Mainos

Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 407 315
  • 10 844

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Ei oikeastaan ollut Masinilla mitään hätää kiekon kanssa. Paniikkisyöttö omissa sioraan vastustajan lapaan...

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Oltais häviöllä vaikka laukauksetkin merkattais maalisarakkeeseen.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aimo, Myllykosken imuri, Kärpät, Canes
Joo, eiköhän se riitä jopa Mylillekin kun tästä matsista otetaan vähintään 5 maalin erolla turpaan ja huomenna sitten kotona harmailla paidoilla joku 1-3 tappio HPK:lle.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mun käy sääliksi Anttilaa. Oli leijona legenda, mutta nyt vaan säälittävä räpeltäjä. Olisi ajoissa lopettanut.

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Vallin sen hyvin kertoi: monta pelaajaa hakee samalle kaistalle, eikä kukaan lopulta tiedä mitä tehdä.
Vaikka neljä muuta olis odotellut kyseisessä tilanteessa syöttöä hyökkäyssiniviivalla, niin kyllähän tuossa Masin kohelsi ihan itse aivan käsittämättömällä syötöllä keskustaan vaikkei ollut mitään hätää. Mut Havun vika toki.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Mun käy sääliksi Anttilaa. Oli leijona legenda, mutta nyt vaan säälittävä räpeltäjä. Olisi ajoissa lopettanut.
No tämäkin on vähän paha, viime kauden perusteella about kaikki toivoi jatkoa Anttilalle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy