Nyt ollaan ytimessä!Toivon, että SaiPa voittaa tänään.
Go SaiPa!
Yksi idän ihmeistä!
Nyt ollaan ytimessä!Toivon, että SaiPa voittaa tänään.
Go SaiPa!
”Mä haluun viihdyttää, teitä kiihdyttää!”Havu viihdyttää katsojia...
Sulla on varmaan sitten vähän turhan kovat odotukset minkälaisilla pelimerkeillä liigajoukkueita ylipäätään kasataan. Minusta tuon hyökkäyksen potentiaali jää piippuun viisikkopelin puutteiden ja heikon puolustuksen takia. Ei siksi, että pelaajat olisivat yksinkertaisesti paskempia kuin vastustajilla.Hyvä, että näet potentiaalia, itse en sitä vain pysty näkemään.
Jaakolan olisi saanut nakata siltaan jo ajat sitten. Kärpät hävinneet jalalla hänen vahtivuorollaan jo vuosikaudet.SaiPa on pelannut eilen Jyväskylässä, matkustanut illalla Tampereelle ja tullut tänään junalla Ouluun. Ottelun kolmas erä menossa ja Kärpiltä luistellaan jalat alta. Joko alkaa illan aikana kuulumaan huhuja koppikäytävältä?
Yleisö varmasti nautti koko rahan edestäTätä ei vittu voi enää Havukaan valkopestä.
Lehdistötilaisuus:
Raipe: pojat pelas hyvin
Havu: mahtavaa viihdettä ja oppia
Ite oon sen verran nuori, että kannattajaurallani olen nähnyt Kärpiltä ainoastaan kaksi pronssia, yhden hopean ja yhden mestaruuden. Eli dynastia on jäänyt näkemättä, mutta sen sijaan todistan parhaillaan Kärppien heikointa jaksoa Liigassa 2000-luvulla. Hell yeah! Vittu tää on elämää!Näin paskaa Kärppiä ei olla nähty Liigassa ikinä.
Ei ikinäViihdettä ja semmosta. Laskujeni mukaan ollaan nyt päästetty 3,75 maalia per peli. Milloinkohan viimeksi?
Matti Alatalon Kärpät heikoimmillaan oli lähellä tätä. Samanlainen kaaos kentän joka osa-alueella.Näin paskaa Kärppää ei olla nähty Liigassa ikinä.
Luultavasti divarissa, jos silloinkaan.Viihdettä ja semmosta. Laskujeni mukaan ollaan nyt päästetty 3,75 maalia per peli. Milloinkohan viimeksi?
Kyllä se Marjamäen totaalitrappi oli kohtuu puuduttavaa myösNäin paskaa Kärppää ei olla nähty Liigassa ikinä.
Tähän täysin sama. Peliesityksiä, pelitapaa jne saa ja pitää arvostella kun aihetta on. Se että mennään kerta toisensa jälkeen veetuilemaan hauskasti ulkonäöstä on kyllä ihan sieltä peräkammarin sängyn alta.Näetkö, että osaisit kritisoida Mäntymaata ilman, että nostaisit kerta toisensa jälkeen tämän ulkonäön esille?
Vaihtoehtoisesti voit jakaa oman pärstäsi tänne, niin arvioidaan millä kannuksilla toisista vitsailee.
Raskasta.