Hyvä eka erä, mutta sitten jäi vähän piippuun. Jäätiin selvästi Luleån jalkoihin.
Ehkä vähän vahva ilmaisu, mutta kyllä se pyöri pitkiä aikoja omassa päässä.En mä kyllä noin sanoisi.
Olkkonen jäi jyrän alle, ja talutuksella koppiin. Ei hajuakaan, osuiko taklaus päähän.
Kuvakulma ei ollut paras mahdollinen ja tilanne nopea, mutta itse katsoin että Olkkonen löi päänsä jäähän kaatuessaan ja siinä oli aika moinen vauhti. Toki saattoihan se olkapääkin ensin osua. Toivottavasti ei mitään kovin pahaa tärskyä, vaikka eihän se hyvältä näyttänyt...Kempen olkapää Olkkosta päähän. Tahaton tilanne. Harmi.
Luleå sai painettua pelin Kärppien alueelle eikä sieltä ollut enää lääkkeitä päästä paineen alta pois. Siihen tämä mielestäni ratkesi.
Puolustusalueen puolustuspeli.Siis yritin lainata tuon tiiviin PAPP:n ja muun…
Ota jo almanakkaan tai reissuvihkoon ylös tämä. Taisit puhua, että olet yritysmaailmassa mukana ja sehän maailma vasta tykkää kaikenlaisista lyhenteistä varsinkin talouden osalta. Oletan, että enemmänkin trollaat kuin kysyt tosissaan.Siis yritin lainata tuon tiiviin PAPP:n ja muun…
Puolustusalueen puolustuspeli.
Ihan samat tunnelmat kuin McTorsolla. Samoin odotan ykkösketjulta paljon, Koivunen tulee olemaan häikäisevä.Tästä pelistä isoin juttu mulle oli tuo Kärppien tiivis PAPP. Se oli ennen tätä peliä ollut Kärppien heikoin osa-alue. Nyt kovaa vastustajaa vastaan oman alueen puolustuspelaaminen oli kyllä jämäkkää ja tiivistä. Muutoinkin tämä peli valoi kyllä mulle vielä lisää uskoa joukkueemme iskukykyyn. Hassua, kun kuitenkin hävittiin ja jäätiin ilman maaleja. Luulajan kanssa aikalailla samalla viivalla oltiin tänään.
Muutamia nostoja preseasonilta:
Maalivahdit onnistuivat. Vaikuttaa kyllä tuo osasto todella hyvältä.
Puolustajista Jandus oli kyllä hyvä. Kova pakki tähän sarjaan vaikuttaisi olevan. Samoin Pieniniemi on kyllä täysverinen liigapakki. Saapa nähdä nouseeko kauden aikana kuinka ylös pakkihierarkiassa. Kysymysmerkki jäi leijumaan Berglundin ylle.
Hyökkääjistä kaksi ehdotonta supermiestä olivat Bunnaman ja Koivunen. Molemmat tasoltaan ihan Liigan kärkeä.
Harmituksen aihetta tuli Antosen ja Olkkosen loukkaantumisista.
Keskiviikona jättimäisellä innolla sarja-avaukseen!
Eikös se kuitenkin vähemmän nyt huutele verrattuna aiempaan? Vai enkö ole vain kiinnittänyt siihen huomiota? Eikös tuo huutelu kuulu myös siihen "Less is more" -mindsettiin, joka Latella nyt on.Ainut miinus Marjalaten sama huutelu kentälle kuten ennenkin.
Ainut miinus Marjalaten sama huutelu kentälle kuten ennenkin.
Minä taas pistin nimenomaan merkille, että Marjamäki antoi todella vähän huutamalla ohjeita kentälle. Ihan muutamia kertoja kuulin yksittäisiä huutoja, mutta ensimmäisessä erässä oikein havahduin siihen, kun ensimmäisen kerran kuulin Marjamäen huutoa. Tervehdin ilolla tätä. Ne on kaukalossa kuitenkin ammattimiehiä, eikä mitään F-junioreita.Eikös se kuitenkin vähemmän nyt huutele verrattuna aiempaan? Vai enkö ole vain kiinnittänyt siihen huomiota? Eikös tuo huutelu kuulu myös siihen "Less is more" -mindsettiin, joka Latella nyt on.
Onks Erkkaa näkyny?- Westerlund oli hyvä