Sitä mä täs ihmettelenki, kun teidän paikallaolijoiden mukaan pelisyystemi on täysin sekaisin että miten se on sinänsä edes mahdollista. Hyvä verrokki löytyy kun katsoo toista joukkuetta jäällä. JYP:illä on paketti hyvin kasassa. Se kuitenkin ilostutaa, kun proffa sanoi, että siellä kuitenkaan ei karvattu täysin päättömästi, vaan pelattiin passiivisemmin ja rauhallisemmin. Keskialueella oltiin noppavitosena, joka myös kuulostaa erittäin hyvältä.Niin. Eipä tämän yhden matsin perusteella vielä kannata kovin suuria johtopäätöksiä vetää, mutta lähtökohdat eivät ole hyvät.
Puolustus huutaa osaamista, ja pelissä on järkyttäviä puutteita. Ja tietenkin laadukas maalivahtikin olisi plussaa. Pikku juttuja.
Tämä on kyllä ihmetys. Miksi? Kaverin avut on pikkasen muualla kuin YV viivalla. Onhan tuolla nyt parempiakin pyssyjä kun kokoonpanoa vilkaisee.Ohtamaan kausikortti ylivoimalle on myös uusittu.
Tän takia Heshkan rooli pieneni niin, että maisemanvaihto oli ainoa oikea päätös.Ohtamaan kausikortti ylivoimalle on myös uusittu.
Kuka sitten? Niemelä, Niemelä, Teppo, Ronkainen vai kuka? Byström siellä pelaa jo. Eihän tuolla ole yhtään kunnon YV-pakkia.Ohtamaan kausikortti ylivoimalle on myös uusittu.
Tässähän se ongelman ydin onkin. Heshka heitetään ulos, koska ei löydy roolia. Siinä sitä roolia olisi ollut.Kuka sitten? Niemelä, Niemelä, Teppo, Ronkainen vai kuka? Byström siellä pelaa jo. Eihän tuolla ole yhtään kunnon YV-pakkia.
No eipä nyt vielä osaa huolestua. Isoille nimille eka peli ja JYP tuli yllättävän valmiina. Aivan kun heillä joukkue olisi ollut pidempään kasassa?
Erot voivat olla isojakin näissä ekoissa peleissä, kun ei ole mitään panosta.
Kolme neljä matsia lisää ja rupeaa löytymään, näin uskoisin
En tiedä tarkoitatko minua vai mitä ajat takaa mutta itse en ole puhunut Mannerista mitään.Mitenköhän sinisilmäisimmät palstalaiset saavat tämänkin Mamban syyksi?
olen varma että Byström siis tulee pelaamaan YV:tä jatkossa - ei tainnut äsken pelata. Mutta niin tekee Attekin. Niemelä on niin virhealtis, että en tiedä missä roolissa hänen pitäisi pelata, että olisi hyödyksi joukkueelle.
No tämän perusteella meni esityksissä heittämällä Blomqvistia paremmaksi.Peukku Niklas Kokolle. Lyhyt on otanta yhdeltä erältä, mutta hyvä tunne siitä että kyseessä on luotettava kolmosveskari heittää sarjapeleihinkin, eikä vain hätävarajunnu luukulle.
Ainakin oheisen jutun kautta näkee toistaiseksi tallenteen, tilaajatunnuksilla sisäänkirjautuneena:Osaako joku sanoa näkeekö pelin tallenteena Kalevan sivuilta?
Viime vuonnahan pelattiin Rokia ja Hokkia vastaan ja Pulju oli liekeissä. Kaikki oli hyvin! #hymioeOliko niitä harjoituspelejä jotain heikompia joukkueita vastaan, jos saisivat niistä niitä onnistumisia? Esim. tyttöjen edustusta tai KKP:tä vastaan joku tiukka vääntö, ennen kauden alkua. Pahasti näyttää peli olevan aivan samanlaista neppailua kuin viimeiset 2 vuotta. Noh - ehtiipähän tehdä itse jotain, mistä saa iloa.