En nyt ota kantaa siihen, kumpi on parempi, Saarela vai Kälkäjä, mutta henk. koht. olen sitä mieltä, että molempien paikka on edelleen B-junnuissa. Saarelan pitää saada kausi selkeänä ykkösvahtina, jotta pystyy nousemaan ensi kaudella A:ssa ykkösen rooliin ja Kälkäjä ei ole pelannut vielä edes yhtä B-junnujen SM-sarjan ottelua. Kälkäjän nopean pituuskasvun vuoksi on varmasti hyvä totutella kausin B:n sarjan nopeuteen, ennen kuin voidaan edes miettiä A-junnuihin siirtämisestä. Saarela on jo kuuleman mukaan käynyt paikkaamassa loukkaantumisia edustuksen treeneissä, mutta rutiini pelata A:n sarjaa puuttuu.
Risteli ei varmasti ole näistä kolmesta se lahjakkain, mutta rutiini B:n SM-sarjasta löytyy, samoin kuin kaksi vuotta ikäeroa, joten varmasti kokemuksellaan pystyy nousemaan A-junnuissa selkeäksi ykköseksi tällä kaudella. Sen mitä olen A-junnujen pelejä katsonut, ei maalivahtia ole voinut syyttää tappioista, sen verran heikkoa on koko joukkueen puolustaminen ollut. Jos jokkueen puolustuspeli saataisiin siellä edes pikkasen tiiviimmäksi, voittojakin alkaisi tulla. Maalivahtiin he eivät siinä mielessä kaadu, vaikkei tämä sarjan parhaimmistoa olekaan.
Risteli ei varmasti ole näistä kolmesta se lahjakkain, mutta rutiini B:n SM-sarjasta löytyy, samoin kuin kaksi vuotta ikäeroa, joten varmasti kokemuksellaan pystyy nousemaan A-junnuissa selkeäksi ykköseksi tällä kaudella. Sen mitä olen A-junnujen pelejä katsonut, ei maalivahtia ole voinut syyttää tappioista, sen verran heikkoa on koko joukkueen puolustaminen ollut. Jos jokkueen puolustuspeli saataisiin siellä edes pikkasen tiiviimmäksi, voittojakin alkaisi tulla. Maalivahtiin he eivät siinä mielessä kaadu, vaikkei tämä sarjan parhaimmistoa olekaan.