Kärppähuhuja kaudelle 09-10

  • 205 040
  • 405

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Jan Hrdinaa on ainakin Ouluun tarjottu. Käsittääkseni nimenomaan hänen kanssaan Junno on käynyt neuvotteluja, viimeisimmät reilu viikko sitten jolloin Junno oli matkalla Tshekeissä kolme päivää.
 

aurinkolahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, AC Oulu
Jan Hrdinaa on ainakin Ouluun tarjottu. Käsittääkseni nimenomaan hänen kanssaan Junno on käynyt neuvotteluja, viimeisimmät reilu viikko sitten jolloin Junno oli matkalla Tshekeissä kolme päivää.


Toivottavasti kyseessä ei ole Hrdina. Miehen parhaat päivät ovat takana, ja itselleni tulee aina mieleen hänen löysäilynsä Turussa pari kautta sitten - Hrdinan peliesitykset eivät herättäneet kovin lämpimiä ajatuksia TPS-leirissä. Hänellä taisi tuolloin olla ns. artistisopimus HV:n kanssa.
 

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Sitten voikin alkaa keksimään entistä parempia perusteluita Kiilholman jatkolle, jos tänne tosiaan uusi sentterivahvistus hankittaisiin. Minä kyllä luulen, että Juhan jatkaminen kertoo siitä, että sentteriä ei ole tulossa, ainakaan umpisentteriä. Ja hyvä niin, sillä kyllä Saarenheimo vielä nostaa tasoaan.

Eiköhän sieltä tule laituri. Toiseen hankintaan en edes usko, mutta olisiko se jopa pakki?
 
Toivottavasti kyseessä ei ole Hrdina. Miehen parhaat päivät ovat takana, ja itselleni tulee aina mieleen hänen löysäilynsä Turussa pari kautta sitten - Hrdinan peliesitykset eivät herättäneet kovin lämpimiä ajatuksia TPS-leirissä. Hänellä taisi tuolloin olla ns. artistisopimus HV:n kanssa.

Piti tuon innoittamana selailla haun kanssa hetki. Ei siellä ollut kylmiä ajatuksia muuta kuin sopparin mitasta.

Vaan on kyllä huhuja niin paljon kuin on kirjoittajia. Odotellaan siis mitä tuleman pitää. Ihme kyllä, että tietäjiä ei ole oikeastaan ollenkaan tai ainakaan kukaan ei ilmoittaudu.
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sitten voikin alkaa keksimään entistä parempia perusteluita Kiilholman jatkolle, jos tänne tosiaan uusi sentterivahvistus hankittaisiin. Minä kyllä luulen, että Juhan jatkaminen kertoo siitä, että sentteriä ei ole tulossa, ainakaan umpisentteriä. Ja hyvä niin, sillä kyllä Saarenheimo vielä nostaa tasoaan.

Eiköhän sieltä tule laituri. Toiseen hankintaan en edes usko, mutta olisiko se jopa pakki?


Ei kait tuohon hyökkääjän pelipaikkaan kannata liian orjallisesti tuijottaa. Toki on umpi-senttereitä ja -laitureita, mutta myös paljon kavereita jotka pystyy vetämään hyvin kumpaakin paikkaa. Laatuesimerkkeinä vaikka Jukka Vuotilainen, Jussi Jokinen tai vaikka Mikael Granlund. Kyvykkyys sentterin peliin antaa aina mahdollisuuksia lisää.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Kiekko-Kalevan mukaan siis jopa 2 kovan luokan ulkomaalais vahvistusta tulossa! Huh huh, nykyisillä kurisetuilla rostereilla tulee kyllä todella kovaa kilpailua pelipaikoista, junnujakin voi sitten korkeintaan kierrättää. Eikö kellään tosiaan oo mitään hajua ketä tulossa? Ainiin, Laanilan Nesteen Motorest paloi ja purettiin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ihme kyllä, että tietäjiä ei ole oikeastaan ollenkaan tai ainakaan kukaan ei ilmoittaudu.
Kyllähän se on tiedetty jo kauden alusta, että miljuunamiehiä hyppää mestaruusjunan kyytiin matkan varrella, kuten aina ennenkin. Nimistä nyt ei kai niin väliä ole, kun taatusti tekijämiehiä. Mä veikkaan että tshekin lisäksi tulee kuitenkin se Bume.
 
Noh, Jan mätti neljässä pelissä tehot 0+1.

Miten se tuohon liittyy? Olin lukevinani kirjoituksia, joissa toivottiin maalintekijöitä kauhomaan Hrdinan syötöistä maaleja. En lukenut jokaista otteluketjua toki erikseen, voihan se olla, että olet oikeassa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ainiin, Laanilan Nesteen Motorest paloi ja purettiin.
Motorest purettiin, mutta onhan Neste vielä olemassa. Siellä yleensä kaikki uudet pelaajat (ja huhut) esittäytyy. Eli jos jollakin on aikaa niin voisi mennä päivystämään sinne hedelmäpelin äärelle.

