Mainos

Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 610 922
  • 15 398

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Toivottavasti tästä napsahtaa yksi voitto lisää. Jokaista pojoa tarvitaan, jotta vältetään se painajaismainen skenaario karsintapeleistä

Myönnän, että tämä on nyt ensimmäinen kokonainen Kärppien peli mitä tällä kaudella seuraillut mutta pakko sanoa, että ei teillä kyllä mitään pelkoa ole karsimaan joutua. Mun mielestä teidän pitäis kyt ihan täysillä keskittyä nostamaan itsenne sinne top4:seen, johon tuo jengi materiaalinsa puolesta kuuluisi. Siihen riittää toki työtä heikon alkukauden myötä, mutta eihän nämä kerhot ole teille oikeasti mikään mittari. Edellä ollaan selkeästi vaikka vetäisi vähän puolivaloilla.

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Myönnän, että tämä on nyt ensimmäinen kokonainen Kärppien peli mitä tällä kaudella seuraillut mutta pakko sanoa, että ei teillä kyllä mitään pelkoa ole karsimaan joutua. Mun mielestä teidän pitäis kyt ihan täysillä keskittyä nostamaan itsenne sinne top4:seen, johon tuo jengi materiaalinsa puolesta kuuluisi. Siihen riittää toki työtä heikon alkukauden myötä, mutta eihän nämä kerhot ole teille oikeasti mikään mittari. Edellä ollaan selkeästi vaikka vetäisi vähän puolivaloilla.
Jatkoa Havulle t. Tampere ja Stadi. Ei mitään uutta.

Terpppp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole tietääkseni missään vaiheessa sanonut, että hyökkäyspeli olisi suurin ongelma. Sanoin vain, että siinä ei ole mitään järkeä.

Ei mulle tarvitse tilastoja luetella, tiedän varsin hyvin missä Kärpät menee.

Kärpät on edelleen päästänyt viimeiseen viiteen otteluun yhteensä 20 maalia, joten harmi ettei tuo parannus näy tulostaululla.
Harmihan tämä koko kausi on ollut tähän mennessä. Toivottavasti muuksi muuttuu.

Lescinzky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
HPK painaa vimmatusti päälle, mutta todelliset vaaranpaikat kuitenkin Kärpät saa hyvin estettyä tukkimalla keskustan eikä HPK pääse pomppukiekoille. Kuitenkin toivois, että Kärpät saa sekavien hetkien jälkeen pelistä kiinni eikä tuudittaudu nyt liikaa vaan puolustamaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy