Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 318 059
  • 8 600

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vielä kun olisi hyvä valmentaja, niin "Nemoa" voisi kai harkitakin.

Toisaalta eihän se mikään kriteeri ole, onhan se "Havu" edelleen Kärppien valmentaja.
No täällä halutaan "Havu" ulos, niin haluaisin kuulla niitä parempia vaihtoehtoja kuin ehdottamani "Nemo". Onko niitä, vai pelataanko ilman valmentajaa. Se tuskin vaikuttaisi mitenkään tähän tilanteeseen.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Joskus 2050 muistellaan kyyneleet silmissä (edelleen) Raksilan lehtereillä että muistatteko silloin kun meillä se oli se tartif ja kovartsikki ja kartineri...
Niin, tätä tuomiopäivän-ketjua odotettu vuosikymmen ja sitten kun se on viimein totta niin muu peli on koko 2000-luvun paskinta.

Tasan ei käy onnen lahjat :D

(oikeasti itkettää)

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Älä nyt viitti... kyllä se jääkiekkoliitto ottaa Mäntymaan vaikka saunanlämmittäjän pestiin.
Totta, valitettavasti. Kaiken kertoo Lauri Mikkolan surullisenkuuluisa pesti U20-päävalmentajana ja Atu Selinin selänpesupositio valmennuspäällikkönä. Marko Kauppisellekin mentiin sorvaamaan kelvottomilla U18 näytöillä oikein jatkolappu U16-päävalmentajaksi.

Saunanlauteilla on tilaa ja eiköhän sinne yksi Havukin mahdu vihtomaan johonkin väliin. Suomalainen jääkiekko"perhe" on alkanut vuosi vuodelta vaikuttamaan enemmän sellaiselta vanhanaikaiselta sisilialaiselta organisaatiorakenteelta.

gudde71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Surullista mutta totta on se ettei Havulla ole minkäänlaisia kannuksia valmentamaan huippujoukkuetta. Kuten ei ollut myöskään Mikkolan Latellakaan. Nämä A-junnujen valmentajasta pääkallopaikalle nostetut on flopanneet toinen toisensa perään. Se kokemus hankitaan vuosien ajan apuvalmentajana tai lähdetään rakentamaan alemmista sarjoista.
Näin menestyneessä seurassa pitäisi olla täysi mahdottomuus se että joku nousee päävalmentajaksi yhden koppipuheen perusteella ja sillä että on ennestään jo tuttu kaveri vaikkei minkäänlaisia näyttöjä ole antanut.
En sulata en alkuunkaan.

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Paitsi viimeset 5 vuotta tähän samaan aikaan :D
Kieltämättä näiden fiiliksien kanssa on eletty kauan. Sydän kannustaa Kärppiä, jokaista maalia edelleen tuulettaa, pelaajien onnistumisia toivoo... Mutta samalla näkee sen todellisuuden, jota ei Kärpissä taaskaan myönnetä ennenkuin on myöhäistä.

Kun vaatimustaso ei ole MESTARUUS, niin tältä se tuntuu. Joutuu toivomaan, että jokin herättää sen toimiston väen siitä ettei tällä mennä päätyyn asti. Toisaalta ne tappiot tarkoittavat myös ettei päätyyn asti mennä tällä paketilla.

Mä haluan joukkueen ja valmentajan, joiden kanssa ei toivota että mennään, vaan mennään päätyyn.

Imsamiz50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No siis syytä ois ollu, mutta kyllä tää kausi on ollu nii vitun paskaa, ettei oikeesti enää jaksa lapsenomaisesti toivoa muuta ku kenkää koutsille. Tai no ehkä Largen aikana ollu samanlaista, mutta kyllä nyt ollaan pohjat tehty.
Nojoo, Marjamäen kohdalla oli aina se, että kuitenkin meriittejä on niin pieni usko oli aina. :D Mäntymaalla niitä ei ole muuta, kun Mannerin kannettu pronssi mitali.

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Olen kannattajana pitkämielinen, mutta olen pikkuhiljaa kääntymässä siihen että valmennus on näyttönsä antanut.

Täällä kovasti kritisoidaan pelaajia ja vittuillaan, mutta minä olen sitä mieltä että hyvä pelaaja huonossa viisikkopelaamisessa on aina heikompi suoritustasoltaan kuin huono pelaaja hyvässä viisikkopelaamisessa.

Tuo Kärppien joukkue ei ole noin huono.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Uskomatonta mutta Reid Gardiner ei johda enään Liigan maalipörssiä. :D

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Kyllähän Saipa varmasti väsyy kun on eilen pelannut.

Tästä nyt on se 3 pistettä otettava.

Silti, pelissä ei ole niitä edistysaskeleita kyllä näkynyt oikeastaan yhtään. Toivottavasti seurajohtokin tämän nyt näkee

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Kieltämättä näiden fiiliksien kanssa on eletty kauan. Sydän kannustaa Kärppiä, jokaista maalia edelleen tuulettaa, pelaajien onnistumisia toivoo... Mutta samalla näkee sen todellisuuden, jota ei Kärpissä taaskaan myönnetä ennenkuin on myöhäistä.

Kun vaatimustaso ei ole MESTARUUS, niin tältä se tuntuu. Joutuu toivomaan, että jokin herättää sen toimiston väen siitä ettei tällä mennä päätyyn asti. Toisaalta ne tappiot tarkoittavat myös ettei päätyyn asti mennä tällä paketilla.

Mä haluan joukkueen ja valmentajan, joiden kanssa ei toivota että mennään, vaan mennään päätyyn.
Aamen. Paketoi omankin tunnetilan. Jumalauta mä haluan iloita Kärppien peleistä. Nyt tää tehdään vaan ihan uskomattoman hankalaksi. Jo vuosia putkeen.

Imsamiz50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Joo sen verran siiis tarkennan, ettei itellä noi fiillikset ole tai on emmätiiä. Ikinähän en oikeesti tappioo toivo vaikka siitäkin kirjottanut, koska vaikka peli on kuraa ja se häviäminen voisn tuoda reagointia tonne niin voitto on aina voitto.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
No täällä halutaan "Havu" ulos, niin haluaisin kuulla niitä parempia vaihtoehtoja kuin ehdottamani "Nemo". Onko niitä, vai pelataanko ilman valmentajaa. Se tuskin vaikuttaisi mitenkään tähän tilanteeseen.
Täälläkin on nostettu esille vaikka kuinka monta kertaa - ihan perusteluiden kera -, mutta vielä kerran: esim. Pekka Virta tai Karri Kivi.

Ainakin huikeasti parempia vaihtoehtoja, kuin joku "Nemo".

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon Kärpät
Olen kannattajana pitkämielinen, mutta olen pikkuhiljaa kääntymässä siihen että valmennus on näyttönsä antanut.

Täällä kovasti kritisoidaan pelaajia ja vittuillaan, mutta minä olen sitä mieltä että hyvä pelaaja huonossa viisikkopelaamisessa on aina heikompi suoritustasoltaan kuin huono pelaaja hyvässä viisikkopelaamisessa.

Tuo Kärppien joukkue ei ole noin huono.
Tässä kauden mittaan miettinyt, että tekisikö ykkönen neljä paunaa per kuono per peli jos Kärpillä olisi jonkinlainen pelillinen selkäranka...

Toki kaikesta viestissäsi samaa mieltä.

Uraanitumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets, Arsenal
Minusta taas tänä vuonna hyökkäyksen syvyys riittäisi nykyiselläänkin taistelemaan vaikka mestaruudesta. Kärki on viime kautta terävämpi ja laajempi, kun ihan Liigan kärkiyksilöitä löytyy kahteen ketjuun ja alempiinkin ihan riittävästi laatupelaajia tyyliin Rueschhoff, Alasiurua, Antti-Roiko, Virta ja kumppanit. Ilveksen kolmosessa muuten viiletti eilen muuan Kappe Björkqvist.
Hyvä, että näet potentiaalia, itse en sitä vain pysty näkemään. Aimon pitäs pelata ylemmissä ketjuissa, Anttiroiko valitettavasti näyttäisi floppaavan, nikupetteriltä odotin itsekin jostain syystä liikoja, ei ne shl pisteet näköjään ole sattumaa. Onneksi sentään Alasiurua on alkanut näyttämään piristymisen merkkejä, hyvä niin. Nuiden alempienkin ketjujen olisi varsinkin kevään tiukissa peleissä joskus osuttava, tällä hetkellä secondary scoringin suhteen ei kovin hääviltä näytä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy