Kärppien kokoonpanot ja ketjukoostumukset kaudella 2024–2025

• 288 809
  • 1 853
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nikupeteri on ihan ok nelosen sentteri, mutta ei riitä millään hyökkääviin ketjuihin. Gardineria käy jopa sääliksi, että joutuu tuossa pelaamaan. Vika ei tietenkään ole Nikupeterissä, joka kuitenkin silminnähden yrittää parhaansa joka ilta.

Uraanitumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets, Arsenal
Nikupeteri on ihan ok nelosen sentteri, mutta ei riitä millään hyökkääviin ketjuihin. Gardineria käy jopa sääliksi, että joutuu tuossa pelaamaan. Vika ei tietenkään ole Nikupeterissä, joka kuitenkin silminnähden yrittää parhaansa joka ilta.
Eilisen perusteella minä säälisin enemmän Nikupeteriä, kun hänen laidallaan pelaa Gardinerin tasoinen peluri, joka on tyytynyt pelaamaan kulli löysänä ja paskan sijasta syö hattaraa.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Eilisen perusteella minä säälisin enemmän Nikupeteriä, kun hänen laidallaan pelaa Gardinerin tasoinen peluri, joka on tyytynyt pelaamaan kulli löysänä ja paskan sijasta syö hattaraa.
No, olen sitä mieltä että Gardinerin herääminen voisi auttaa Kärpät voittoon, mutta tuossa ketjussa se tuskin tapahtuu. Ei tätä matsia kädettömillä pörrääjillä voiteta. Maaleja tarvittaisiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy