Arthur Morgan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Larmi oli huikea. Veinille meni jatkoerässä maali mikä pitäisi ottaa 10 kertaa kymmenestä. Tuomarit suoriutu hyvin. Vituttaa aivan saatanasti
Meinaatko, että voit vittuilla mitä vain ja heittää sen jälkeen "ok sorit"?Ok sori
Enkö minä just tehny niin? Enkä vittuillu :)Meinaatko, että voit vittuilla mitä vain ja heittää sen jälkeen "ok sorit"?
HIFK:lla on Suomen paskimmat fanit. Ei mulla muuta.
Mieti nyt odottanut viikkotolkulla ja pääsee laukeamaan tänne niin voihan siinä olla sitä jotain. Onnea HPK:lle Suomenmestaruudesta!Jokseenkin mauton viesti, mutta jokainen tyylillään.
Vai että et tullut vittuileen...no niin, mee jo...sut on nähty.Enkö minä just tehny niin? Enkä vittuillu :)
Kuka niitä edes laskee?Päätän myös tänne huuteluni onnitteluilla. Saa niitä hopeisiakin mitaleja kerätä ainaisten kultamitskujen sijaan.
Ok heippa :)Vai että et tullut vittuileen...no niin, mee jo...sut on nähty.
Nämä on vaan näitä näkemyseroja kun itse en tuollaisesta nännättelystä oikein mitään iloa saisi, ja kuitenkin joskus niitä on Kärpillekin tullut noita kultaisia mitaleita että mahdollisuuksia olisi kyllä sen puoleen ollut olemassa lällätellä toisten joukkueiden osioissa.Mieti nyt odottanut viikkotolkulla ja pääsee laukeamaan tänne niin voihan siinä olla sitä jotain.
Ilman muuta, kyllä HPK ansaitsi voittonsa ja varmasti maistuu hyvältä oransseille kannattajille.Onnea HPK:lle Suomenmestaruudesta!
Kertoo kaiken oleellisen kannattajista, että joku aasi tulee aukomaan samalla hetkellä päätänsä, kun ottelu ratkeaa.HIFK:lla on Suomen paskimmat fanit. Ei mulla muuta.
Ens kerralla kysy vanhemmilta lupa netin käyttöön.Ok heippa :)
Tais olla HPK pelaajan oma maila, ja 2+2 mutta ois ne tehny sen maalin ilman sitä toista kakkostakin. Olin katsovinani että Heponiemen maila oli siinä tilanteessa alhaalla ja kasvoihin osui se toisen HPK pelaajan maila siitä takaa.Sekava tilanne oli tuo ratkaiseva jäähy. Siinä heiluivat myös kerholaisten omat mailat korkealla. Turhapa sitä enää on jossitella, mutta vihellys saattoi kyllä mennä täysin väärin.
Kyllähän tämä Kärppien kausi jää monellakin tapaa mieleen. Ihan dominoiva esitys runkosarjassa, Jokisen ja Osalan hankkiminen kesken kauden yms. Todella hieno kausi Kärpiltä ja vaikka päällimmäinen tunne kannattajilla onkin varmasti tällä hetkellä pettymys, niin ylpeä tuosta kaudesta voi olla. Moni pelaajaa lähtee nyt Kärpistä pois, mutta siitä huolimatta lähtökohdat taas seuraavaan kauteen ovat loistavat.Mun mielestä vain voittajat muistetaan ja tänä vuonna se oli HPK eli onnittelut sinne, millään muilla sijoilla oo mitään merkistystä..pelkkää roskaa.
Enpä nyt menis kautta hirveesti kehumaan, jos dominoit ensin runkosarjaa miten lystäät ja sitten paskot housuun pelitavallisesti, kun playoffit alkaa. Myös runkosarjan pisteruiskut hyytyivät tärkeimmillä hetkillä, kuten Leskinen oli finaaleissa luokattoman perseestä.Kyllähän tämä Kärppien kausi jää monellakin tapaa mieleen. Ihan dominoiva esitys runkosarjassa, Jokisen ja Osalan hankkiminen kesken kauden yms. Todella hieno kausi Kärpiltä ja vaikka päällimmäinen tunne kannattajilla onkin varmasti tällä hetkellä pettymys, niin ylpeä tuosta kaudesta voi olla. Moni pelaajaa lähtee nyt Kärpistä pois, mutta siitä huolimatta lähtökohdat taas seuraavaan kauteen ovat loistavat.
Kuka niitä edes laskee?
Aika kova yleistys, kun yksi mauton täällä pomppii haudalla?HIFK:lla on Suomen paskimmat fanit. Ei mulla muuta.
Mukava lukea tällaisiakin viestejä muiden seurojen kannattajilta, eikä vittuiluja Tappara- ja HIFK-faneilta. Kiitos siitä sinulle!Kyllähän tämä Kärppien kausi jää monellakin tapaa mieleen. Ihan dominoiva esitys runkosarjassa, Jokisen ja Osalan hankkiminen kesken kauden yms. Todella hieno kausi Kärpiltä ja vaikka päällimmäinen tunne kannattajilla onkin varmasti tällä hetkellä pettymys, niin ylpeä tuosta kaudesta voi olla. Moni pelaajaa lähtee nyt Kärpistä pois, mutta siitä huolimatta lähtökohdat taas seuraavaan kauteen ovat loistavat.