Ei. 2006-07 pleijarit oli ne jotka meni Kärpille voitoin 10-0. Tuo Tenkin lämäri oli toki 2005 neljännestä ja ratkaisevasta finaalista mutta se meni Tim Thomasin patjan läpi. Lehtonen pelasi tuolloin AHL:ssä.Oliko toi 04-05 playoffsit ne joissa Kärpät ei hävinnyt peliäkään? Kari Lehtonen Jokereiden maalissa ja Tenkin hurja lämäri meni jostain Lehtosen patjan / luistimen raosta maaliin
Tuo kausi 2004-05 on kuitenkin eittämättä eräs liigahistorian kovimpia kun silloin täällä oli koko kauden kovia työsulkuvahvistuksia. Kärpät taas pelasi kuitenkin lähes läpi koko kauden samoilla miehillä. Nylander kävi sen reilut 20 peliä pelaamassa silloin alkukaudesta, Niinimaa palasi kasvattajaseuraansa ja Boumedienne tuli sitten myös. Monella muulla joukkueella oli työsulkupelaajia paljon enemmän, esim. IFK:lla taisi olla jopa lähemmäs kymmenkunta työsulkumiestä ja tippuivat puolivälierissä Lukolle.
L. Paraske kirjoitti:Kyllähän sitä pettyneitä ollaan täälläkin. Koko ajan jonkinlainen usko ja jopa varmuus oli siitä, että kyllä tänne vielä vahvistusta saadaan. Tällä kertaa väärässä oltiin, mutta ei tämä nyt maailmanloppu ole. Päästäänpä ainakin ennakkosuosikin asemasta pois. Ja jos nyt mestaruus voitetaan tällä porukalla, niin kyllä se ainakin meikäläisen arvoasteikossa menee juosten viime vuotisen edelle.
Onnea vaan hyvin markkinoilla onnistuneille porukoille ja kannattajilleen, mahtaa olla mukavaa.
Nämä olisi kyllä kiva nähdä uudestaan jo senkin takia, että ovat ainoat näistä Kärppien tämän vuosituhannen mestaruuksista, joista ei juuri materiaali löydy esim. YouTuben puolelta. Jos ei muuten niin edes Kärppien YouTube-kanavalle voisi lisätä, jos heiltä sen löytäisi. Muutama liigajoukkuehan noita on YouTuben puolella striimannut.Saisivat näyttää kevään 04-05 playoffsit kokonaisuudessaan. Mahtavaa aikaa oli tuo.
Niin ja erikoista tosiaan sikäli että ei löydy mitään kun pelit tuli kuitenkin vielä Maikkarilla tuolloin. 2004 mestaruudesta taitaa jokaisesta finaalista olla pätkiä Youtubessa ja sama myös aiemmilta vuosilta, mutta 2005 mestaruuskeväältä ei juuri mitään.Nämä olisi kyllä kiva nähdä uudestaan jo senkin takia, että ovat ainoat näistä Kärppien tämän vuosituhannen mestaruuksista, joista ei juuri materiaali löydy esim. YouTuben puolelta. Jos ei muuten niin edes Kärppien YouTube-kanavalle voisi lisätä, jos heiltä sen löytäisi. Muutama liigajoukkuehan noita on YouTuben puolella striimannut.
Itekki haluisin nähdä uuelleen kevään 2005 finaaleita. Muistan ettineeni niistä koosteita vuosia sitte eikä missään oo mitäänNiin ja erikoista tosiaan sikäli että ei löydy mitään kun pelit tuli kuitenkin vielä Maikkarilla tuolloin. 2004 mestaruudesta taitaa jokaisesta finaalista olla pätkiä Youtubessa ja sama myös aiemmilta vuosilta, mutta 2005 mestaruuskeväältä ei juuri mitään.
Jari Viuhkola oli mun mielestä sen 80-luvulla syntyneen mestarisukupolven ruumiillistuma. Uskomattoman taitava pelaaja ja parhaimmillaan tasoa "Raipe" syöttöjen antajana. Kiekonsuojaus maalin takana ja nurkissa oli loistavaa. Otti kovastikin iskua vastaan nurkkanahinoissa, mutta useimmiten tuli sieltä joko itse kiekon kanssa pois tai sitten löysi vapaan pelikaverin maalilta. Uskomaton pelisilmä. Todellakin johtava pelaaja. Näytti esimerkillään, että mitä tuloksentekoon vaaditaan. Yksi "vikakin" oli. Heittäytyi reikäpäisenä kiekon eteen aina jotenkin pää edellä. Ihme, että selvisi ilman lämäriä kasvoihin?Kyllä tuo Viuhkola oli käsittämättömän kova pelaaja. Harmi että viimeiset kaudet menivät loukkaantumisten vuoksi huonommin. Joutuipa viimeisinä vuosina joidenkin sylkykupiksikin, näin muistelen kärjistetysti. Legenda, ja mukava mies siviilissä.
Kyllä tuo Viuhkola oli käsittämättömän kova pelaaja. Harmi että viimeiset kaudet menivät loukkaantumisten vuoksi huonommin. Joutuipa viimeisinä vuosina joidenkin sylkykupiksikin, näin muistelen kärjistetysti. Legenda, ja mukava mies siviilissä.
Tästä en käy kiistelemään. Allekirjoitan koko tekstisi, mutta kun 80-lukulaiset on jo yli kolmikymppisiä, niin ei sieltä enää ketään pikumaisia seura legendoja tule. PAITSI!!!! Kukko-Lasse ja Spede Pyörälä. He ansaitsevat saada osuutensa Viuhkolan rinnalla tuossa kategoriassa. Roolit oli kaikilla erilaisia, mutta kukin tontillaan aivan huikeita pelaajia. Toisaaltaan, jos hieman pilkkua viilaa ja asioita tulkitsee eri näkökulmasta, niin ei nuo kaksi edellä mainittuja ole seuralegendoja, vielä. Ainakin jos legendaksi "julistaminen" vaati sen että ura on loppunut? (Tämä oli pilkesilmäkulmassa, kukin tulkitkoon tavallaan). Nimittäin Spedellä ura jatkuu, ja uskon tai ainakin toivon, että myös Lassella.Jari Viuhkola oli mun mielestä sen 80-luvulla syntyneen mestarisukupolven ruumiillistuma.
Ymmärrän ja hyväksyn!!! :)Mulle vain Piku Viuhkola on se the ONE.
Tuon HIFK sarjan muistan myös ja se oli yksi kovimmista trillereistä mitä itse olen kokenut, ja siihen vielä tuo Niken loukkaantuminen. Tuohon aikaan Rinne ei kummoisia ollut vielä esitellyt ja silloin vitsailtiin että ei matsia ilman maalia Rinteen kohdalla. Kyllä nousi tuskahiki ja jännäkakka kun Nikke sitte loukkaantui, mutta Rinne näytti kaapin paikan ja piti nollan, taisi siellä jokunen gamesaverikin olla, varsinkin jatkoajallapari minuuttia ennen peliajan päätösä Bäckström rikkoo polvensa, ja maaliin tasatilanteessa Rinne - joka siis ei ollut kovin paljoa pelannut, eikä ollut vielä läheskään valmis maalivahti
Tuon HIFK sarjan muistan myös ja se oli yksi kovimmista trillereistä mitä itse olen kokenut, ja siihen vielä tuo Niken loukkaantuminen. Tuohon aikaan Rinne ei kummoisia ollut vielä esitellyt ja silloin vitsailtiin että ei matsia ilman maalia Rinteen kohdalla. Kyllä nousi tuskahiki ja jännäkakka kun Nikke sitte loukkaantui, mutta Rinne näytti kaapin paikan ja piti nollan, taisi siellä jokunen gamesaverikin olla, varsinkin jatkoajalla
Olipas mukava fiilistellä menneitä ja katella ko. matsien kooste.Tuon HIFK sarjan muistan myös ja se oli yksi kovimmista trillereistä mitä itse olen kokenut, ja siihen vielä tuo Niken loukkaantuminen. Tuohon aikaan Rinne ei kummoisia ollut vielä esitellyt ja silloin vitsailtiin että ei matsia ilman maalia Rinteen kohdalla. Kyllä nousi tuskahiki ja jännäkakka kun Nikke sitte loukkaantui, mutta Rinne näytti kaapin paikan ja piti nollan, taisi siellä jokunen gamesaverikin olla, varsinkin jatkoajalla
Nyt on pakko nostaa hattua tuosta tahdista millä tuonne tulee klassikkopelejä. Mukavaa tekemistä karanteniin. Kiitos!Kärpät
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.www.youtube.com
Tuonne tulee myös finaalit.
Upea kulttuuriteko kyllä henkilöltä kanavan takana noita tuonne kokonaisuudessaan laitella. Toisaalta sitten jos toiselta kantilta asiaa tarkastelee niin kaikki se aika mitä mukamas piti tänä keväänä lätkänkatselulta vapautua muuhun käyttöön tuntuu nyt menevän Kärppien klassikkopudotuspeliotteluiden katseluun. Mutta minkäs teet, eihän noita vaan malta olla katsomatta ja fiilistelemättä.Nyt on pakko nostaa hattua tuosta tahdista millä tuonne tulee klassikkopelejä. Mukavaa tekemistä karanteniin. Kiitos!