Kärpät mediassa

• 1 672 160
  • 5 953

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eniten kaipaan Kärppien omaa tiedotustilaisuutta, jossa Kärpät omin sanoin kertoisi analyysin sekä kuluneesta kaudesta että koko kuluvan vuosikymmenen alakulosta. Lisäksi voisi esiin tulla seikkaperäinen suunnitelma, miten tästä noustaan takaisin liigan ykkösseuraksi.

Kakkosmolari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eniten kaipaan Kärppien omaa tiedotustilaisuutta, jossa Kärpät omin sanoin kertoisi analyysin sekä kuluneesta kaudesta että koko kuluvan vuosikymmenen alakulosta. Lisäksi voisi esiin tulla seikkaperäinen suunnitelma, miten tästä noustaan takaisin liigan ykkösseuraksi.
Tätä itsekin toivon. Samalla saataisiin toimiston herrasväki median eteen itse kantamaan vastuun. Myllykosket ja kumppanit, kun ovat itse tämän sotkun aiheuttaneet.

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ex-Oulun Kärpät, Kadonnut vaatimustaso
Tätä itsekin toivon. Samalla saataisiin toimiston herrasväki median eteen itse kantamaan vastuun. Myllykosket ja kumppanit, kun ovat itse tämän sotkun aiheuttaneet.
Tästä muistuikin mieleen se hieno hetki, kun tiputtiin sääliplayoffseissa KooKoolle ja klubilla ei ollut ketään seuran johtohahmoista paikalla. Junno oli silloin ulkopuolisena ilmeisesti ottanut roolia, ja keskustellut huolestuneiden kannattajien kanssa.

Onkohan tällä kertaa viitsitty olla itse paikalla?

Etelärinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lueskelin tuon kyllä mutta siinä oli muistaakseni vain pelaajien suorittamiseen liittyvä dataa tämän vuoden ajalta.

Itseä kiinnostaisi vaikka kaikkien seurojen osalta itse tuotujen ulkomaalaisten onnistumisprosentti jne pidemmältä ajalta. Näin hatusta heittämällä Kärpät on huono tuossa ja esim KooKoo tai Lukko hyviä mutta en tiedä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy