Missä numero13 voittopelin jälkeen?!!?
eilen klo 22.01 #24 651 P Punamani Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät Missä numero13 voittopelin jälkeen?!!?
eilen klo 22.51 #24 652 T Teroin Jäsen Suosikkijoukkue Junnon Kärpät Punamani kirjoitti: Missä numero13 voittopelin jälkeen?!!? Laajenna klikkaamalla Olen huolissani, toivottavasti kaikki on kunnossa :(
Punamani kirjoitti: Missä numero13 voittopelin jälkeen?!!? Laajenna klikkaamalla Olen huolissani, toivottavasti kaikki on kunnossa :(
eilen klo 22.53 #24 653 N Nokkinen Jäsen Suosikkijoukkue EX Kärpät kalakeke kirjoitti: Huhhuh mikä teksti. Laajenna klikkaamalla Yritäppä puhelimella itse samalla ku ajat autoa...:) ehkä ajoin ehkä en ... Viimeksi muokattu: eilen klo 23.06
kalakeke kirjoitti: Huhhuh mikä teksti. Laajenna klikkaamalla Yritäppä puhelimella itse samalla ku ajat autoa...:) ehkä ajoin ehkä en ...
eilen klo 22.59 #24 654 S Sorkkarauta Jäsen Suosikkijoukkue Vaatimustaso ja moottorisahat Nokkinen kirjoitti: Yritäppä puhelimella itse samalla ku ajat autoa...:) Laajenna klikkaamalla Ei helv...toivon kanssaihmisten turvallisuuden puolesta, että et seuraavaksi kerro, että TV oli kojelaudalla ja katsoit peliä samalla. :D
Nokkinen kirjoitti: Yritäppä puhelimella itse samalla ku ajat autoa...:) Laajenna klikkaamalla Ei helv...toivon kanssaihmisten turvallisuuden puolesta, että et seuraavaksi kerro, että TV oli kojelaudalla ja katsoit peliä samalla. :D
eilen klo 23.05 #24 655 N Nokkinen Jäsen Suosikkijoukkue EX Kärpät Sorkkarauta kirjoitti: Ei helv...toivon kanssaihmisten turvallisuuden puolesta, että et seuraavaksi kerro, että TV oli kojelaudalla ja katsoit peliä samalla. :D Laajenna klikkaamalla Ja luin samalla iltapäivälehteä ja söin pizzaa:) Ja peliä katsoin pitkästä aikaa livenä...ja meininki oli hyvä joten Tapparaa vastaan uudestaan.
Sorkkarauta kirjoitti: Ei helv...toivon kanssaihmisten turvallisuuden puolesta, että et seuraavaksi kerro, että TV oli kojelaudalla ja katsoit peliä samalla. :D Laajenna klikkaamalla Ja luin samalla iltapäivälehteä ja söin pizzaa:) Ja peliä katsoin pitkästä aikaa livenä...ja meininki oli hyvä joten Tapparaa vastaan uudestaan.