Onko Junnolla jotain osuutta tähän vai vihdoinko ollaan tajuttu markkinoida Kärppiä somessa?
10pv ennen liiga kautta jo mainostetaan kotiavausta ja nyt tuli jo toisena päivänä postaus siitä!
Isosti edistytty, kun viime kaudella välillä unohtu päivittää kotipeleistä ollenkaan someen tai sitten edellisenä iltana.:D
Muutenkin somessa rokataan nyt kyllä hyvin! Sisällössä ollaan nyt lähempänä sitä mallia millä esimerkiksi NHL-joukkueiden somealustat operoi, että päästään kurkistamaan sinne joukkueen sisälle ja pelaajien fiiliksiin. Tämä vaatii myös somen tekijältä sitä, että siellä ollaan rakennettu luottamusta pelaajien ja hänen välilleen.
Tervetullutta menoa kun eipä tuolta Liigan viralliseltakaan kumppanilta mitään kovin ihmeellisiä sisältöjä juuri tule lähetysten kylkeen. Tässä on nyt jopa sellainen tatsi, että voisi veikata vaikuttavan jo positiivisesti yleisömääriin Raksilassa.
Jos katsoo mihin suuntaan yleensäkin urheilubisneksen ja viihdebisneksen mainonta on menossa, niin kyllä sitä lisäsisältöä tuotetaan todella paljon kylkeen jokaisessa lajissa. Äärimmäinen esimerkki on Formulasirkuksen luoma Netflix-sarja, suomalainen versio tästä KuPSin oma televisiosarja, Timrån pitkät videot Jokisen kopista, tai erilaiset pelaajien grillailut kauden mittaan lähes jokaisen isomman seuran puolelta. Liigassakin pitää herätä siihen, että huomiosta kilpaillaan kyllä niin monen asian kanssa, ja että some on se halvin ja helpoin tapa saada ihmisten huomio. Riittävä määrä sitä mielenkiintoista, ja vähemmänkin mielenkiintoista sisältöä saa kuitenkin ihmisen ajattelemaan sitä aihetta joka päivä, ja saa fanin samaistumaan siihen joukkueeseen paremmin.
Vähän samalla tavalla kuin joukkueeseen rakentuu se yhteishenki ja fiilis yhteisten kokemusten kautta, niin samaa se on myös fanien näkökulmasta. Tällä hetkellä Kärpät on pystynyt tuomaan tuon joukkueen lähemmäksi faneja, ja sieltä alkaa myös uusien pelaajien persoonat nousemaan esiin.
Hyvää työtä toimisto!