Olisiko näin että tulossa on kovan luokan laituri (Tenkrat) ja puolustukseen Bume. Palataan siis historiassa pari vuotta takaisin..
 
Piti tuon innoittamana selailla haun kanssa hetki. Ei siellä ollut kylmiä ajatuksia muuta kuin sopparin mitasta.

Jos luet Hrdinan otteista vaikkapa otteluketjuista, niin ei siellä kovinkaan lämpimään sävyyn miehestä kirjoitettu. Suurin osa toivoi viimeistään toisen ottelun jälkeen lentolippua kouraan ja Ruotsiin. Itsekin jonkin pelin häneltä Turussa näin ja se haluttomuus paistoi Kemiin saakka. Tietysti kyseessä oli pelkkä veropakoilu ja pelituntuman ylläpitäminen, mutta ei silti mitään huippuammattimaista kuvaa jättänyt. Toki sopisi Kärppiin varmasti ihan hyvin.
 
Olin lukevinani kirjoituksia, joissa toivottiin maalintekijöitä kauhomaan Hrdinan syötöistä maaleja. En lukenut jokaista otteluketjua toki erikseen, voihan se olla, että olet oikeassa.

Jos luet Hrdinan otteista vaikkapa otteluketjuista, niin ei siellä kovinkaan lämpimään sävyyn miehestä kirjoitettu.

Ei tarvitse lukea, mikäli itse olet lukenut :)

Itse en toivo Hrdinaa pelaamattomuuden vuoksi, joten syitä on monia.
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyökkääjä ja pakki tulee, tällä viikolla ovat jo mukana treeneissä, ehkä jopa huomenna, kun tänään on vapaata treeneistä.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Jotenkin vaikea ymmärtää, jos sinne sentteri hommattaan. Toki, jos on ihan varmasti laatu kaveri, niin minun puolesta tulkoot vaikka se sentteri sitten. Toki mielummin laituri. Yksi hyvä viimeistelijä ei toisaalta tuohon joukkueeseen ainakaan yhtään pahaa tekisi.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lukas Kaspar

Kelpais ainaki mulle. Ei sillä, että tähän mennessä esitetyissä nimissä mitään vikaa olisi. Ainoat mitkä iskee vastaan, on Machuldan, Tonin ja Tenkratin mainitseminen tässä yhteydessä.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eiköhän sieltä Kaspar ja Yushkevich tule. Saa nähdä kuka pakeista lähtee muualle Yushkevichin tieltä, Forrest, Grönholm?

Yuskevich on kyllä jo niin vanha ettei taida edes Kärppiin kelvata. Tai mikäpä siinä, on niitä jäähdyttelijöitä ennenkin käyny täällä rahastamassa. Jos sitä puolustuspäätä jotenkin tartteis vahvistaa, niin ennemmin vaikka Lucas Krajicek
 

aurinkolahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, AC Oulu
Yuskevich on kyllä jo niin vanha ettei taida edes Kärppiin kelvata. Tai mikäpä siinä, on niitä jäähdyttelijöitä ennenkin käyny täällä rahastamassa. Jos sitä puolustuspäätä jotenkin tartteis vahvistaa, niin ennemmin vaikka Lucas Krajicek

Yushkevich teki Novosibirskissä 26 tehopistettä viime kaudella, joten kyseessä ei liene vielä jäähdyttelijä. Miehen ura on kyllä ollut aika huikea. Original Jags varmaankin kohta kommentoikin aiheesta ;)

Ja onhan Viitaveskukin vanhempi kuin "Jussi", ja kummasti vielä jaksaa...
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ohhoh, onpas yllättävä veto mikäli pitää paikkansa. Ehdottomasti todella mielenkiintoinen hankinta. Tämä pakki teki viime kaudella enemmän pisteitä KHL:ssä kuin esim. Rosa ja Nagy. Ei pelkoa siitä, että tällä miehellä tärisee maila kädessä mahdollisessa finaalisarjassa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ohhoh, onpas yllättävä veto mikäli pitää paikkansa. Ehdottomasti todella mielenkiintoinen hankinta. Tämä pakki teki viime kaudella enemmän pisteitä KHL:ssä kuin esim. Rosa ja Nagy. Ei pelkoa siitä, että tällä miehellä tärisee maila kädessä mahdollisessa finaalisarjassa.

Tuossa iassa on kuitenkin jo suurempi riski Parkinsonin tautiin joten ala nyt viela tuuleta.

Mutta olisi kylla kova vahvistus varmasti, onnittelut sinne!
 

aurinkolahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, AC Oulu
Saapa nähdä, onko joukkueella enää mahdollisen Yushkevichin tulon jälkeen aikomustakaan pistää Shvidkiä pihalle. Veikkaanpa, että ei: slaavipojat voivat heitellä läppää kotivenäjäksi, mikä auttaa molempia kotiutumaan. Ja Denishän voi olla vielä ihan kova sana, jos saa muutamia pelejä alle. Vielä tuohon se kova tsekkivahvistus... Pappa betalar?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös