten se olikaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy