Viestin lähetti L4E
Teet sitten Lukon pelityylistä päätelmät SM-liigan nettisivujen kautta. Todellisen asiantuntijanhan raportin noiden kautta voi tehdä. Ilmeisesti Isaksson seuraa samoja sivustoja.
Ai jaha, sitäkös ylenkatsotaan muita, aliarvioidaan, sekä etenkin ollaan ylimielisiä!? OMG, ostojoukkuehan teillä jo on, mutta olette vielä ylimielisiäkin? Sukulaissieluja, luulen ma.
Kuvittelit ilmeisesti, etten ikikuuna päivänä, ole Lukon otteluita nähnyt? En tietenkään, Westerlundin ajoilta saakka olen esimerkiksi Äijänsuolla istunut penkillä silmät kiinni, kuin myös TV:stä Lukon ottelua katsoessani, olen ollut vähintäänkin aurinkolasit päässäni.
Minkäänlaista muuta pohjaa väitteelleni ei varmasti löydy, ikinä, kuin teksti-TV ja SM-Liiga.fi tarjoamat perusteet... Kokeillaanpas:
05.22 - Lukko - Estäminen
11.23 - Kärpät - Väkivaltaisuus
18.37 - Kärpät - Koukkaaminen
21.42 - Lukko - Kiinnipitäminen
25.59 - Lukko - Korkea maila
26.19 - Kärpät - Estäminen
27.19 - Lukko - Estäminen
33.00 - Lukko - Estäminen
33.27 - Lukko - Estäminen
34.50 - Lukko - Korkea maila
36.36 - Kärpät - Kiinnipitäminen
41.42 - Kärpät - Estäminen
46.48 - Kärpät - Kiinnipitäminen
...lisää tullee kunhan ottelu jatkuu...
(Niin, mitään TukkaJukan pelityyliin viittaavaahan noissa jäähyissä
ei millään tavoin ole nähtävissä jo SM-Liigan kautta?)
Ei hyvänen aika, että jotkut ihmiset ovat herkkähipiäisiä (kuten minä), mutta että vielä käyttäytyvät typerästi. Älä anna minkään asian vaikuttaa arviointikykyysi. Nimittäin tuolla, että leimasit minut Lukko-tietämättömäksi, annoit minulle myös hyvän mielen. Ihan aikuisten oikeasti, pääsi nauru. Hymy on suupielillä vielä tätä kirjoittaessa.
BTW. Sulkekaa vastaanottimenne, kolmas erä ei tarjoa mitään jääkiekollista.
(edit: jäähyjä...)