Nils Andersson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Selostajalta poimittua : "...Kivistöllä tulee hieman hoppu..."...:)
Itse ajattelin juoda alkoholiaTäytyy nyt erätauolla tehdä joku mindfulness-harjoitus, että jaksaa keskittyä itse päivän kohokohtaan.
Samaa ihmettelin *itkunauruMitä hittoa? Eikös tuo Oden ihan suomea puhu? Haukiputaan poikia
Toimii tuokin.Itse ajattelin juoda alkoholia
Laadukas idea!Alan olla pikkuhiljaa valmis pistämään vireille kansalaisaloitteen jonka myötä kiellettäisiin sanan "laadukas" käyttö kotimaisesta kiekkokeskustelusta.
Niin eihän siitä ole kuin hiukan alle 10 vuottaPitäähän Tommin päästä pelaamaan. Maajoukkuepuolustaja kuitenkin.
Karjalainen korvaa Silanderin ensi kaudella.Vaarallisen oloista ylivoimaa. Joko alkas Silanderin kuviot pikkuhiljaa olla nähty?
Samaa ihmettelin. Lapsesta asti asunut Suomessa. Näytti Odella olevan mitävittua ilmeMitä hittoa? Eikös tuo Oden ihan suomea puhu? Haukiputaan poikia
Ennemmin Koivistosta eroon kuin Kivistöstä.Harmi että Jokereilla ei taida kassa kestää enää Juhiksen viikkorahan jälkeen massi-Tommin palveluksia. Mylillä ois varmaan myyntihousut jalassa, olishan?
Ei puhu juurikaan. Ei ole kauaa ku joku yritti suomeksi haastatella, eikä ymmärtäny puoliakaanSamaa ihmettelin. Lapsesta asti asunut Suomessa. Näytti Odella olevan mitävittua ilme
Ei kai nyt mikään seura niin idiootti oo, että rahoja tuohon paskaan tuhlais.Harmi että Jokereilla ei taida kassa kestää enää Juhiksen viikkorahan jälkeen massi-Tommin palveluksia. Mylillä ois varmaan myyntihousut jalassa, olishan?
Molemmat sellaista kuraa, että ihan voidaan vaikka pitkää tikkua vetää kumpi lähtee. Mieluummin molemmat ja mieluummin jo eilen.Ennemmin Koivistosta eroon kuin Kivistöstä.