Älä Lantta lässytä. Korpimäki oli kyyryssä joo, mutta tulit suoraan edestäpäin ja oli kaikki maailman aika olla vetämättä päähän.
Ihan oikea tuomio. Korpimäen pää oli toki alhaalla mutta oli tuossa Lantalla paljonkin aikaa tehdä päätös jättää taklaamatta
Oliko? Aika todella nopeaa tulee kyyristyminen. Aivan hirveät tuomiot.
Oli. Kun taklaus tulee päähän ja vastaanottajan naama on vielä veressä, vaikeapa siitä on olla isoa antamatta. Ihan oikein tuo meni.Oliko? Aika todella nopeaa tulee kyyristyminen. Aivan hirveät tuomiot.
Oli. Kun taklaus tulee päähän ja vastaanottajan naama on vielä veressä, vaikeapa siitä on olla isoa antamatta. Ihan oikein tuo meni.
Eipä tuo mielipidekysymys ole, kontakti tuli päähän ja se on suora suihkukomennus.Väärin meni mielestäni. Täytyy muistaa aina taklattavan vastuu myös. Epäonnekas tilanne
Hohhoijaa. Mitäköhän olisit itse tuosta viheltänyt, vai olisitko kenties jättänyt viheltämättä kokonaan?Värilasit on aika vahvat.
Ok. Mietinkin, että näyttääkö tää paremmalta viinasten kanssa, mut ilmeisesti ei.On kyllä paskaa ylivoimaa.
Hohhoijaa. Mitäköhän olisit itse tuosta viheltänyt, vai olisitko kenties jättänyt viheltämättä kokonaan?
Ei kuningas alkoholikaan kaikkeen pysty.Ok. Mietinkin, että näyttääkö tää paremmalta viinasten kanssa, mut ilmeisesti ei.
Tuolla logiikalla voidaan kieltää taklaukset kokonaan. Itse perään kuulutan taklattavan vastuuta.Eipä tuo mielipidekysymys ole, kontakti tuli päähän ja se on suora suihkukomennus.
Ihmettelen miten tilannehuoneella meni noin kauan tuon tilanteen tarkistus, kun omalta kotisohvalta huomasi heti että pihalle lentää.
Hohhoijaa. Mitäköhän olisit itse tuosta viheltänyt, vai olisitko kenties jättänyt viheltämättä kokonaan?