Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kantoi kyllä hyvin loppuun asti.Erinomaisen energinen aloitus Kärpiltä ja ansaitusti johdossa!
Kantoi kyllä hyvin loppuun asti.Erinomaisen energinen aloitus Kärpiltä ja ansaitusti johdossa!
Monesti kun näitä lainatun kirjoittajan viestejä olen liveseurannasta lukenut, itsekseni olen pohtinut, että trollaako vai onko ihan tosissaan. Kyllä tuo viesti ihan viimeistään paljasti totuuden :DKantoi kyllä hyvin loppuun asti.
Alkaahan tämä sekoilun taso olla jo sellaista luokkaa, ettei olla aikaisemmin Oulussa nähty. Turvavyötä tässä vetää vaistomaisesti kireämmälle kunnes vain huomatakseen, ettei mokoma remmi ole missään kiinni..Vuosikaudet Raksilassa olen käynyt Ässien tappioita katsomassa ja Kärpät on sitä myöten noussut itselle yhdeksi inhokkijoukkueeksi, mutta kyllä jopa minä tunnen jo sääliä tätä sekoilua seuratassa. Ja se on paljon se.
Kyllä voisin syksyllä käydä paikallisessa hallissa pitkästä aikaa sitten pelissä :DHeinäkuussa tulee konkurssi ja syksyllä pelataan mestistä jotain v..n Hokkia vastaan:)
Tästä voimme olla eri mieltä liigan 2. kovimmalla budjetilla.Tähän en usko, minusta joukkue on aivan loistavasti koottu. Muusta samaa mieltä.
Jos vertaa esim. SaiPan joukkuetta, onko se hyvin rakennettu? Silti pitää Kärppiä suorastaan pilkkanaan.
Kyse on kierteestä, jota ei valitettavasti saada poikki, ennenkuin Havulle näytetään ovea. Et voi vain tuolla porukalla pelata träppiä reilussa tappioasemassa. Missä on 3 hyökkääjän karvaus, millä saadaan aina meidät aina ongelmiin? Olen hyvinkin pitkämielinen, mutta nyt täytyy Havun lähteä. Ja joku ulkoa mukaan, nykyisellä jatkumolla kierrettä ei saada poikki.
On kyllä aika tehtaan takuu, että sillon kun Ohtamaa/Anttila vääntää jotain ihan väkisin väännettyä jargonia ennen peliä, nähdään täysin häpeällinen suoritus. Tänään on harmillisesti valitettavan heikko joukkue vastassa.On kyllä melkoinen jargonikone Atte Ohtamaaki.
Joo kauas on tultu kauden alun linjamuutoksista. Melkonen vitsi koko uudistus.Koivistolta muuten ihan selkeä estäminen, jos siis se uusi linja olisi oikeasti käytössä
Ainut hyvä puoli tuossa "linjauksessa" on se, että pelaajat pelaavat itse vähän siistimmin kuin ennen. Kyllä tuolla nykyään on enemmän taitopelaajilla tilaa, vaikka mistään ei jäähyjä vihelletäkään. En sitten tiiä, että ku mistään ei vihelletä, palataanko kohta täysin vanhaan myös pelaajien osalta.Joo kauas on tultu kauden alun linjamuutoksista. Melkonen vitsi koko uudistus.
Palataan vanhaan viimeistään pleijareissa.Ainut hyvä puoli tuossa "linjauksessa" on se, että pelaajat pelaavat itse vähän siistimmin kuin ennen. Kyllä tuolla nykyään on enemmän taitopelaajilla tilaa, vaikka mistään ei jäähyjä vihelletäkään. En sitten tiiä, että ku mistään ei vihelletä, palataanko kohta täysin vanhaan myös pelaajien osalta.