Nimeä en osaa sanoa mutta kyllä on Ruutu palvelun taso laskenut uusien selostajien myötä. Aivan surkeea selostamista vaikka se oleellisin asia sieltä välittyykin mutta viihdearvo on täysi nolla. Ruutu tarjoaa kolme hyvää selostajaa - Anssi Ritari, Sebastian waheeb ja Jani Alkio. Muut ovat enemmän tai vähemmän kesäesan kuuloisia. Nooh maikkarilla on Saukkonen ja legenda mertsi joka on myös aika plaah. Miksi Stenkka ei ole telkkarissa?
Vähän olen tuosta kyllä sitä mieltä, että jokainen voi itse kokeilla, miten jääkiekkopelin selostaminen onnistuu... Veikkaan, ettei mattimeikäläisillä, taunotasalakeilla ja niilokiekkoniiloilla juuri mitenkään. Toki kun palvelusta on maksettu, on oikeus myös valittaa tai arvostella. Itse olen kohtuuden kannalla ja esim. Korhonen selvisi Kiimalaisen juhlallisuuksista ja Kärppien pelistä vähintään kohtuullisesti. En huomannut Kärppien osalta asiavirheitä (poislukien kommentti, että Kiimalainen ja Suikkanen olivat ketjukavereita - no joo, ehkä pelasivat joskus samassa ketjussa, mutta parhaimmat kautensa pelasivat eri ketjuissa - sanoisinkin ennemmin, että olivat ns. pelikavereita, mutta mutta, tämä on nyt saivartelua ja jaarittelua). Tunnetta ja volyymiäkin Korhoselta tarvittaessa löytyi, varsinkin maaliteon yhteydessä! Kärpät-Kookoo -pelin taklauksista ei voinut paljoa innostua, koska niitä ei pelissä ollut. Veikkaan, että fyysisen lätkän ystävänä Korhonen olisi kovastikin innostunut taklauksista - jos vaan niitä olisi ollut. Kokonaisuutena 19.11.16 Kärpät-Kookoo, sis. #15, Ruutu/Jarmo Korhonen: peli 7-, #15 juhlallisuudet 10- ja selostus/Korhonen 8-. Korhosen ei tarttenut panna pelissä parastaan ja rahkeissa olisi ollut varaa enemppänkin, jos vaan joukkueet olisivat ryskyttäneet kovempaa.