Jan Hrdinaa on ainakin Ouluun tarjottu. Käsittääkseni nimenomaan hänen kanssaan Junno on käynyt neuvotteluja, viimeisimmät reilu viikko sitten jolloin Junno oli matkalla Tshekeissä kolme päivää.
Toivottavasti kyseessä ei ole Hrdina. Miehen parhaat päivät ovat takana, ja itselleni tulee aina mieleen hänen löysäilynsä Turussa pari kautta sitten - Hrdinan peliesitykset eivät herättäneet kovin lämpimiä ajatuksia TPS-leirissä. Hänellä taisi tuolloin olla ns. artistisopimus HV:n kanssa.
Sitten voikin alkaa keksimään entistä parempia perusteluita Kiilholman jatkolle, jos tänne tosiaan uusi sentterivahvistus hankittaisiin. Minä kyllä luulen, että Juhan jatkaminen kertoo siitä, että sentteriä ei ole tulossa, ainakaan umpisentteriä. Ja hyvä niin, sillä kyllä Saarenheimo vielä nostaa tasoaan.
Eiköhän sieltä tule laituri. Toiseen hankintaan en edes usko, mutta olisiko se jopa pakki?
Kyseessähän on kirjoitusvirhe, KAMES tulee takaisin!Tuolla kiekko.kalevan toimittaja ollut ilmeisesti vähän väsynyt. Onko tuollaista pelaajaa olemassakaan kuin Kamos Pilar ?
Kyllähän se on tiedetty jo kauden alusta, että miljuunamiehiä hyppää mestaruusjunan kyytiin matkan varrella, kuten aina ennenkin. Nimistä nyt ei kai niin väliä ole, kun taatusti tekijämiehiä. Mä veikkaan että tshekin lisäksi tulee kuitenkin se Bume.Ihme kyllä, että tietäjiä ei ole oikeastaan ollenkaan tai ainakaan kukaan ei ilmoittaudu.
Piti tuon innoittamana selailla haun kanssa hetki. Ei siellä ollut kylmiä ajatuksia muuta kuin sopparin mitasta.
Noh, Jan mätti neljässä pelissä tehot 0+1.
Motorest purettiin, mutta onhan Neste vielä olemassa. Siellä yleensä kaikki uudet pelaajat (ja huhut) esittäytyy. Eli jos jollakin on aikaa niin voisi mennä päivystämään sinne hedelmäpelin äärelle.Ainiin, Laanilan Nesteen Motorest paloi ja purettiin.
Piti tuon innoittamana selailla haun kanssa hetki. Ei siellä ollut kylmiä ajatuksia muuta kuin sopparin mitasta.
Olin lukevinani kirjoituksia, joissa toivottiin maalintekijöitä kauhomaan Hrdinan syötöistä maaleja. En lukenut jokaista otteluketjua toki erikseen, voihan se olla, että olet oikeassa.
Jos luet Hrdinan otteista vaikkapa otteluketjuista, niin ei siellä kovinkaan lämpimään sävyyn miehestä kirjoitettu.
Eiköhän sieltä Kaspar ja Yushkevich tule. Saa nähdä kuka pakeista lähtee muualle Yushkevichin tieltä, Forrest, Grönholm?
Yuskevich on kyllä jo niin vanha ettei taida edes Kärppiin kelvata. Tai mikäpä siinä, on niitä jäähdyttelijöitä ennenkin käyny täällä rahastamassa. Jos sitä puolustuspäätä jotenkin tartteis vahvistaa, niin ennemmin vaikka Lucas Krajicek
Ohhoh, onpas yllättävä veto mikäli pitää paikkansa. Ehdottomasti todella mielenkiintoinen hankinta. Tämä pakki teki viime kaudella enemmän pisteitä KHL:ssä kuin esim. Rosa ja Nagy. Ei pelkoa siitä, että tällä miehellä tärisee maila kädessä mahdollisessa finaalisarjassa.