Kärpät mediassa

  • 1 436 927
  • 5 108

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
Huuhaa -uskovaisuus ja kulkutautimyönteisyys on jotain tyhmää ja naurettavaa. Siinä omistaja sahaa oksaa jolla itse istuu. Kärkkäisellä kuitenkin paljon Oulun alueen ihmisiä töissä ja kauppa käy. Omistajan vaihdos ja logon vaihdos voisi poistaa monta ongelmaa.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Veikkaanpa että tämä Kärkkäis-asia nousee esille keskusteluissa ensi tiistaina yhtiökokouksessa.
Toivon mukaan ei jää pelkästään keskustelun tasolle, vaan myös toimenpiteitä tehdään. Silti pahoin pelkään, että lopputulema on: ei tarvetta muutoksiin sponsoriasioissa, näillä mennään.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Kärpät näyttää mallia miten yhteistyökumppania ei jätetä paskamyrskyn keskellä. Hienoa ja suoraselkäistä toimintaa. Kärkkäisen omistajan höpötykset ovat ihan oma asiansa ja keskustelu käytäneen siellä. Yrityksen rahat kelpaavat ja napsastaan ne pois ja pakkia riviin.

Jos täällä jokaisen somekohun jälkeen nakataan sponsorit mäkeen niin helvetin iso vaara, että kaukalosta näkee kiekon ja pelipaidat rupeavat näyttämään hyvälle.
 

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät näyttää mallia miten yhteistyökumppania ei jätetä paskamyrskyn keskellä. Hienoa ja suoraselkäistä toimintaa. Kärkkäisen omistajan höpötykset ovat ihan oma asiansa ja keskustelu käytäneen siellä. Yrityksen rahat kelpaavat ja napsastaan ne pois ja pakkia riviin.

Jos täällä jokaisen somekohun jälkeen nakataan sponsorit mäkeen niin helvetin iso vaara, että kaukalosta näkee kiekon ja pelipaidat rupeavat näyttämään hyvälle.
Voi olla, että yhteistyöstä Kärkkäisen kanssa tulee vielä enemmän takkiin mitä se nimellisesti tuottaa.

Kärpät osoittaa oman arvomaailmansa, mikäli päättää jatkaa yhteistyötä. Oman mielipiteen olen jo aiemmin kertonut ketjussa sekä myös kertonut sen toimiston suuntaan. Tiede- ja ihmisarvovastaisen yrityksen kanssa ei pitäisi yhdenkään urheiluseuran tehdä yhteistyötä. Kärpillä ei ole pulaa yhteistyökumppaneista tai kassasta edes pandemian aikana. Silloin on turha mussuttaa siitä, että asiassa pitäisi mennä talous edellä.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eli kärjistäen esim. siirtyminen itänaapuriin oligarkkirahoilla olisi ok koska urheilu edellä? Korkeampi taso jne.?
En saa nyt ollenkaan kiinni ajatuksestasi. Miten Kärppien siirtyminen KHL:ään ja Kärppien sponsorirahat Kärkkäiseltä liittyvät yhteen? Teenkö jotain moraalitonta, kun jatkan suosikkijoukkueeni kannattamista? Vai mikä pointti?
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Seuran arvomaailman hinta on siis osan kannattajista mielestä laadukkaan puolustajan verran. Halvalla menee arvomaailma.

Niin siis riippuu pakistakin. Jason Demers ja Kärkkäisen Kärppäpaita vs ahl arpa ja Paten Grilli. Kylläpä mä Demersin ottaisin. Minusta Demers ei ole halpa, vai onko?
ei mua hirveästi haittaa jos Kärkkäinen kampanjoi omaa roskaansa. Onhan tämä magneettimedia julkaissut jo 10 vuotta ihan mitä sattuu mv tarinoita, miksi tämä yhtäkkiä niin pahalta tuntuu?
Tähänkään asti kukaan ole huutanut mainoksien poistoa
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tähänkään asti kukaan ole huutanut mainoksien poistoa
Koska ennenkään ei ole puututtu, niin nytkään ei voi? Näinhän se maailma kehittyykin varsinaisin harppauksin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kärpät osoittaa oman arvomaailmansa, mikäli päättää jatkaa yhteistyötä. Oman mielipiteen olen jo aiemmin kertonut ketjussa sekä myös kertonut sen toimiston suuntaan. Tiede- ja ihmisarvovastaisen yrityksen kanssa ei pitäisi yhdenkään urheiluseuran tehdä yhteistyötä.


Kaikenlaista hienoahan tuo on ulos pukannut.

Onnea yhtiökokoukseen.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Koska ennenkään ei ole puututtu, niin nytkään ei voi? Näinhän se maailma kehittyykin varsinaisin harppauksin.

Niin minä lähinnä ihmettelin, miksi nyt asia nostetaan esille kun törkyä on tullut yrityksen lehdestä jo vuosikymmenet. En allekirjoita Kärkkäisen näkemyksiä,ajatuksia tai edes käy hänen putiikissaan. En silti vaadi Kärpiltä ulostuloja tai irtisanomisia. Miksikö? Eiköhän tähän somekohuiluihin ole jotenkin väsynyt. Yhtä samaa pelleilyä kuin tuotemerkkien ja logojen muuttelu, ettei vaan kukaan mieltänsä pahoita. ei, en yritä niputtaa asioita vaan kerron miksi minä en jaksa näitä kohuja enään.

Ei Kärpät kerkeä olla vastuussa kaikkien kirjoituksista, sanomisista jne.
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Niin minä lähinnä ihmettelin, miksi nyt asia nostetaan esille kun törkyä on tullut yrityksen lehdestä jo vuosikymmenet. En allekirjoita Kärkkäisen näkemyksiä,ajatuksia tai edes käy hänen putiikissaan. En silti vaadi Kärpiltä ulostuloja tai irtisanomisia. Miksikö? Eiköhän tähän somekohuiluihin ole jotenkin väsynyt. Yhtä samaa pelleilyä kuin tuotemerkkien ja logojen muuttelu, ettei vaan kukaan mieltänsä pahoita. ei, en yritä niputtaa asioita vaan kerron miksi minä en jaksa näitä kohuja enään.

Ei Kärpät kerkeä olla vastuussa kaikkien kirjoituksista, sanomisista jne.

Minä kyllä ymmärrän hyvin sen että monista tuntuu ettei jaksa näitä kohuiluja logoista sun muista. Ihmisen omassa elämässä on tarpeeksi jo itsessään. On kuitenkin ihan luonnollista, että jos esim. tätä kärkkäisen asiaa pohtii, niin se alkaa vaivaamaan. Toki riippuu siitä onko samaa mieltä vai ei hänen kanssaan asioista. Mutta yleisesti: kuin muovijäte valtamerissä.. Ei se vaivaa jos sitä ei ajattele.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry

Kaikenlaista hienoahan tuo on ulos pukannut.

Onnea yhtiökokoukseen.
Miten joku kehtaa vielä sponsoroida Tapparaa keväisen koronasotkun takia? Miten itse reagoit siihen tapahtumaan silloin? Jätitkö jonkun ottelun katsomatta tapahtuneen takia? Antoiko Tappara Hrachovinalle potkut samanlaisten kommentien jälkeen? Niinpä.

Eihän kyseinen kaveri todellakaan mikään järjen jättiläinen ole, eikä näytä koronasta ymmärtävän yhtään mitään, mutta saa kai ihmiset olla asioista mitä mieltä haluavat. Itse en todellakaan ole kyseisen kaverin kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta ei minua voisi vähempää kiinnostaa, jos hän haluaa Kärppiä sponsoroida. Varsinkin tässä taloudellisessa tilanteessa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
mutta ei minua voisi vähempää kiinnostaa, jos hän haluaa Kärppiä sponsoroida. Varsinkin tässä taloudellisessa tilanteessa.
Tämä on se huolestuttavin piirre. Raha on tärkeämpää kuin se, mistä ja keneltä raha tulee ja millaisia arvomaailmoja kukakin edustaa. Ja sitten ihmetellään maailman nykytilaa.

Mikäli Kärpät jatkaa Kärkkäisen kanssa, niin toivon, että ainakin osa kannattajista tähän reagoi. Oma tapani on jättää vuotuinen perheen vierasreissu Helsingistä Ouluun väliin, mikäli Kärkkäisen kanssa jatketaan.

Jokainen saa tehdä omat päätöksensä, niin seura, kannattajat kuin yrityksetkin. Mutta pitää olla valmis hyväksymään myös se, että omilla valinnoilla on ennemmin tai myöhemmin seurauksia.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Mikäli Kärpät jatkaa Kärkkäisen kanssa, niin toivon, että ainakin osa kannattajista tähän reagoi. Oma tapani on jättää vuotuinen perheen vierasreissu Helsingistä Ouluun väliin, mikäli Kärkkäisen kanssa jatketaan.

Jokainen saa tehdä omat päätöksensä, niin seura, kannattajat kuin yrityksetkin. Mutta pitää olla valmis hyväksymään myös se, että omilla valinnoilla on ennemmin tai myöhemmin seurauksia.

Asia on vähän niinkin, että Kärpät kerää rahansa varmaankin lähemmäs sadalta yhteistyökumppanilta. Minkä tahansa niistä firmoista lyö Googleen ja rupeaa penkomaan..todennäköisesti löytyy jotain sellasta josta joku vaatii joltakin kantilta, että kärppien olisi erikseen joko irtisanottava yhteistyö tai irtisanottava seurana kommenteista. Tähän väsyy, masentuu ja tämä rupeaa muuttumaan täysin merkityksemättömäksi. Tämä mielensä pahoittaminen suuttuminen ja muutosten vaatiminen.. tätä on nyt ollut vain liikaa.

Tähän voisi kertoa erään esimerkin pojasta joka huusi sutta jatkuvasti.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Voi olla, että yhteistyöstä Kärkkäisen kanssa tulee vielä enemmän takkiin mitä se nimellisesti tuottaa.

Kärpät osoittaa oman arvomaailmansa, mikäli päättää jatkaa yhteistyötä. Oman mielipiteen olen jo aiemmin kertonut ketjussa sekä myös kertonut sen toimiston suuntaan. Tiede- ja ihmisarvovastaisen yrityksen kanssa ei pitäisi yhdenkään urheiluseuran tehdä yhteistyötä. Kärpillä ei ole pulaa yhteistyökumppaneista tai kassasta edes pandemian aikana. Silloin on turha mussuttaa siitä, että asiassa pitäisi mennä talous edellä.
Hyvin sanottu - täsmälleen näin ajattelen itsekin. Jos Kärpät ei lopeta yhteistyötä Kärkkäisen kanssa, se kertoo Kärpistä ainakin kolme asiaa: a. raha on tärkeämpää kuin humaanien arvojen ja tieteellisten totuuksien kunnioittaminen, b. raha on tärkeämpää kuin seurata Kärkkäisestä irtisanoutuneiden esimerkkiä, ja c. imagohaittaa ei nähdä myöskään riittävän vakavana uhkana (Virkkuselle ja kumppaneille tuntuu muutenkin olevan todella vaikeaa arvioida ns. aineettomia faktoreita liiketoiminnassa).

En ole Kärppiä hylkäämässä, oli ratkaisu sitten mikä tahansa, mutta mahdoton olisi enää jatkossa arvostaa seuraa kuten ennen, tai pitää sitä jonakin Puolen Suomen lippulaivaorganisaationa, mikäli kohu painetaan villaisella. Jos arvomaailmat erkanevat liiaksi toisistaan, rakkaus hälvenee, ja puhutaan ehkä jatkossa toisen sietämisestä paremman puutteessa.
 
Viimeksi muokattu:

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Tämä on se huolestuttavin piirre. Raha on tärkeämpää kuin se, mistä ja keneltä raha tulee ja millaisia arvomaailmoja kukakin edustaa. Ja sitten ihmetellään maailman nykytilaa.

Mikäli Kärpät jatkaa Kärkkäisen kanssa, niin toivon, että ainakin osa kannattajista tähän reagoi. Oma tapani on jättää vuotuinen perheen vierasreissu Helsingistä Ouluun väliin, mikäli Kärkkäisen kanssa jatketaan.
Sanotaan näin, että pikemminkin alkanut vituttamaan tämä kaiken maailman valittaminen ja mielensä pahoittaminen joka asiasta, tässä nyky-yhteiskunnassa. Tullut loppujen lopuksi siihen lopputulokseen, että kyllä ihmisillä vaan menee tällä hetkellä liian hyvin, kun jokaiseen epäkohtaan jaksetaan puuttua. Mielestäni maailmassa on hiukan tärkeämpiäkin asioita korjattavana, kuin jonkun ylivieskalaisen kaverin ajatukset koronasta.
 
Viimeksi muokattu:

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Aika surullista nähdä kuinka moni täällä on antamansa ikäänkuin hyväksyntänsä näillä Kärkkäisen ulostuloille tuumimalla että samapa tuo mitä kaveri suoltaa, kunhan saadaan rahat kotiin. Kärppien julkinen yhteistyö tällaisen natsimyönteisen koronadenialistin kanssa on erittäin arveluttavaa ja seuran imagon kannalta haitallista toimintaa, joka tulee kusemaan vielä varpailleen isossa kuvassa. Kyllä näin isoilla ja julkisilla yrityksillä täytyy löytyä jonkin sortin moraalia ja selkärankaa, se on täysin selvä homma ja yhteistyön myötä Kärpät osoittaa - kenties sinisilmäisen naiivisti ja tiedostamatta - edustavansa osittain samoja arvoja Kärkkäisen kanssa. Se ei ole ok etenkään urheiluseuran ja organisaation kohdalla, jonka katon alla toimii myös iso määrä nuoria. Tällaisia asioita täytyy katsoa aina vähän isommassa kuvassa, eikä miettiä vaan sitä että paljonko rahaa on saatavilla. Jypille ja Pelicansille isoa peukkua, toivottavasti Kärpät tajuaa myös reagoida samalla tavalla.

