Kärppien kokoonpanot ja ketjukoostumukset kaudella 2024–2025

  • 64 366
  • 358

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Nikupeteri-Kovarcik-Turunen
Tardif-Virta-Gardiner
AAR-Melnick-Ruisrock
Tykkään ja komppaan. Nikupeteri on ihan näppärä kiekollisena ja huomattavasti parempi liikkumaan kuin AAR. Kokeilemisen arvoinen ehdottomasti varsinkin kun ei ole suurta väliä kuka noiden veljesten toisella laidalla pelaa. Jos ei toimi niin AAR:lle uusi yritys tai vaihtoehtoisesti Yliniemelle tai Alasiurualle näytönpaikkaa.

Pakisto on hankalampi koska se ei tuosta ilman hankintoja mihinkään parane.

Ohtamaa - X
Koivisto - Berglund
X - Paaso
Kivistö
 

Eikkapeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Kiteen Jääsudet
Turunen - Kovarcik - Ruiskoff
Tardif - Melnick - Gardiner
Antti-Roiko - Virta - Alasiurua
Tässä ois ideaa minunki mielestä. Sais jenkki pojatki tottua liiga kiekkoon luotettavissa ketjuissa. Pahalle tuntuu sanoa, mutta AAR ei anna tällä hetkellä tarpeeksi tuolle nykyiselle ykköselle. Nykyinen kakkonen taas ei omiin päin paina ihan täydellä ja siihen voisi melnick olla hyvä lisä, ainaki kokkeilemisen arvone.
Alasiurua ja yliniemi voi vuoron perään tuossa stunttailla, enne ku saahaa Anttila siihen.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Kaleva paljastaa.
Teemu Turunen pelaa Virran ketjussa siksi, kun Turunen niin haluaa sen kanssa pelata. Lisäksi pojat ovat päättäneet että siinä ketjussa pelaa myös AR.

Selvä.

Tuo ketju ei tule muuttumaan tuosta.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Itse olen kuvitellut, että joukkueurheilussa valmennus päättää mm. kokoonpanot, mutta ehkä Havu onkin palkattu puhumaan lehdistötilaisuuksissa.
Ehkäpä sitä alkukaudesta voidaan kokeilla ja katsoa toimiiko. Minusta Virta ja Turunen pelaavat ihan hyvin yhteen, Antti-Roiko ei taas kuulu siihen yhtään. Joko Aimo Ruiskoff tai Alasiurua/Yliniemi olisi ihan kiva kokeilu nähdä. Eipä tuossa mitään menetä kun Turunen tekee mitä tahtoo yksinäänkin.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, Martin Janduksen kiintiökakkonen
Itse olen kuvitellut, että joukkueurheilussa valmennus päättää mm. kokoonpanot, mutta ehkä Havu onkin palkattu puhumaan lehdistötilaisuuksissa.
No ei se valmentaminen mitään sanelupolitiikkaa ole varsinkaan ammattitasolla. Tuo oli huojentavaa kuitenkin kuulla, että ovat itse halunneet kentän näin koota. Olisi hieman vaivaannuttavaa, jos maalikunkkua pidettäisiin vasten tahtoaan "toimimattomassa" kentässä. Hipsukoihin siksi, koska en nyt ole tuosta ihan varma.

Kuten tässä jo monenkin näppäimistöltä on todettu, niin joukkueen ongelmat ovat jossain ihan muualla kuin hyökkäyskentissä ja tehokkuudessa täällä hetkellä. Kaikki oman puolustusalueen tekeminen on melkoista sontaa. Eikä tuo ylivoimakaan oikein tuota mitään, vaikka kivasti se saadaan pyörimään sinne reunoihin. Vetoja tulee liian vähän ja koitetaan hakea vain jotain takatolpalle namupassia/one timeria koko ajan.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät tänään:

Turunen - Virta - AR
Ohtamaa - Paaso

Gardiner - Kovarcik - Tardif
Koivisto - Berglund

Yliniemi - Melnick - Aimo
Kivistö - olkkonen

Korpimäki - Nikupeteri - Hermonen
Jandus

Westis
(Karhunen)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös