Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

  • 142 760
  • 4 165

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tätä voittoa ei ansaittu, mutta lasketaan toki taulukkoon.
Tämä. Keväällä sitten lasketaan näitäkin pisteitä, kun (toiv. uuden nimekkään valkun valmentama joukkue) on kärkikahinoissa mukana.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Mäntymaa reagoi ja tiivisit peluutusta ensin kahteen mieheen ja sitten yhteen mieheen, kunnes lavensa taas kahteen ja tulos löytyi sitä kautta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vesa

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Canes
Todella tärkeä voitto ja todella tärkeät pisteet. Harmittaa miten sössittiin hyvin hallussa ollut peli, mutta tätä se nyt vaan on Kärppäfanin elämä.

Antti-Roikon kylmä suoritus pelasti onneksi paljon
 

Irbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Miksi vitussa laitettiin Antti-Roiko ampumaan? Havu ulos heti.

Ja väärin voitettu muutenkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämä. Keväällä sitten lasketaan näitäkin pisteitä, kun (toiv. uuden nimekkään valkun valmentama joukkue) on kärkikahinoissa mukana.
Kyllä mä luulen, että enemmän lasketaan niitä pisteitä mitkä on sössitty pois kun kolme pistettä ei kelpaa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Jep peli näyttää niin hienolta, että mikäs siinä tuuletellessa
Eiköhän se ole tärkeintä että näistäkin onnistutaan pisteet nappamaan vaikka peli hakeekin vielä uomiaan. Ihmeellistä vollotusta taas, ja tuntuu että osalle voitto vielä isompi pettymys kun ei pääse taas spämmäämään joka ketjuun noita samoja valituksia mitä jokaisen tappion jälkeen.

Eteenpäin.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä mä luulen, että enemmän lasketaan niitä pisteitä mitkä on sössitty pois kun kolme pistettä ei kelpaa.
Pisteitä ne nekin ovat, totta kai lasketaan kaihonkyynel silmäkulmissa niitäkin.
 

Gabrieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle
Onneks olkoon! Hirjaa ajatella, että liigaveskari istuu penkillä ja junnu lyödää tommotteesee kärsimään. Ei siinä, ei se siihen kaatunu (tosin helppo meni)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vesa

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miksi vitussa laitettiin Antti-Roiko ampumaan? Havu ulos heti.

Ja väärin voitettu muutenkin.
Niin onko tää homma sun mielestä nyt jotenkin hanskassa? Kolmea pistettä suorastaan tarjottiin, mutta tyydyttiin ihmettelemään ja päästämään kaveri tasoihin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pisteitä ne nekin ovat, totta kai lasketaan kaihonkyynel silmäkulmissa niitäkin.
Fakta nyt vaan on se, että esim tämän hetken top4 joukkueet on ottaneet sen 3-5 suoraa voittoa enemmän kuin Kärpät. Jos sinne top4:ään halutaan, niin ei näitä ole varaa menettää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös