Kyllä on Emingeriä ikävä, kun katselee tuon Glennin touhuja. Onko Vallin pahastikkin rikki ja voiko Spang olla yhtään huonompi kuin tämä hitaasti luisteleva katastrofi ? Hiukkasen sylettää,,,
Parhaillaan näissä finaaleissa esimerkiksi Teemu Aallon, Tömmernäsin ja Markus Nutivaaran.Nyt on ihan pakko kysyä arvon palstatovereilta, että milloin muistatte nähneenne liigan finaaleissa yhtä paljon virheitä tekevän puolustajan kuin Ryan Glenn?
En ymmärrä miten voi yhä pelata.
En tykkää jutustelusta, jota käydään haastamalla riitaa ja haukkumalla toista. Oisi pitänyt olla vastaamatta lällättelyviestiisi, mutta nyt olen oppinut läksyni ja jatkossa olen tarkempi mihin ja kenen kanssa lähden keskusteluun mukaan. On liian kuluttavaa lukea haukkuja ja yrittää samalla selittää asioita moneen kertaan. Mitä sitä hakemaan vastakkainasettelua, oikein erityisesti se tuntuu oudolta kun kannattamamme joukkue on sama. Toivon silti sulle kaikkea hyvää, mulle vaan riitti ihan oikeasti nyt tämä jauhanta.
Allekirjoitan yllä olevan viestin.
Glenn saa kiekon oman alueen kulmassa, kääntää selän, katsoo oikealle, katsoo vasemmalle, menee paniikkiin ja menettää kiekon annettuaan heikon syötön. Tämä toistuu pelistä toiseen.
En ymmärrä miten voi yhä pelata.
Noh, seuraavassa pelissä yksi askel vastustajaa koko pelin ajan eellä niin juhlimme mestaruutta.
Pakko olla jotain vammaa taustalla Glennillä sillä ei noin ison miehen kuuluisi olla noin löysä.
Parhaillaan näissä finaaleissa esimerkiksi Teemu Aallon, Tömmernäsin ja Markus Nutivaaran.
Kyllä se vähän näytti siltä, että liikaa oli mestaruus mielessä. Jos neljä maalia menee omiin on hyvin vaikeaa voittaa.
Toivottavasti Marjamäki ei lähde kikkailemaan maalivahtia valinnassa vaan pistää Karhusen maaliin.
Olen ollut Nutivaara-fani alusta alkaen ja vaatinut näilläkin palstoilla hänen peluuttamistaan ja vaadin edelleenkin. Vastaus olikin kysymykseesi, kuka tekee yhtä paljon virheitä kuin Glenn. Ei kahta puhetta, kumman näistä valitsisin pelaavaan kokoonpanoon, jos sellainen valintatilanne tulisi eteen. Tietysti Nutivaaran.Et usko tuota itsekkään. Nimenomaan Nutivaaran kohdalla.
Tätä tuli ihmeteltyä myös täältä vastustajan leiristä. Eniten hämmästystä lisäsi se, että Haapala, Jormakka ja Järvinen saivat mieheltä karvattua kiekon helposti pois pienellä kontaktilla. Siis nuo pelaajat joihin Glennillä on painoetua reilusti. Pakko olla jotain vammaa taustalla Glennillä sillä ei noin ison miehen kuuluisi olla noin löysä.
Täähän on taas tätä normisettiä. Joku pitää aina haukkua. Toki Glenn on pelannutkin paskasti, en minä sitä sano etteikö olisi. Joka tapauksessa kun Jormakan maalissa Kukkonen ja Laatikainen nukkuu hyökkäyssinisellä, niin ei siitä kukaan puhu. Samoten kun Laatikainen Palolan maalissa ei pitänyt etutolppaa, vaan ryntäsi maalin editse koska oletti Greenin menevän sinne toiselle puolen maalin takakautta kiekon kanssa. Ollaan tästäkin hiljaa. Jos nuo olisi sattuneet Glennille niin hohhoijaa sitä huudon määrää täällä. Mutta täähän on jo tuttu ilmiö, milloin se on Ponto, Ek, Suutarinen, Niskavaara, Mikkola tai joku muu. Pääasia on että saadaan osoitella sormella.
Ei tuolla omalla parhaalla tasollaan taida pakeista pelata kuin Masuhr ja Nutivaara tällä hetkellä. Laatikainen YV viivamoottorina ja kiekollisena loistava, mutta ihmeellisiä virheitä omissa, esim tuo Palolan maali. Tuosta kohtaa ei saa vain syöttö mennä läpi. Kukkonenkin ihmeen varovainen, loukkaantumisen takia varmaan. Glenn - Niemelä herättää joka vaihdossa melkoista tarvetta ottaa joko nitroja tai syanidia. Glenniltä tosin muutama hyvä nousu ylivoimahyökkäyksiin mukaan.
Samaa mieltä. Kaikki Tapparan maalit tehtiin vapaasti kahden metrin säteeltä maalista, joten syyttävä sormi osoittaa pakistoon. Ainoastaan Dixonin Karhusen längistä sutima maali olisi ollut torjuttavissa.
Ei noista maaleista voi yksistään Karhusta syyttää. Puolustus oli kauttaaltaan huono.
Minua ihmetyttää, niin kuin näköjään monia muitakin, että aina pitää löytää jokin sylkykuppi.
Katsoin nuo maallit vielä uudestaan ruudusta, kyllä siellä töpeksittiin laajalla rintamalla.
Ja en olisi vaihtanut Karhusta pois maalilta, ei mitään järkeä, käsittämätöntä sekoilua valmennukselta.
Täähän on taas tätä normisettiä. Joku pitää aina haukkua. Toki Glenn on pelannutkin paskasti, en minä sitä sano etteikö olisi. Joka tapauksessa kun Jormakan maalissa Kukkonen ja Laatikainen nukkuu hyökkäyssinisellä, niin ei siitä kukaan puhu. Samoten kun Laatikainen Palolan maalissa ei pitänyt etutolppaa, vaan ryntäsi maalin editse koska oletti Greenin menevän sinne toiselle puolen maalin takakautta kiekon kanssa. Ollaan tästäkin hiljaa. Jos nuo olisi sattuneet Glennille niin hohhoijaa sitä huudon määrää täällä. Mutta täähän on jo tuttu ilmiö, milloin se on Ponto, Ek, Suutarinen, Niskavaara, Mikkola tai joku muu. Pääasia on että saadaan osoitella sormella.
Ei tuolla omalla parhaalla tasollaan taida pakeista pelata kuin Masuhr ja Nutivaara tällä hetkellä. Laatikainen YV viivamoottorina ja kiekollisena loistava, mutta ihmeellisiä virheitä omissa, esim tuo Palolan maali. Tuosta kohtaa ei saa vain syöttö mennä läpi. Kukkonenkin ihmeen varovainen, loukkaantumisen takia varmaan. Glenn - Niemelä herättää joka vaihdossa melkoista tarvetta ottaa joko nitroja tai syanidia. Glenniltä tosin muutama hyvä nousu ylivoimahyökkäyksiin mukaan.