Luusuaniemi tänään 13. hyökkääjä. Tietääkö joku, mikä on syy tälle liikulle?
Olen käynyt katsomassa molemmat Kuopion pelit. Hiillostaa Kalpan pelaajia jatkuvasti. Tuuletti maalia Kalpan vaihtoaition edessä erittäin kovan jenkkityylisen JIHAA huudon siivittämänä ja pyörittämällä lassoa. Muitakin ylidramaattisia tuuletuksia, jotka saivat ainakin minut hyvälle tuulelle.
Monissa tilanteissa pientä sikaa. Sai Kalpan vaihtoaition edessä todella kovan viikatteen pohkeeseen, joka jäi tuomarilta huomaamatta. Oli toki itse antanut ensin parikin napakkaa iskua. Ei jäänyt itkemään vaan jatkoi viileää kuittailua.
Eikai vaan niinku Crosby?Pelasi ihan normaalisti. Aivan huippu äijä!
Olen käynyt katsomassa molemmat Kuopion pelit. Hiillostaa Kalpan pelaajia jatkuvasti. Tuuletti maalia Kalpan vaihtoaition edessä erittäin kovan jenkkityylisen JIHAA huudon siivittämänä ja pyörittämällä lassoa. Muitakin ylidramaattisia tuuletuksia, jotka saivat ainakin minut hyvälle tuulelle.
Monissa tilanteissa pientä sikaa. Sai Kalpan vaihtoaition edessä todella kovan viikatteen pohkeeseen, joka jäi tuomarilta huomaamatta. Oli toki itse antanut ensin parikin napakkaa iskua. Ei jäänyt itkemään vaan jatkoi viileää kuittailua.
Eikai vaan niinku Crosby?
En tykkää yhtään mutta jos puhtaasti pelaa niin on poika ihan kultaa.
Hienoo!No ei minusta Crosby-tyylinen, kun ei itke. Viileä äijä! En tiedä miten pelaa normaalisti, kun en ole runkosarjan otteluita nähnyt. Finaaleissa kuitenkin erillainen lataus. Pakko oli kaveri laittaa seurantaa. @Jaska T fysiikka ei taida vielä olla ihan riittävä edustuksen peleihin, mutta erittäin hyvä aihio.
Oispa kiva lähtee kattoon ja jäädä Ouluun yöksi ja taas kattoon liigaa.Toivottavasti Aatu ja kumppanit pääsevät huomenna tuulettamaan oikein kunnolla. Menen kyllä ehdottomasti paikan päälle ja toivon mukaan moni muukin Kärppä-fani.
Se on hyvä, että ainakin hengessä mukana!Hyvä että pystyy kattoon läppäriltä mutta huomenna ja ylihuomenna liput salkoon!
Voisko tämä varovasti viitata siihen, että Ruohomaa olisi mahdollisesti pelikunnossa?Kupari A-junnujen mukana tänään.
1-3 tappio. En ole pelejä nähnyt, enkä tiedä, miksi joukkue menetti 2-0 johdon otteluvoitoissa. Sen tiedän, että ilman Kuparia joukkue voitti kaksi loppuottelua ja Kuparin kanssa hävisi kolme. Ei nimellinen vahvistus tee joukuetta aina entistä vahvemmaksi. Urheilu on ihmeellistä!No miten kävi?
Harmittaa vähän tuo finaalisarjan häviäminen vaikka itse osallistuin siihen vain tilastojen kautta. Osaako joku itse pelejä nähneenä sanoa miksi ei pärjätty viimeisissä peleissä?
Onnea kuitenkin Kuopioon, varmasti ansaittu mestaruus.
Kotipelien perusteella antaisin vain Koblizekille ja varauksin, puolustuksen tilanteen huomioiden, Huttulalle mahdollisuuden odotella peliaikaa liigajoukkueen puolella. Muut eivät kyenneet edesauttamaan joukkuettaan juuri mitenkään, vaikka mukana oli tuttuja nimiä kuten Kupari, Kuiri, Koskenkorva...Lisään tähän oman pienen jatkokysymyksen. Osaako joku sanoa miten esimerkiksi Kupari, Koblizek ja muut liigasopimuksen omaavat junnut edustivat finaalisarjassa? Onkohan siellä vielä kellään rahkeita pelata jo tänä keväänä Liigan playoffeja?
Jos olisin Harri Aho, tarjoaisin Kalpan mestarijoukkueen pelaajille Klemetti ja Aaltonen pitempääkin sopimusta Ouluun. Noilla kavereilla nimittäin riittää taitoa, liikettä ja myös yhteispeliä. Mutta kun en ole harriaho läheskään....
B:n Final Fourissa on mukana samat seurat kuin Liigan välierissä. Kärppien huominen vastustaja TPS. Aina ”liigamiehet” ei tuo junnupeleihin toivottua lopputulosta(ylempänä pohdintaa Kuparista)mutta eilen HIFK:n Niklas Nordgren teki tuossa 8-3 päättyneessä matsissa vaatimattomat tehot 4+2.Kärppien B meni sitten häviämään IFK:lle B-junioreiden Final Fourissa ja kausi päättyy huomenna pronssipeliin. Sen jälkeen Kärppen C-junnut kohtaavat omassa välierässään Jokerit.