Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
On tämä joukkue vaan kaikinpuolin aivan saatanan paska. Kohti ensi kautta, tämä kausi on jo menetetty. Kunhan nyt eivät tosiaan tipu Mestikseen.
”Kaikki on täysin selvää.”Vai tajusiko Masin mihin on tullut ja koittaa pelata Havua ulos?
Kuka täällä Havun piikkiin tuota on laittanut? Masinia on kyllä kiitelty tuosta hassista.Tuskin tuota Masinin aivopierua voi Havun piikkiin laittaa. Tai miksei vois ku laittaa vaan.
Vallin sen hyvin kertoi: monta pelaajaa hakee samalle kaistalle, eikä kukaan lopulta tiedä mitä tehdä.Tuskin tuota Masinin aivopierua voi Havun piikkiin laittaa. Tai miksei vois ku laittaa vaan.
Kyllä voi. Kukaan ei vittu tiedä mitä tuolla pitää tehdä. Ei kukaan. Ihan havajikiekkoa. Ei mitään pelin rakennetta, missään.Tuskin tuota Masinin aivopierua voi Havun piikkiin laittaa. Tai miksei vois ku laittaa vaan.
Johtuu varmaankin maalivahtien haparoivista otteista.Vallin sen hyvin kertoi: monta pelaajaa hakee samalle kaistalle, eikä kukaan lopulta tiedä mitä tehdä.
Helvetin Havu, kun ei voi antaa selkeitä ohjeita oman pään lähtöihin.Tuskin tuota Masinin aivopierua voi Havun piikkiin laittaa. Tai miksei vois ku laittaa vaan.
Se oli vaan yks tilanne. Meidän joukkue ei osaa lähtä omista, se ei osaa karvata kollektiivina, se ei osaa puolustaa keskialuetta tai omaa aluetta. Siis ihan joka vitun asia sakkaaTuskin tuota Masinin aivopierua voi Havun piikkiin laittaa. Tai miksei vois ku laittaa vaan.
Paremmilla veskareilla olisi parempi pelitapa t. AnkkalinnaKyllä voi. Kukaan ei vittu tiedä mitä tuolla pitää tehdä. Ei kukaan. Ihan havajikiekkoa. Ei mitään pelin rakennetta, missään.
Onhan tuo ennenkin Waheebia kritisoinut. Mistä lie.Minä vähän luulen, että @McTorso ei tästä selostuksesta liiemmin välitä. Aivan mahtavaa kriittisyyttä Kärppiä kohtaan!
Vaikka neljä muuta olis odotellut kyseisessä tilanteessa syöttöä hyökkäyssiniviivalla, niin kyllähän tuossa Masin kohelsi ihan itse aivan käsittämättömällä syötöllä keskustaan vaikkei ollut mitään hätää. Mut Havun vika toki.Vallin sen hyvin kertoi: monta pelaajaa hakee samalle kaistalle, eikä kukaan lopulta tiedä mitä tehdä.
No tämäkin on vähän paha, viime kauden perusteella about kaikki toivoi jatkoa Anttilalle.Mun käy sääliksi Anttilaa. Oli leijona legenda, mutta nyt vaan säälittävä räpeltäjä. Olisi ajoissa lopettanut.
Pumpulissa on mukavempi elää. Ei tarvitse kohdata kritiikkiä tai totuuttaOnhan tuo ennenkin Waheebia kritisoinut. Mistä lie.