Sokerimunkki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Hiljainen oli ensimmäinen viikko.
En tiedä miksi, mutta itselleni tulee facebookissa välillä "sinulle suositeltu" osio jossa on tällä viikolla näkynyt muiden joukkueiden videoita ja haatatteluja tältä viikolta. Noh, ehkä tähän on jo tottunut joten ei jaksa enää kauheasti pettyäkkään.
Onneksi sentään Petopodissa oli Mikkolan haastattelu josta sai tietää esim. Bourken tulon suomeen perjantaina ja Galimovin ilmeisesti joskus tämän viikon lopulla jos muistan oikein?
Petopodi on ollut kärppien faneille ja miksei yleisestikin jääkiekkoa seuraaville mainio podcast ja todella tervetullut lisä muuten niin vaisuun kärppien someen. Sitä en sitten tiedä kuinka paljon kärpät on alkanut nojautumaan pelkkiin petopodin haastatteluihin jos ei itse saada ensimmäisellä viikolla edes päävalmentajan haastattelua. Petopodin haastatteluista ja jaksoista posit eivät kuitenkaan mene kärppien suuntaan vaan ainoastaan petopodin.
Kiitos petopodille ja jatkakaa samaa rataa. Sen sijaan kärpät voisi yrittää vähän skarpata..
Petopodi on ollut Kärppien köyhälle sisällöntuotannolle pieni lottovoitto. En tiedä, kuinka tiivistä yhteistyö on tai liikkuuko raha, mutta podcast on viestintäformaattina aika haastava eikä vetoa massoihin vaan lähinnä siihen HC-fanikuntaan. "Tavallinen" fani ei jaksa kuunnella tunnin jaksoa.
Miten lie mahdollista, ettei Kärpät herää edes nyt, kun kilpailijat ovat pistäneet hurjasti paukkuja sisällöntuotantoon? Siellä oli useammallakin etelän joukkueella laadukasta live show'ta striimin muodossa, jossa julkistivat uusia pelaajasopimuksia ja haastattelivat jätkiä. Jukurit on julkaissut mainiota ja erittäin kustannustehokasta videosarjaa treenikauden alusta. HIFK striimasi faneilleen ilmaiseksi ensimmäisen harjoituspelin ihan selostuksen, kommentaattorin ja väliaikahaastisten kera. Me ollaan saatu pesäpalloon liittyvä haastis ulkomaan vahvistuksesta, muutama kuva treeneistä ja Ohtamaan koirasta.
Paasaan taas samasta asiasta, hah. Lähinnä ärsyttää, ettei osata maksimoida potentiaalia - sisällöntuotanto on merkittävä osa nykypäivän asiakas- ja tulonhankintaa monella alalla, ei ainakaan vähiten lajissa jossa pääsylipputulot ovat elintärkeitä. Sitten ihmetellään kauden alkaessa Virkkusen suulla, kun yleisömäärät pyörivät kahdessa tuhannessa.