Kylläpä täällä vedetään hernettä nenuun joka asiasta. Mä en nähnyt tossa julkaisussa mitään negatiivista.
Tämä alkaa häiritsemään.
Joka asiassa nähdään pelkästään paskaa.
Kylläpä täällä vedetään hernettä nenuun joka asiasta. Mä en nähnyt tossa julkaisussa mitään negatiivista.
Näköjään on sitten hyvin erilaiset näkemykset hienosta fanituotteestaMielestäni huppari on hieno, ja voisi tuollaisen ostaa itsekin.
No ei nyt saatana mitään satasen huppareita aleta myymään. Luulajaltakin saa esimerkiksi fanipaidan jollain 80€:lla. Siitä vähän perspektiiviä.Hinnaksi vaikka 100 - 120e kunhan tuote olis muu kuin tuo "perinteinen" rintapainatus.
Se satasen hupparin pitäis olla sen näköinen että siitä maksettais mitä pyydetään. Mulla ois siitä visio. Tuo kuvassa oleva huppari on jotain 50-60e maksimissaan.No ei nyt saatana mitään satasen huppareita aleta myymään. Luulajaltakin saa esimerkiksi fanipaidan jollain 80€:lla. Siitä vähän perspektiiviä.
Kyllähän se niin on, että Kärppien fanikauppa on ihan perseestä. Fanipaitana replica, johon esimerkiksi logon saisi isommaksi. Myös sen voisi brodeerata, mutta taitaa olla liikaa vaadittu. Onneton, halvan näköinen paita pienellä logolla navassa, ja hinnaksi sitten aikuiselle 125€. Esimerkiksi HIFK:lta vastaavan paidan ilman nimi-ja numeropainatusta painetulla logolla saa 75€:lla. Ilvekseltä (ilman mitään mainoksia) 84€.
Anteeksi nyt vaan, mutta en voi käsittää miten suurseuralla voi fanituotetoiminta olla näin laiskaa.
Tuo fanikauppa on ollut aivan vitullaan aina. Ei taida olla kauaakaan, kun siellä myytiin vielä vuoden 2018 mestaruustuotteita ja fidget spinnereitä.Se satasen hupparin pitäis olla sen näköinen että siitä maksettais mitä pyydetään. Mulla ois siitä visio. Tuo kuvassa oleva huppari on jotain 50-60e maksimissaan.
Ihan oot @Sturba oikeessa, vitun puuhastelua tuo "fanikauppa".
Menepä "ale-tuotteet"-osioon. Siellähän niitä vieläkin 2018 pipoja ja lippiksiä. Mikäs siinä, jos menee kaupaksi, mutta kyllä vähän ihmettelen. Kasvomaskit menee varmasti myös hyvin kaupaksi.Ei taida olla kauaakaan, kun siellä myytiin vielä vuoden 2018 mestaruustuotteita ja fidget spinnereitä.
Mielestäni huppari on hieno, ja voisi tuollaisen os
Mielellään nroa isompiToi huppari on ihan jees mutta totuuden nimessä olisin itse vaihtanut järjestystä eli isolla Kärpät ja alla teksti Oulu.
Nämä on makuasioita, pitäisin kyllä tuotakin hupparia.
Niinpäs näyttää olevan. Myös "Playoffs 2023" -kaulahuivit varmasti viedään käsistä.Menepä "ale-tuotteet"-osioon. Siellähän niitä vieläkin 2018 pipoja ja lippiksiä. Mikäs siinä, jos menee kaupaksi, mutta kyllä vähän ihmettelen. Kasvomaskit menee varmasti myös hyvin kaupaksi.
En kyllä minäkään muista sinulta positiivisia viestejä, kirkkaimpana mielessä sun Westerholm maalitus ja pakotus viime kaudelta.Näköjään on sitten hyvin erilaiset näkemykset hienosta fanituotteesta
”Toivotaan että porukka löytää hallille”-asenne paistaa ihan koko seurasta, kaudesta toiseen.Fanituotteet ja fanituotekauppa ovat mitä ovat, koska ne eivät ole Kärpille merkittävä tulonlähde. Lisäksi niiden, kuten monen muunkin asian kohdalla, on mukavoiduttu. Kenen vastuulla lie nuo osa-alueet toimistolla nykyisin.
