Kärppien kannattajatoiminta 2022–2023

  • 36 237
  • 227

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Ensi kaudella jatketaan huomattavasti paremmassa katsomossa.
Onko teille siis tulossa parannusta katsomoon ensi kaudeksi? Pääsette pois siitä nurkkauksesta? Jumalauta, saahan se Kukkonen jotain (isoa) aikaankin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1946

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Parannusta on tulossa. Ei mitään koko päädyn katsomoa, mutta upgradea kumminkin. Ennen pleijareita pitäisi tulla lopullinen varmistus tähän.
Nyt alkoi jännittää ja kiinnostaa, että minkähänlaista kehitystä sieltä on tulossa. Aivan mahtavaa jos toimistollakin on vihdoin alettu heräämään tuon päädyn suhteen.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt alkoi jännittää ja kiinnostaa, että minkähänlaista kehitystä sieltä on tulossa. Aivan mahtavaa jos toimistollakin on vihdoin alettu heräämään tuon päädyn suhteen.
Vievät Marjamäen sinne. Tuo olisi paras päätös, minkä toimisto voi tämän kauden suhteen vielä tehdä.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Parannusta on tulossa. Ei mitään koko päädyn katsomoa, mutta upgradea kumminkin. Ennen pleijareita pitäisi tulla lopullinen varmistus tähän.
Varovaisen lupaavalta kuulostaa. Toivottavasti olosuhteen kannattakatsomossa merkittävästi paranee ensikaudelle. Poromafia on kokoonsa nähden liigan äänekkäin kannattajaryhmä ja ansaitsee paljon parempaa, kuin hallin pimein nurkka.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, ManU, Exeter City, TP-47
Pitääkö siellä ottelun alussa Poromafia 4 minuutin hiljaisen protestin. Syy. Kärpät kolmatta kautta putkeen ulkona taistelusta pudotuspelien kotiedusta
 

Jack Jones

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ompa hyvä, että Poromafia ottaa kantaa. Koko pelin hiljaisuus olisi hieman turhaa tässä vaiheessa, kun joukue tarvitsee kaiken tuen. Nyt uskon, että tuon neljän minuutin hiljaisuuden jälkeen mökä on kovaa ja viesti saadaan perille. Camooon!
 

maalisieppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli neljä minuuttia kuin kirkossa olisi. Poromafia on ainut taho joka tunnelmaa hallin luo. Kärppäkannattajat komppaa hyvin mafiaa mut tunnelmaa eivät luo
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tulee muutama banderolli. Neljän minuutin jälkeen mylvitään kauden viimeseen päätössumeriin asti kovempaa kuin koskaan ennen!
Minä kun olin ehdottamassa panosten nostamista, jos tipahdetaan sääleihin.

10min hiljainen hetki PM:n toimesta.
 

Humuli71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Niemelä ikuisesti
Eli neljä minuuttia kuin kirkossa olisi. Poromafia on ainut taho joka tunnelmaa hallin luo. Kärppäkannattajat komppaa hyvin mafiaa mut tunnelmaa eivät luo
Olen eri mieltä tästä. Koko katsomon voimalla tässä mennään. Ihmettelen suuresti miksi yrität viikosta toiseen luoda jotain vastakkainasettelua täällä?
 

Yankowski

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huutelua vieraisiin. Onko palstalaisilla tietoa, kokoontuvatko etäkärpät Helsingissä esim. Sports academyyn, tai muuhun sporttibaariin tänään katsomaan peliä? Olen Helsingissä työreissulla ja olisi mukava päästä seuraamaan peliä jossakin muualla kuin hotellihuoneessa.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huutelua vieraisiin. Onko palstalaisilla tietoa, kokoontuvatko etäkärpät Helsingissä esim. Sports academyyn, tai muuhun sporttibaariin tänään katsomaan peliä? Olen Helsingissä työreissulla ja olisi mukava päästä seuraamaan peliä jossakin muualla kuin hotellihuoneessa.

Sports Academy on EtäKärppien yhteistyöpaikka. Onko siellä sitten porukkaa katsomassa peliä, on eri asia. Itse kukin kun näkee pelin kotonakin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Tappara
  • 2.56
  • 3.50
  • 2.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös