Kantorin ja Aarnion jäähythän menivät ihan oikein. Toki tuosta pelkästä hanskojen tiputtamisesta annettava kymppi on hieman huvittava. Kuitenkin molemmat siinä ihan tasaisesti kakkosten arvoisesti huitoivat toisiaan. Aarnio katseli aika ihmeissään Kanttoria, kun tämä tiputti hanskat. Ei ollu missään vaiheessa alkamassakaan tappelemaan. Toisaalta ihan ymmärrettävää -- ei olisi varmaan kannattanutkaan. Kantorilta typerä temppu. Haittasi aika paljon Tapparan loppukiriä.
Sinänsä Kruus kyllä muutaman aika erikoisenkin jäähyn antoi. Muutama aika helpolla tullut jäähy molemmille huitomisista ja toisaalta taas sitten yksi hirveä viikate Tenkratin mailaan jäi viheltämättä (osui toki vain mailaan... silti olisin antanut).
Tappara kahvasi... sorry vaan, mutta kahvasi. Toki johtui lähinnä siitä, että Kärpillä oli parempi liike ja Tapparalla isommat miehet. Silti niistä tilanteista ei montaa jäähyä tullut, joten ei se varmaan aivan järkyttävää kuitenkaan tuomarin mielestä ollut. Kävi kuitenkin silmään että pahempaa se oli, kuin kahdessa ensimmäisessä ottelussa.
Kärpät taas lenteli välillä aika komeasti, kun isot pojat torppailivat. Ei niihin kyllä näyttelyä tarvinnut... massaa yksinkertaisesti liian vähän. Ujcik, Lotvonen ja Tenkrat ainoita jotka pysyivät kunnolla pystyssä.
Ihan hyvää peliä mielestäni kuitenkin myös Tapparalta. Maalintekijöitä kuitenkin tuo porukka kaipaa eikä esimerkiksi Chlubna ole lähellekään sitä, mitä ainakin itse olen odottanut. Todella surkeaa surffailua. Kanttor taasen. Voi Junno Junno, minkä teit. Olisi ehdottomasti vahvistanut Kärppien puolustusta. On meinaan sille mahdolliselle ulkomaalaiselle pakille hyvä vertailukohta.
Sivuhuomio: Tapparan pelaajien nimistä ei saa mitään selvää. Huonoin fontti, minkä olen nähnyt kymmeneen vuoteen minkään joukkueen selkämyksessä. Kontiolan nimi näytti ihan Bednarilta ja Koskenkorvan joltain Katajanmarjalta.... ei se varmaan Tamperelaisia haittaa, mutta tämmöisen joka ei kaikkien numeroita muista, se hankaloittaa seuraamista aika paljon.
Kuitenkin... uskon että Tappara on TOP-6 joukkue tällä kaudella, fontista huolimatta.