Minun puolesta voi Kärpät maksaa palkan, kunhan tuon sais vittuun tuoltaHarmi että Jokereilla ei taida kassa kestää enää Juhiksen viikkorahan jälkeen massi-Tommin palveluksia. Mylillä ois varmaan myyntihousut jalassa, olishan?
Minun puolesta voi Kärpät maksaa palkan, kunhan tuon sais vittuun tuoltaHarmi että Jokereilla ei taida kassa kestää enää Juhiksen viikkorahan jälkeen massi-Tommin palveluksia. Mylillä ois varmaan myyntihousut jalassa, olishan?
Kivistöstä on sentään alivoimalle hyötyä, ja sen takia voisi seiskapakkina pyöriä. Koiviston hyöty joukkueelle on vielä hämärän peitossa.Molemmat sellaista kuraa, että ihan voidaan vaikka pitkää tikkua vetää kumpi lähtee. Mieluummin molemmat ja mieluummin jo eilen.
Eikö ekassa Koivisto vielä alibipuolustanu sählyelkein maalintekijää.Eiköhän jokaiselle nyt valjennut, että kaksikosta Koivisto/Kivistö vain toinen voi olla kokoonpanossa. Ei vittu tuota KooKoon ensimmäistä maalia, jossa Kivistö haahuilee aivan missä sattuu. Adjutantti-Koivisto sitten aivan helvetin järkevällä jäähyllä sai kotijoukkueen johtoon.
Kyllä. Kiekko pyöri vieressä.Eikö ekassa Koivisto vielä alibipuolustanu sählyelkein maalintekijää.
Ei tarvita Tommia yhtään mihinkään kunhan Masin tervehtyy. Ei edes alivoimalla. Aivan järkyttävän hidas ja paska kiekolla.Kivistöstä on sentään alivoimalle hyötyä, ja sen takia voisi seiskapakkina pyöriä. Koiviston hyöty joukkueelle on vielä hämärän peitossa.
Liigan läpimurrossa ja haastatteluissa puhuu englantia. Ilmeisesti hänellä se toimii paremmin.Mitä hittoa? Eikös tuo Oden ihan suomea puhu? Haukiputaan poikia
Totta. Mutta ajatus oli, että Kivistö voisi olla hyödyllisempi joukkueelle kuin Koivisto.Ei tarvita Tommia yhtään mihinkään kunhan Masin tervehtyy. Ei edes alivoimalla. Aivan järkyttävän hidas ja paska kiekolla.
Koivisto on joukkueen tehokkain ylivoimalla. Sanottakoon se hänen puolustukseksiKivistöstä on sentään alivoimalle hyötyä, ja sen takia voisi seiskapakkina pyöriä. Koiviston hyöty joukkueelle on vielä hämärän peitossa.
Nyt ei saatana puolusteta sitä!Koivisto on joukkueen tehokkain ylivoimalla. Sanottakoon se hänen puolustukseksi
Erittäin hyvä kysymys. Vastausta ei tiedä kukaan muu kuin valmennus. Silti olen sitä mieltä, että Koivisto on hyödyllisempi puolustaja kuin Kivistö. Ylivoimalle hänelläkään ei pitäisi olla mitään asiaa.Yhtä lailla voi sanoa, että minkä takia Koivisto on ylivoimalla ku meil on Pokka.
Sinä voi olla sitä mieltä. Minä koen, että Kivistöstä on hyötyä enemmän puolustuspäässä kuin Koivistosta hyökkäyspäässä.Erittäin hyvä kysymys. Vastausta ei tiedä kukaan muu kuin valmennus. Silti olen sitä mieltä, että Koivisto on hyödyllisempi puolustaja kuin Kivistö. Ylivoimalle hänelläkään ei pitäisi olla mitään asiaa.