Väännettäköön vielä rautalangasta että jos itse Kärkkäinen saisi tahtonsa läpi ja ihmiset jättäisivät rokotteet ottamatta, se tarkoittaisi lajin kannalta kenties koko kauden peruuntumista ja jättimaisia taloudellisia ongelmia kaikille seuroille, mukaanlukien Kärpille. Tuosta pitäisi kyllä jokaisen tajuta kuinka typerää näiden kahden tahon yhteistyö on jo lähtökohtaisesti.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Väännettäköön vielä rautalangasta että jos itse Kärkkäinen saisi tahtonsa läpi ja ihmiset jättäisivät rokotteet ottamatta, se tarkoittaisi lajin kannalta kenties koko kauden peruuntumista ja jättimaisia taloudellisia ongelmia kaikille seuroille, mukaanlukien Kärpille. Tuosta pitäisi kyllä jokaisen tajuta kuinka typerää näiden kahden tahon yhteistyö on jo lähtökohtaisesti.

Tähän tartun ja väännän yhä rautalangasta.
En minä hyväksy henkilökohtaisesti Kärkkäisen toimintaa. En osta heidän putiikista mitään. Heidän toiminta vaikeuttaa koronan torjumisessa ja pahimmoileen lyö koko homman jäihin. Allekirjoitan näkemyksesi. Sitä, että Kärppien pitäisi tähän puuttua, siitä olen erimieltä. Ei Kärpät edusta Kärkkäisen arvoja ja kuten aiemmin sanoin.. kaikissa yrityksissä on jotakin, jota joku ei arvosta ja jonka takia sitä pitäisi poikotoida, irtisanoa sopimuksia. Tähän on niin väsynyt.
Se, että Kärpät jättäisi Kärkkäisen mainoksen laittamatta paitaansa verukkeella, että eivät edusta Kärkkäisen arvoja ja näpäyttää heitä on täysin turhaa. Esimerkiksi Arinasta saataisiin todella härskit jutut aikaiseksi, miten sikamaisesti, röyhkeästi ja petollisesti se on toiminut. Osuuspankista miten 90-luvulla härskisti ovat yksityisten ihmisten koteja pakkolunastaneet.. ja miten lähitapiola on jättänyt korvaukset maksamatta tulipaloperheelle, miten firma X on tehnyt päästöhuijauksia ja pilannut ja saastuttanut luontoa ja ilmosta jne.. edellä olevat ovat esimerkkejä, lähinnä logoja mitä paidassa/hallissa nyt lukee.. Mutta pointin ymmärtänette. Kaikesta saadaan halutessaan ja varsinkin halutessaan kohu, mistä Kärppien pitäisi pystyä tekemään kanta etteivät edusta tai kannata niitä arvoja.

Siksi tällainen mielenilmauksellinen yhteistyön päättäminen ei palvele vain ketään, koska kohtelu pitäisi olla sama sitten kaikille.
Jos kärjistetään taas, voisi kysyä että miten sitten Kärkkäistä fanittavat Kärppien fanit, miten heitä kohdellaan ? Otetaanko heidän pääsylippunsa kuitenkin mukisematta vai pitäisikö heidät kaikki lyödä boikottiin, eli rokotevastaiset ihmiset eivät pääse jäähallin ?
 
Viimeksi muokattu:

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Minä oon sitä mieltä, että oikeuslaitos tuomitkoot vääryydet ja laittomuudet tuon höpöhöpö-kärkkäisen kohdalla ja hän vastaa niistä henkilökohtaisesti mutta muuten taatusti kärpiltä muidenkin sponsoreiden joukosta löytyy yritysjohtajia joiden arvomaailma tai mielipiteet ei oikeasti ole samanlaisia.

Ei tässä tarvitse kääntää selkää koko Kärkkäisen organisaatiota kohtaan. Voihan Kärpät osoittaa oman arvomaailmansa suosittelemalla jokaista ihmistä ottamaan rokotteen joille sitä suositellaan. Se riittää minulle tässä vaiheessa. Kyllä sen verran täytyy ihmisten omalle vastuullekin jättää, että jokainen täysjärkinen ei voi ilman foliohattua ottaa todeksi noita Juha Kärkkäisen puheita.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Tuossa "muistakin yrityksistä löytyy varmasti mätiä omenia"-selityksessä on vain yksi iso Mutta: Noiden muiden puljujen keulakuvat ja näkyvimmät osakkaat eivät puhu julkisesti mistään mahdollisista päänsisäisistä koronasalaliitoista ja rokotevastaisuuksista, tai tue avoimesti natseja. Tässä ei ole todellakaan kyse siitä että Kärkkäisen ympärille haluttaisiin väkisillä kehitellä mitään kohuja, nämä ovat kaikki äijän itsensä ääneen lausumia juttuja jotka täysin ymmärrettävästi herättäneet isoakin kuohuntaa. Kuten sanoin aiemmin, toivottavasti Kärpät katkaisee kaikki yhteydet tuohon puljuun eikä hommaa katsota sormien läpi pelkästään eurojen takia. Jos tuo jatkuu tulevaisuudessakin, kyse on äärimmäisen nolosta ja häpeällisestä toiminnasta, jonka myötä Kärppien tukeminen eurojen muodossa saa jäädä ainakin itseltäni jatkossa väliin.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Tuossa "muistakin yrityksistä löytyy varmasti mätiä omenia"-selityksessä on vain yksi iso Mutta: Noiden muiden puljujen keulakuvat ja näkyvimmät osakkaat eivät puhu julkisesti mistään mahdollisista päänsisäisistä koronasalaliitoista ja rokotevastaisuuksista, tai tue avoimesti natseja. Tässä ei ole todellakaan kyse siitä että Kärkkäisen ympärille haluttaisiin väkisillä kehitellä mitään kohuja, nämä ovat kaikki äijän itsensä ääneen lausumia juttuja jotka täysin ymmärrettävästi herättäneet isoakin kuohuntaa. Kuten sanoin aiemmin, toivottavasti Kärpät katkaisee kaikki yhteydet tuohon puljuun eikä hommaa katsota sormien läpi pelkästään eurojen takia. Jos tuo jatkuu tulevaisuudessakin, kyse on äärimmäisen nolosta ja häpeällisestä toiminnasta, jonka myötä Kärppien tukeminen eurojen muodossa saa jäädä ainakin itseltäni jatkossa väliin.

Miksi tämä on nyt niin vaikea käsittää oikein, eli siten miten minä tarkoitan.
Isojen ketjujen isotkin johtajat.. Mistäpä me tiedämme mitä eri konsernien työntekijät huutelevat turulla ja toreilla. Kunnes joku kaivaa tänne jonkin epäselvän yhteyden natseihin tai milloin mihinkin lestadiolaisuuteen tai vastaavaan.
Tarkoitukseni ei ole vähätellä Kärkkäisen sanomisia, tehdä sitä puhtoiseksi, vääntää mustaa valkoiseksi argumenteilla " muiltakin löytyy" tai vähätellä Kärkkäisen vastuuta sanomisista. Kuten olen myöntänyt, se on perseestä ja vastuutonta. Joku voisi väittää että sairaan miehen sairaita puheita.

Tarkoitukseni on tuoda yksittäisen urheiluseuran rooli ja yhteistyösopimus siinä merkityksessä kuin se arkitodellisuudessa on. Onko Kärpillä tarvetta ottaa kantaa muiden kuin oman organisaation sanomisista ? tai miksi Kärppien pitäisi olla isolla suulla oikomassa yhteistyökumppaneiden sanomisia tai pahimmassa tapauksessa katkoa niitä sopimuksen puruilla kun sinänsä mitään laitonta ei ole sattunut tai tapahtunut. Ei Juha Kärkkäisen mielipiteet edusta Kärppiä millään tasolla, eikä Kärpät voi olla vastuussa niissä puheista tai kirjoituksista, kuten ei kenenkään muunkaan laillisesti yritystoimintaa suomessa tekevän yrityksen puolesta.

Juha Kärkkäisen mielipiteillä on myös iso joukko tukijoita, valitettavasti. Heidän mielestä hänen puheissansa ei ole mitään väärää tai negatiivista puhumattakaan laittomuuksista.

Sitten asia on täysin eri, jos Kärkkäinen edustaisi Kärppiä esimerkiksi hallitustyöskentelyn kautta. Silloin ne sanomiset olisivat luonnollisesti ihan eri asia ja näyttäytyisivät aivan eri valossa.

Omalta osaltani tämä jankkaus saa jäädä nyt tähän.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös