Kärpät mediassa

• 1 684 091
  • 5 997

Gold Miner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kelle pelaajalle siellä nyt varsinaisesti annettaisiin potkut? Sopimukset taitaa olla katkolla juurikin niillä turhakkeilla keillä pitääkin, joten eikai niitä erikseen tarvitse potkia mihinkään.

Jos nyt "johtoon" lasketaan myös valmennus, niin Mäntymaa sai jo kenkää.
Virkkunen ja Myllykoski ensin + apukoutsit

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Virkkunen ja Myllykoski ensin + apukoutsit
Kärpät on pitänyt mediahiljaisuutta katastrofin jälkeen. Ei kai tässä tarvitse kannattajia tai sponsoreita varten viestiä kovinkaan äkkiä kauden päätyttyä. Joku olisi voinut nähdä tarvetta sidosryhmien rauhoittelulle pienellä "kriisi"viestinnällä.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tärkeintä on mielestäni se, että kriisi palaverit pidetään ja tehdään kunnolliset ja oikeat korjaustoimenpiteet ja tullaan ulos ja esiin kun tiedetään mitä tehdään ja kenen kanssa.

Odotan itse, että Kärpät tulee ulos, kun mestari on selvillä.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Odotan itse, että Kärpät tulee ulos, kun mestari on selvillä.
Samaa mieltä. Junno on kuitenkin tiettävästi linjannut, että Kärpät tulee ulos strategiansa kanssa, kun aika on niin enpä tiedä mitä se auttaisi jos koko revohka nyt tuotaisiin julkisesti ruoskittavaksi. Onhan tuolta kuitenkin hyvin annettu kommentteja Kalvelaan esimerkiksi. Kaikkien osalta ei toki hyviä tai edes lupaavia kommentteja mutta ei seura- ja urheilujohtokaan ihan piilossa ole ollut.

Hyväkin vetää nyt happea ja nieleskellä tämä pettymys. Kannattajanakin itse meinaan tehdä saman eikä jaksa enää velloa tuossa koko kauden mittaisessa kurjuudessa. Lopulta se oli vain yksi kausi jääkiekkoa.

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Radio Megalla huomenna Kärpistä juttua. Eikö Radio Kaleva ole ennemmän kärppäradio.
Siellä ainakin oltiin kuulemma haastateltu Matikaista, että haluaa käydä asiat läpi ja ei ole ollut kiire Oulusta pois. Ja kysyttiin myös valmennuskuvioista, niin vastasi, että "Kärppiinhän on tulossa jo uudet miehet, että siinä mielessä olen nyt jo myöhässä.".

Joku muu, joka kuunteli niin voinee kertoa enemmän. Tämä minun laittama on Petopodin Whatsapista noukittu henkilöltä, joka kerkesi vain loppua kuunnella.

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Missähän viipyy Kärppäjohdon jo perinteeksi muodostunut selittely-tiedotustilaisuus? Katastrofikauden jälkeen pitäisi aika äkkiä tulla julkisuuteen ja kertoa, mitä tästä paskasta yritetään jatkossa ottaa opiksi. Nyt tämä johdon hiljaisuus näyttää kannattajan näkökulmasta siltä, että seuraa ei vois vähempää kiinnostaa kannattajien tilanne tässä suossa.

Seurajohto ei osaa tehdä tätäkään asiaa oikein…

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse pelkään nyt vähän sitä, että lähdetään korjaamaan niitäkin osia, mitkä ei edes olleet rikki. Koska ei voida edelleenkään myöntää, että valmennustiimissä oli suurin vika. Tai sitten vedetään taas kehiin joku näennäinen Vuokatti-yhteistyö ja uusia psykologeja, tai päälliköitä, jotka "laittaa homman kuntoon". Muistetaan, että aikoinaanhan Lassekin oli tällainen tapaus, pelastaja tuuliajolla olevaan organisaatioon.

Kärpille ehkä on viime vuosina ollut tyypillistä tuo, että tehdään kaikenlaisia silmänkääntötemppuja imagon vuoksi, jotka eivät oikeasti ole muuttaneet yhtään mitään.

Mutta jospa sieltä tulisi jotain ihan oikeasti fiksujakin päätöksiä. Minulle riittäisi Karjalainen koutsiksi ja yhtä kova rosteri kuin mihin viime kausi lopetettiin.

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Missähän viipyy Kärppäjohdon jo perinteeksi muodostunut selittely-tiedotustilaisuus? Katastrofikauden jälkeen pitäisi aika äkkiä tulla julkisuuteen ja kertoa, mitä tästä paskasta yritetään jatkossa ottaa opiksi. Nyt tämä johdon hiljaisuus näyttää kannattajan näkökulmasta siltä, että seuraa ei vois vähempää kiinnostaa kannattajien tilanne tässä suossa.

Seurajohto ei osaa tehdä tätäkään asiaa oikein…
En nyt tiedä miksi pitäisi julkaista jotain samoja jargonijeesustelu-tiedotteita, joissa kerrotaan samat paskanjauhannat kuin monena edelliskeväänä. On otettu opiksi ja tehdään muutoksia jne. Kaikki tietää, että päin vittuahan tämä meni ja aivan saatanan kovaa ilman mitään yhdentekeviä tiedotteitakin.

KalPan kausi jatkuu vielä pitkään, joten eiköhän tässä odotella minkäänlaisia tiedotteita vielä jonkin aikaa.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Itse pelkään nyt vähän sitä, että lähdetään korjaamaan niitäkin osia, mitkä ei edes olleet rikki. Koska ei voida edelleenkään myöntää, että valmennustiimissä oli suurin vika. Tai sitten vedetään taas kehiin joku näennäinen Vuokatti-yhteistyö ja uusia psykologeja, tai päälliköitä, jotka "laittaa homman kuntoon".

Voin olla väärässä ja jos olen, niin joku asioista paremmin perillä oleva voi korjata minua, mutta eikös tämä Vuokatti-yhteistyö tullut siitä kun Marjamäki järkyttyi siitä miten retuperällä Kärppien fyysinen puoli oli? Jostain syystä tuota ei alettu laittamaan Kärpissä kuntoon vaan tehtiin yhteistyö ulkopuolelle. Marjamäen potkujen jälkeen yhteistyö lopetettiin ja jälleen loppukaudella oltiin kaikkia valovuoden perässä fyysisyydessä.

Joten minä olen sitä mieltä, että jos Jaakola co. on edelleen koskematon tämän kauden jälkeen, niin uutta projektia käyntiin vaan.

Ja siksi minua on vituttanut suuresti myös esim. Petopodi joka halusi väkisin vääntää vitsiä ja vittuilla asiasta.

Joku muistikuva on että olen johonkin viestiin ennenkin vastannut asiasta, joten voi olla että tämä on turhaa höpinää, mutta iski vain silmään muuten erinomaisessa viestissä tuo Vuokatti-yhteistyö.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Marjamäen potkujen jälkeen yhteistyö lopetettiin ja jälleen loppukaudella oltiin kaikkia valovuoden perässä fyysisyydessä.
Lopetettiinko potkujen jälkeen? Mulla on sellainen muistikuva, että Marjamäki olisi Petopodissa sanonut että eivät enää tee yhteistyötä Vuokatin kanssa.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopetettiinko potkujen jälkeen? Mulla on sellainen muistikuva, että Marjamäki olisi Petopodissa sanonut että eivät enää tee yhteistyötä Vuokatin kanssa.
En kyllä muista 100% tarkkuudella. Alkoi Marjamäen tulon jälkeen ja loppui joskus potkujen aikaan.

Krug#47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins
Muistikuvasi on aivan oikea. Tuo yhteistyö kesti vain yhden kauden ajan.
Edit: kausi oli siis tuo 22-23 joka oli Marjamäen viimeisimmän visiitin ainut kokonainen kausi.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matikaisen Kärpät, Canes, Jokerit (tämän kevään)
Muistikuvasi on aivan oikea. Tuo yhteistyö kesti vain yhden kauden ajan.
Edit: kausi oli siis tuo 22-23 joka oli Marjamäen viimeisimmän visiitin ainut kokonainen kausi.
Ei muuten ollut. Yhteistyö aloitettiin näköjään huhtikuussa 2023. Toki se, että lopetettiinko tuo yhteistyö Marjamäen potkujen jälkeen vai ennen, on ihan se ja sama, vaikka sitä kyselinkin. Huippujääkiekon sekä pelaajapolun kehittämistä – Vuokatin huippu-urheilukeskittymä ja Oulun Kärpät yhteistyöhön - Oulun Kärpät

(1)
  • Tykkää
Reactions: Etra

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toki se, että lopetettiinko tuo yhteistyö Marjamäen potkujen jälkeen vai ennen, on ihan se ja sama, vaikka sitä kyselinkin.
Yritin tätä tuossa googletella, mutta en löytänyt yhtään mitään yhteistyön lopettamisesta, ainoastaan uutisia miten on aloitettu pitkä ja kestävä yhteistyö.

Hyvin kärppämäisesti mennyt siis.

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minusta tuo Vuokatti-projekti lopetettiin kaikessa hiljaisuudessa sen Marjamäen ensimmäisen kauden mahalaskun myötä. Siitä itsellenikin jäi kuva, että se oli vain julkisuustemppu. Vähän käytiin testeissä syksyllä, että saatiin somesisältöä ja "uusi alku" ja muutoin vain makseltiin Kainuun suunnalta postilaatikkoon kilahtavia laskuja. Luultavasti joku saunakerhon tuttu siellä ollut myyntimiehenä. Mutta tämä siis vain oma vinoutunut käsitykseni.

Samppa Jaakolan puolustukseksi sen verran, että Kärpillä oli kilpailijoihin verrattuna hämmentävän vähän loukkaantumisia tälle kaudelle, eli ainakin terveenä ja lämpimänä pelaajat osataan pitää. Mutta muutoin en osaa arvioida Kärppien fyysisen harjoittelun tilaa. Se tempo millä vedettin Spengler-cupissa kuitenkin 3 peliä kolmeen päivään väsymättä ja miten nämä viimeiset 5 peliä Petun alaisuudessa meni, kertoo minusta kuitenkin että ei siellä kuntopuoli niin huono ollut. Enemmän tuo lajiharjoittelu, kiekollinen peli ja siihen liittyvät asiat, eritoten mentaalipuoli, tökkivät.

Toki kun flow puuttuu, peli ei tule selkäytimestä ja täytyy hirvittävällä kouhottamisella ja työnteolla korvata viisikkopelin puutteita, se väsyttää pelaajia fyysisestikin. Mailan puristaminen on raskasta.

EDIT: Spenglerissä siis 3 peliä 3 päivään.

Viimeksi muokattu:

Krug#47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins
Ei muuten ollut. Yhteistyö aloitettiin näköjään huhtikuussa 2023. Toki se, että lopetettiinko tuo yhteistyö Marjamäen potkujen jälkeen vai ennen, on ihan se ja sama, vaikka sitä kyselinkin. Huippujääkiekon sekä pelaajapolun kehittämistä – Vuokatin huippu-urheilukeskittymä ja Oulun Kärpät yhteistyöhön - Oulun Kärpät
Muistan että Petopodissa joku Kärpistä kyllä kertoi tämän yhteistyön päättymisestä, mutta se varmaan olikin sitten joku muu kuin Marjamäki.

Juholan Mikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yhteistyö Vuokatin kanssa päättyi 2023-2024 kauteen, eli kestikö sitä sitten vain noin yhden kauden verran.
Myli tuosta loppumisesta kertoi silloin kauden lopulla petopodissa.

Jotenkin se Marjamäen hiiltyminen Ahmiksen kysymykseen syöttökehitys-yhteistyöstä Vuokatin kanssa ja ikäänkuin kaikessa hiljaisuudessa lopettiin muutenkin koko homma, niin tulee olo ettei kovin tyytyväisiä oltu tuohon järjestelyyn. Mitään julkista palautettakaan ei ole yhteistyöstä saatu.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, paskansyönti, moottorisahat
Yhteistyö Vuokatin kanssa päättyi 2023-2024 kauteen, eli kestikö sitä sitten vain noin yhden kauden verran.
Myli tuosta loppumisesta kertoi silloin kauden lopulla petopodissa.

Jotenkin se Marjamäen hiiltyminen Ahmiksen kysymykseen syöttökehitys-yhteistyöstä Vuokatin kanssa ja ikäänkuin kaikessa hiljaisuudessa lopettiin muutenkin koko homma, niin tulee olo ettei kovin tyytyväisiä oltu tuohon järjestelyyn. Mitään julkista palautettakaan ei ole yhteistyöstä saatu.
Joo ei tosta taidettu juuri tiedotella sillä Copilot (AI) ei löytänyt kyllä äkkiseltään myöskään mitään lähdettä tiedolle, että Vuokatti yhteistyö loppui.

Itse asiassa nyt kun muotoilin kysymyksen niin, että "ovatko Kärpät ja Vuokatti yhteistyössä" niin vastaa että kyllä :D

Kaijon Jätti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo ehdotus mennä Vuokattiin läpsimään kiekkoja syöttölautaan on Ahmiksen ylivoimaisesti pahin aivopieru. Ei suinkaan ainoa, mutta pahin. Kriittinen saa ja pitääkin olla. Ihan jokaista "innovointia" ei ehkä kuitenkaan kannata tuoda ilmoille.

Käytännössä tuossa rytäkässä Petopodi paskoi lopullisesti suhteet Marjamäkeen ja sen jälkeen yhteistyönsä Kärppien kanssa. Kärpille ilmestyi joku mediavastaava ja vaikka Ahmis puhuikin ettei tämä vaikuta Petopodiin mitenkään, niin ei siinä mitään kristallipalloa tarvinnut arvatakseen mitä tulee tapahtumaan.

Ennen oli kaukalolaitatoimittajat ja tätä kautta viikoittainen yhteys joukkueeseen, nykyään satunnaisesti saattavat jonkun saada Kärpistä vieraaksi ja siksi joudutaan länkyttämään pitkät pätkät niitä näitä siitä miten toimittajien viikko meni että saadaan se aukko sisällössä täytetyksi.

Paljon hyvääkin siellä podissä toki on. Tuossa asiassa nyt vain tuli iso virhe, jonka seuraukset olivat kauaskantoiset.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy