Camaan ass down, ass more downer!Huutista nuille Havun kyyry tsempeille. Joukkue vaan masentuu joka tsempistä entistä enemmän.
Camaan ass down, ass more downer!Huutista nuille Havun kyyry tsempeille. Joukkue vaan masentuu joka tsempistä entistä enemmän.
Aivan isät vastaan pojat-peli on menossa. Tasaista pelissä ei ole kuin kaukalon jää.Olisi. Tasainen peli kaikkinensa käynnissä. Kaveri ollut tehokas.
Mäntymaa tulee jostain syystä hyvin tietoiseksi itsestään aina kun on kuvissa ja heittää jotain valmennuskonseptiin kuuluvaa maneeria kehiinHuutista nuille Havun kyyry tsempeille. Joukkue vaan masentuu joka tsempistä entistä enemmän.
Kyllä näin periaatteessa kävi luisteli Nordiksella kesken pelin koppiin ja sen jälkeen ei pelannut enää sekuntiakaan. Sopimus päätettiin pelaajan toimesta kesken kauden ”motivaatio pelaamiseen mennyt”Lopettiko I. Tarkki uransa kesken matsin?
Mutta kertoo mielestäni nimen omaan Kärppien fysiikkaharjoittelusta tämäkin.Kamppailee kyllä mutta ei juurikaan osaa pelata.
Mun kausi loppui tähän. Kiitos kaikille.
Jep. Kymppi ei taidakaan mennä rikki. Tyydytään seitsemään.Clara on harmittavan hyvä.
Olisi. Tasainen peli kaikkinensa käynnissä. Kaveri ollut tehokas.
No niin, siinä se nähään. Ei kestä puldeilla kunto. Mä häpeän!Mutta kertoo mielestäni nimen omaan Kärppien fysiikkaharjoittelusta tämäkin.
Kyllä minulla on ajatukset jo liigakarsinnoissa, jonne kärpät nykyesityksillä tulee vääjäämättä päätymään.Toivottavasti Kärpät ei pääse pudotuspeleihin!. Tätä on pakko miettiä pitemmällä tähtäimellä ja odottaa suursiivousta!