Airion Riikka varmasti osaa asiansa viestintäkoordinaattorina, mutta nyt kun tätä Kärppien sometekemistä on tässä pyöritelty, niin näyttääkö se teistä siltä, että siellä on yksi viestintäkoordinaattori ja kaksi sisällöntuottajaa töissä täyspäiväisesti? No, voihan olla että lomat sun muut vielä rajoittavat, mutta hype pitäisi rakentaa nyt elokuussa uutta kautta kohti, edellisen kauden mahalaskun jälkeen. Sen pitäisi tarkoittaa myös hikistä aherrusta Kärppien sisällöntuottajillekin. Onhan tässä kuuta jäljellä, joten toivon, että tahti kovenee ja sisältö paranee.
Sisällöntuotannon parissa työskentelevänä sanoisin, että yksi ammattitaitoinen tekijä saisi tämän nykytason pidettyä yllä, jota Kärpät tuottaa. Mihin se tiimin muiden jäsenten työpanos menee? Tietääkö joku, mitä esimerkiksi Juuso Ahon lisätitteli "tapahtuma-ohjaaja" käytännössä tarkoittaa? Onko hän siis vastuussa ottelutapahtumasta?
Fanituotteet ja fanituotekauppa ovat mitä ovat, koska ne eivät ole Kärpille merkittävä tulonlähde.
Haluaisin nostaa tähän vielä yhden lisähuomion ihan esimerkin kera. Poikani pelailee, jos ei ulkona, niin sitten tuossa eteiskäytävällä "sählyä". Vaikka pallo onkin siis korvannut kiekon, lapsen mielikuvituksessa tuo aktiviteetti on silti aina jääkiekkoa.Suurempi merkitys tullee kuitenkin sitä kautta, että hienoja tuotteita ostetaan ja pidetään ihan vapaallakin. Tällöin brändi näkyy, on kokoajan esillä ja ihmiset kiinnostuu. Lopulta mennään sitten peleihinkin. Markkinointiahan se siis on ja sitä kehitysjohtajan paljon puhumaa yhteisöllisyyttä noillakin rakennetaan.
Yep, itsekin ihailin Ilveksen valikoimaa. Tekstiilejä oli tosi montaa erilaista, lippiksiäkin varmaan 10 erilaista mistä valita. JA se laatu, valitettavan suuri ero oli mielestäni esimerkiksi Kärppien ja Ilveksen huppareiden laadussa.Varsin kävin Ilves kaupassa ja kyllähän sieltä löytyy tyylikkäitä tuotteita yllin kyllin. Kun taas Kärppä kaupan tuotteet Prismassa ei herätä ostohaluja ollenkaan.
Tuohon, että haastattelupyynnöt viestintäkoordinaattorin kautta niin ei ole mikään uusi juttu Kärppien kohdalla. Petopodi mainitsi ettei siinä käytänössä oikeastaan muuttunut mitään, kun ennen asiaa hoiti Hilli mutta nyt siirretty vaan viestintäkoordinaattorin hartioille.Uskoo ken tahtoo. Tuo on normaalia NHL:ssä, ei Liigassa
Lisäksi tuohon lainaamasi viestiin liittyen että vain Kärpissä toimittaisiin näin, kummasti vain esim HIFK:n sivuilla lukee seuraavaa:Tuohon, että haastattelupyynnöt viestintäkoordinaattorin kautta niin ei ole mikään uusi juttu Kärppien kohdalla. Petopodi mainitsi ettei siinä käytänössä oikeastaan muuttunut mitään, kun ennen asiaa hoiti Hilli mutta nyt siirretty vaan viestintäkoordinaattorin hartioille.
Veikkaisin ennemmin että on uusi asia mitä ei täysin ymmärretä, ja oletetaan siitä pahinta.Osalle tällä palstalla näemmä kaikki Kärppiin liittyvä aiheuttaa mielipahaa.
Veikkaisin ennemmin että on uusi asia mitä ei täysin ymmärretä, ja oletetaan siitä pahinta.
Jep. Nyt oli tullut toinen ääni kelloon ja hyvä niin.Toki Meriläisen alkuperäinen tviitti asiasta oli sekin hiukan värittynyt, ja Kärppiä asiasta moittivaan sävyyn asiaa kommentoi. Mielestäni tarpeettomasti.