Kärppien kokoonpanot ja ketjukoostumukset kaudella 2024–2025

• 246 580
  • 1 567

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät
Ollaanko me siirrytty naisten liigaan? Olisi kyllä taktinen veto vaihtaa koko joukkue ja sarjakin ennen valmentajan potkuja.
Olipa hassu kysymys. Tietääkseni ei olla. Jos kysymys liittyi tähän jäädytettyyn numeroon niin ainakin olen antanut itseni ymmärtää puheista mitä mediasta on kuultu, että ko. pelinumero olisi jäädytetty myös miesten puolella.

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Ollaanko me siirrytty naisten liigaan? Olisi kyllä taktinen veto vaihtaa koko joukkue ja sarjakin ennen valmentajan potkuja.
Saija Tarkin pelinumero on jäädytetty sekä naisten että miesten joukkueissa.

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Olipa hassu kysymys. Tietääkseni ei olla. Jos kysymys liittyi tähän jäädytettyyn numeroon niin ainakin olen antanut itseni ymmärtää puheista mitä mediasta on kuultu, että ko. pelinumero olisi jäädytetty myös miesten puolella.
Sama käsitys minullekin jäädytyksestä jäi. Ja miksi se edes olisi tehty miesten pelin yhteydessä jos ei liity asiaan mitenkään?

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Itse olen tämän missannut, mutta olisi kyllä hieno ele jos koko seurassa jäädytetty. Mutta nuohan yleensä koskevat vain toista joukkuetta.

Tänäänhän se nähdään jos tällä uudella kaverilla on 20 selässä.

Skvortsov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cmon boys, ass down, ass down, kohta mennään!
Reilu viikko treenattu kuvioita ja kokoonpanossa mestis-Janhonen sekä flunssasta toipuva tykkiTommi, odotukset illalle ei kovin korkealla.
Tommi on Villelle niin korvaamaton oman maalin edustan siivoaja, että edes huippu organisaatio Oulun Kärpillä ei ole varaa laittaa Tomppaa pois. Kysykääpä vaikka Silanderin Jussilta from Ihku Lahti.

Maustemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Liigan kokoonpanoissa Janhonen #37.

Onnelakin voisi ehkä odottaa, että näkee pelaajan ja pelipaidan ennenkuin toimittajana tekee julistuksia "vastauksista kysymyksiin".

---

Illan osalta ei odotuksia pelaajasta, eikä tuloksesta.
Kärppien somepostauksessa Janhosen numero oli alunperin #20, joten oli Kärppien virhe, eikä Onnelan.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy