Kärppien harjoitusottelut

  • 411 174
  • 2 601

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Niin. Eipä tämän yhden matsin perusteella vielä kannata kovin suuria johtopäätöksiä vetää, mutta lähtökohdat eivät ole hyvät.

Puolustus huutaa osaamista, ja pelissä on järkyttäviä puutteita. Ja tietenkin laadukas maalivahtikin olisi plussaa. Pikku juttuja.
Sitä mä täs ihmettelenki, kun teidän paikallaolijoiden mukaan pelisyystemi on täysin sekaisin että miten se on sinänsä edes mahdollista. Hyvä verrokki löytyy kun katsoo toista joukkuetta jäällä. JYP:illä on paketti hyvin kasassa. Se kuitenkin ilostutaa, kun proffa sanoi, että siellä kuitenkaan ei karvattu täysin päättömästi, vaan pelattiin passiivisemmin ja rauhallisemmin. Keskialueella oltiin noppavitosena, joka myös kuulostaa erittäin hyvältä.
 

Sokerimunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Illan yleisömäärä 1500, vaan enpä pitäisi näillä otteilla ja hypen täydellisellä puuttumisella mahdottomana, että liigakaudenkin ottelukohtaiset yleisömäärät pyörivät parissa tuhannessa ainakin näin syksystä.
 
Onko T. Niemelä oikeasti meidän 1viivapyssy ? Ilman kovaa steppiä kesällä ei pitäisi kaverin laukauksen kyllä riittää niihin saappaisiin. Jospa on vaa kokeilu ja vaikka Byström ottaa paikan jatkossa
 

JPL

Jäsen
Ohtamaan kausikortti ylivoimalle on myös uusittu.
Kuka sitten? Niemelä, Niemelä, Teppo, Ronkainen vai kuka? Byström siellä pelaa jo. Eihän tuolla ole yhtään kunnon YV-pakkia.

edit: olen varma että Byström siis tulee pelaamaan YV:tä jatkossa - ei tainnut äsken pelata. Mutta niin tekee Attekin. Niemelä on niin virhealtis, että en tiedä missä roolissa hänen pitäisi pelata, että olisi hyödyksi joukkueelle.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Olen muuten ihan varma että Kärppien puolenvaihdot opitaan nappaamaan pois pelistä aika nopeasti vastustajien toimesta.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Kaksi peliä kaksi maalia. En tiedä mutta jotain tuttua tässä on. Samaa koheltamista, joulua ennen tapahtuu sanoisin.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
No eipä nyt vielä osaa huolestua. Isoille nimille eka peli ja JYP tuli yllättävän valmiina. Aivan kun heillä joukkue olisi ollut pidempään kasassa?

Erot voivat olla isojakin näissä ekoissa peleissä, kun ei ole mitään panosta.

Kolme neljä matsia lisää ja rupeaa löytymään, näin uskoisin
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Eikö Jyppiä veikkailtu sinne ynnä muut -osaston hännille? Ei tämä hirveän hyvältä näytä kyllä. Joko Late Mikkolalle kenkää -ketju on liipasimella? ;)
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
No eipä nyt vielä osaa huolestua. Isoille nimille eka peli ja JYP tuli yllättävän valmiina. Aivan kun heillä joukkue olisi ollut pidempään kasassa?

Erot voivat olla isojakin näissä ekoissa peleissä, kun ei ole mitään panosta.

Kolme neljä matsia lisää ja rupeaa löytymään, näin uskoisin

Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta JYP:llä koko joukkue ollut kasassa kaksi viikkoa ja yksi treenipeli vasta alla - aika samoista lähtökohdista kuin Kärpätkin lähtivät tähän otteluun.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Mitenköhän sinisilmäisimmät palstalaiset saavat tämänkin Mamban syyksi?
En tiedä tarkoitatko minua vai mitä ajat takaa mutta itse en ole puhunut Mannerista mitään.

Viisikko on levällään, omissa on kokoajan "paniikkinappula pohjassa", keskialueella höntyillään ohi niin, että 1 syötöllä vastusta on 2-1/3-2 tms.

Olisin olettanut, että tiiviin viisikon kautta lähdettäis lyömään luukkuja kiinni viime kauden 2-7 hifkipelin tyylisten tulosten jälkeen. Tämä peli ei ainakaan antanut osviitta siitä.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
olen varma että Byström siis tulee pelaamaan YV:tä jatkossa - ei tainnut äsken pelata. Mutta niin tekee Attekin. Niemelä on niin virhealtis, että en tiedä missä roolissa hänen pitäisi pelata, että olisi hyödyksi joukkueelle.

Täh? Että semmoiset ylireagoinnit pariin harkkapeliin.

Niemelä virhealtis? Höpö höpö. Aivan varmasti täyttää paikkansa ylivoimassa, toki myös tasakentin. Laukaus ei ole maaginen, mutta löytää maalille. Liikkuu ja liikuttaa kiekkoa todella hyvin.

Ja en ole harjoituspelejä vielä katsonut, mutta tuskinpa ne Topin taidot sieltä on kesällä mihinkään hävinneet.

Ja ettei rooliakaan meinaa löytyä koko kokoonpanosta? Nyt on kyllä huikeaa settiä.

Kuinka hyvin se ylivoima muuten toimi Heshkan kanssa?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Osaako joku sanoa näkeekö pelin tallenteena Kalevan sivuilta?
Ainakin oheisen jutun kautta näkee toistaiseksi tallenteen, tilaajatunnuksilla sisäänkirjautuneena:

 

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oliko niitä harjoituspelejä jotain heikompia joukkueita vastaan, jos saisivat niistä niitä onnistumisia? Esim. tyttöjen edustusta tai KKP:tä vastaan joku tiukka vääntö, ennen kauden alkua. Pahasti näyttää peli olevan aivan samanlaista neppailua kuin viimeiset 2 vuotta. Noh - ehtiipähän tehdä itse jotain, mistä saa iloa.
Viime vuonnahan pelattiin Rokia ja Hokkia vastaan ja Pulju oli liekeissä. Kaikki oli hyvin! #hymioe
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös