Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 318 059
  • 8 600

Taivaanvuohi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
SaiPa on pelannut eilen Jyväskylässä, matkustanut illalla Tampereelle ja tullut tänään junalla Ouluun. Ottelun kolmas erä menossa ja Kärpiltä luistellaan jalat alta. Joko alkaa illan aikana kuulumaan huhuja koppikäytävältä?

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Hyvä, että näet potentiaalia, itse en sitä vain pysty näkemään.
Sulla on varmaan sitten vähän turhan kovat odotukset minkälaisilla pelimerkeillä liigajoukkueita ylipäätään kasataan. Minusta tuon hyökkäyksen potentiaali jää piippuun viisikkopelin puutteiden ja heikon puolustuksen takia. Ei siksi, että pelaajat olisivat yksinkertaisesti paskempia kuin vastustajilla.

Uraanitumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets, Arsenal
SaiPa on pelannut eilen Jyväskylässä, matkustanut illalla Tampereelle ja tullut tänään junalla Ouluun. Ottelun kolmas erä menossa ja Kärpiltä luistellaan jalat alta. Joko alkaa illan aikana kuulumaan huhuja koppikäytävältä?
Jaakolan olisi saanut nakata siltaan jo ajat sitten. Kärpät hävinneet jalalla hänen vahtivuorollaan jo vuosikaudet.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Eihän se jumalauta niin voi olla että taas pitäisi takoa vähintään viisi maalia että olisi edes kiinni voitossa, mutta niin se vain on.

Terpppp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyökkäykseen lähdöt ihan kamalia. Monesti pelaajat samassa nipussa, luonnollisesti ei syöttö vaihtoehtoja ole.

Joten joko yks puskee kiekon alueelle tai pitkä päätyyn. Monesti hyökkäys päättyy sumppuun jo keskialueelle, johon syöttö tulee, koska muita syöttö vaihtoehtoja ei ole.

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Näin paskaa Kärppiä ei olla nähty Liigassa ikinä.
Ite oon sen verran nuori, että kannattajaurallani olen nähnyt Kärpiltä ainoastaan kaksi pronssia, yhden hopean ja yhden mestaruuden. Eli dynastia on jäänyt näkemättä, mutta sen sijaan todistan parhaillaan Kärppien heikointa jaksoa Liigassa 2000-luvulla. Hell yeah! Vittu tää on elämää!

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kyllä itse luulen, että jos tänään tosiaan tulee tukkaan tästä pelistä, niin kyllä lauantaina on uusi käskijä penkin takana KooKoota vastaan.

Pitäisi toki olla muutenkin, mutta eiköhän tappio nyt sinetöisi Havun kohtalon, vaikea nähdä muuta skenaariota. Kellarikerroksen sijat häämöttävät, kärki ja TOP-4 karkaa, pistekeskiarvo putoaisi jo hälyyttävästi alle 1,4:n ja yli neljännes jo runkosarjaa pelattu.

Myllykosken on aivan pakko reagoida.

tinneri17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiannan keltamahat
Näetkö, että osaisit kritisoida Mäntymaata ilman, että nostaisit kerta toisensa jälkeen tämän ulkonäön esille?

Vaihtoehtoisesti voit jakaa oman pärstäsi tänne, niin arvioidaan millä kannuksilla toisista vitsailee.

Raskasta.
Tähän täysin sama. Peliesityksiä, pelitapaa jne saa ja pitää arvostella kun aihetta on. Se että mennään kerta toisensa jälkeen veetuilemaan hauskasti ulkonäöstä on kyllä ihan sieltä peräkammarin sängyn alta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy