Havu voi tosin laittaa mieluusti Havun katsomoon. Vielä mieluummin kortistoon.Ei tarvi Havu laittaa katsomoon AR
Jep peli näyttää niin hienolta, että mikäs siinä tuuletellessaImekää märisijät peukaloitanne, tämä hoidettiin.
Onhan tässä jo tosiaan kaksi kolmen pisteen voittoa tässä vaiheessa kautta. Saas nähdä saadaanko yhtä monta kasaan mitä SaiPa viime kaudella.Imekää märisijät peukaloitanne, tämä hoidettiin.
Tämä. Keväällä sitten lasketaan näitäkin pisteitä, kun (toiv. uuden nimekkään valkun valmentama joukkue) on kärkikahinoissa mukana.Tätä voittoa ei ansaittu, mutta lasketaan toki taulukkoon.
Kaikki energia meni omissa painimiseen kun IFK:n pahinta vastaan joutui pelaamaanTurusen pelihuumori on ollut tämän tasoa nolla ja silti vetää kaksi rankkaria.
Ajattelet mun aivoilla.Havu voi tosin laittaa mieluusti Havun katsomoon. Vielä mieluummin kortistoon.
Kyllä mä luulen, että enemmän lasketaan niitä pisteitä mitkä on sössitty pois kun kolme pistettä ei kelpaa.Tämä. Keväällä sitten lasketaan näitäkin pisteitä, kun (toiv. uuden nimekkään valkun valmentama joukkue) on kärkikahinoissa mukana.
Vituttaa taas ihan riittävästi tuo miten sattuu pelailu. Ja taas saatiin pari kuukautta Havulle TET-aikaaOnce in a 2020-luku voittaa Nordiksella, niin ei. Ei vaan maistu.
Eiköhän se ole tärkeintä että näistäkin onnistutaan pisteet nappamaan vaikka peli hakeekin vielä uomiaan. Ihmeellistä vollotusta taas, ja tuntuu että osalle voitto vielä isompi pettymys kun ei pääse taas spämmäämään joka ketjuun noita samoja valituksia mitä jokaisen tappion jälkeen.Jep peli näyttää niin hienolta, että mikäs siinä tuuletellessa
Pisteitä ne nekin ovat, totta kai lasketaan kaihonkyynel silmäkulmissa niitäkin.Kyllä mä luulen, että enemmän lasketaan niitä pisteitä mitkä on sössitty pois kun kolme pistettä ei kelpaa.
Niin onko tää homma sun mielestä nyt jotenkin hanskassa? Kolmea pistettä suorastaan tarjottiin, mutta tyydyttiin ihmettelemään ja päästämään kaveri tasoihin.Miksi vitussa laitettiin Antti-Roiko ampumaan? Havu ulos heti.
Ja väärin voitettu muutenkin.
Fakta nyt vaan on se, että esim tämän hetken top4 joukkueet on ottaneet sen 3-5 suoraa voittoa enemmän kuin Kärpät. Jos sinne top4:ään halutaan, niin ei näitä ole varaa menettää.Pisteitä ne nekin ovat, totta kai lasketaan kaihonkyynel silmäkulmissa niitäkin.