Muistanko nyt ihan väärin, mutta oliko täällää joku laittanut toimistolle viestiä tuon torven käyttöönotosta? Siis jotenki tälläne muistikuva on.Kunhan olis maalitorvena se 2009-11 käytössä ollut. Toivottavasti saadaan asia selville seuraavassa erässä.
Minä.Muistanko nyt ihan väärin, mutta oliko täällää joku laittanut toimistolle viestiä tuon torven käyttöönotosta? Siis jotenki tälläne muistikuva on.
Noniin puhuinkin itse "pääpaholaiselle" siis. Toivotaan, että tuo torvi oikeasti tuotaisiin takaisin. Keväällä 2020 tuoha viimeksi on käytössä ollut.Minä.
Tarkoitatko maalibiisiä vai kenties alussa törähtelevää sumutorvea?Kunhan olis maalitorvena se 2009-11 käytössä ollut. Toivottavasti saadaan asia selville seuraavassa erässä.
Nimenomaan torvea.Tarkoitatko maalibiisiä vai kenties alussa törähtelevää sumutorvea?
Ei oo ketään pudonnut, ainakaan hyökkäysketjuista.Onko joku tipahtanut pois kun ketjut elää aika paljon?
Jep, siinä taisi Kepulla jäädä pari vaihtoa välistä. Olisiko ollut jotain huoltohommiaEi oo ketään pudonnut, ainakaan hyökkäysketjuista.
Tuossa puolustushommassa on vielä tekemistä, että päästään omista pois.
Tuskin se aidoilla paranee. Uusi halli ja lisää kiskoja ja pubeja niin sillä paranee. Ehkä.Millonha tänne hallille saatas kunnon jonotusaidat että ei mee koko halli tukkoon...
Onko niin paljon yleisöä harjoituspelissä?Millonha tänne hallille saatas kunnon jonotusaidat että ei mee koko halli tukkoon...
Aika vähän myyntipisteitä.Onko niin paljon yleisöä harjoituspelissä?
Routa ainakin suht tukossa ja sai tuolla käytävienkin puolella puikkelehtia perinteen mukaan jonojen ohi. Veikkaan jotain 3500-4000 vois jopa ollakinOnko niin paljon yleisöä harjoituspelissä?