Viivassa varsinkin.Koivisto oli Ylikylä verrattuna pokkaan
Viivassa varsinkin.Koivisto oli Ylikylä verrattuna pokkaan
Jep. Kärpät on tehnyt jokaisesta paikasta maalin. Clara taas ryöstänyt jo muutaman tontin.Itse sanoisin, että 6-1 olisi oikeutettu tulos.
Lähinnä meinasin sitä, että Clara on niin valtavan paljon parempi kuin Karhunen, että tuskin on vara Karhusta enää peluuttaa.2 maalia omista sisään ja yksi läpiajo. Moken piikkiin vaan.
Juu en itse ymmärtänyt sitä, kun Koiviston lähtöä juhlittiin. Teki paljon virheitä joo, mutta oli tyyliin ainoa pakki joka sai isossa kuvassa avattua peliä omista Havun paskakiekosta huolimatta.Viivassa varsinkin.
Onko Claran tasosta takeita, yksi hyvä peli nyt Kärpissä, mutta vaikea kausi hänelläkin takana SHLssä.Lähinnä meinasin sitä, että Clara on niin valtavan paljon parempi kuin Karhunen, että tuskin on vara Karhusta enää peluuttaa.
Kiitos tästä. Sait sentää hymyn naamalleni tämän synkkyyden keskellä.Voisko Karjalainen olla pelin jälkeen lehdistötilaisuudessa rehellinen.
"Tiedettiin että helppo peli tulossa, vastustajalla ei kunto riitä pelata kahta ottelua peräkkäisinä päivinä. Ainut haastava asia on, kun vastustajalla ei ole minkäänlaista pelitapaa niin ei tiedä minkälaista kiekkoa pelaavat milloinkin."
Tuntuuhan nuilla olevan vara pitää Mäntymaatakin penkin takana. Miksi ei siis Karhustakin maalinsuulla?Lähinnä meinasin sitä, että Clara on niin valtavan paljon parempi kuin Karhunen, että tuskin on vara Karhusta enää peluuttaa.
Jep ja Mäntymaalle tulee patsas kiikeliin samalla. The Savior.Clara pelastaa liigapaikan. Viime hetken pelastaja!
KalPa sai ainakin neljä paikkaa tuolla ylivoimallaan. Sitä ennen kaikki tilastot tasan, myös maaliodottama 0,5-0,5. KalPalla kaksi kimmokemaalia.Jep. Kärpät on tehnyt jokaisesta paikasta maalin. Clara taas ryöstänyt jo muutaman tontin.
Tätä minä olen yrittänyt sanoa ja arvostelinkin myös Hilliä. Kyllä varmasti monella silmät aukeavat kun joukkueeseen tuli ammattitason maalivahti. Valitettavasti ainoa...Karhunen on surkea mokke tätä nykyä. Viimeinen niitti oli nuoren orin tuleminen hänen veräjälle. Kyllä Karhusen aika on mennyt.
Kaksi erinomaista peliä nyt Kärpissä. Nyt kolmannessa pelissä, jonka aloitti penkiltä, tuli sekasorron keskelle ja korjasi koko paskan, ainakin hetkellisesti.Onko Claran tasosta takeita, yksi hyvä peli nyt Kärpissä, mutta vaikea kausi hänelläkin takana SHLssä.
Clara on pelannut kaksi loistavaa peliä Kärpissä ja tänäänkin torjui huikeasti kun pääsi maaliin. Takeita ei ole, mutta kyllä tuo on pelannut huikeasti vähät pelinsä Kärpissä.Onko Claran tasosta takeita, yksi hyvä peli nyt Kärpissä, mutta vaikea kausi hänelläkin takana SHLssä.
Tuntuuhan nuilla olevan vara pitää Mäntymaatakin penkin takana. Miksi ei siis Karhustakin maalinsuulla?