Tärkeä pelastus Westersundilta!Westerlund on kyllä ollut hyvä.
Onhan noita paikkoja ollut Kerholla. Xg on myös parempiMontako paikkaa on tullut omaan päähän? Muistan yhden virheen ja siihen se on jäänyt.
Voisiko noille valmentajille järjestää jonkun verkkokurssin haastotilanteista? Kaikki haastotilanteet menee järkiään päin helvettiä. Haastetaan vastustajan selvät maalit joilla tienataan alivoimaa ja omia selviä maaleja ei viitsitä haastaa.Käsittääkseni olisi voinut haastaa.
Itse kuulostelin samaa. Olen tosin Kiven hengessä tässä jo pikkukaljoissani.Minun korvaan kuulosti, että vihellys tuli vasta sen jälkeen kun kiekko oli jo maalissa. Tuomari katseli vain sitä kasaa siinä tolpilla, eikä kiekkoa. Käsittääkseni olisi voinut haastaa.
Suojakännit luonnollisesti päällä niin näitä sattuu.Tärkeä pelastus Westersundilta!
Parhaimmillaan helvetin hyvä. Sitten taas tulee niitä pelejä, että ei rantapalloa kiinni ja flow ihan kadoksissa.Westerholm on muuten parempi veska kuin Karhunen.
AIka monta oikeaa asiaa nostanut kärpistä:Kivi ollut aivan jurrissa ja pihalla koko pelin, mutta tästä tuomiosta oli kyllä ihan oikeassa.
Joo, aika kauheaa on tuo Kärppien kiekollinen peli edelleen. Erona entiseen on se, että vastustaja on saanut vähemmän huipputontteja + veskari on ottanut tarvittavat. Karhunen teki samaa parissa aiemmassa matsissa.Maalivahtikaupoille on lähdettävä. Ei nuo westerholmit riitä millään.
Rehellisyyden nimissä onhan tämä nyt ilmaisia maaleja lukuunottamatta ihan samaa tuubaa kuin aiemminkin.
Pysyn edelleen Rynnäs -vertauksessani. Paikoin erittäin hyvä, huonoimmillaan ei saanut mitään kiinni.Parhaimmillaan helvetin hyvä. Sitten taas tulee niitä pelejä, että ei rantapalloa kiinni ja flow ihan kadoksissa.